Entertainment alle pijlers

Pinkpop 2016

15-02-2016 16:43 249 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aanstaande zaterdag is het weer zover: de voorverkoop van Pinkpop start! Wie gaat er (weer) proberen kaarten te scoren? En voor wie wil je gaan?

Ik ben in het verleden meerdere keren geweest. Recenter twee jaar geleden bij The Rolling Stones. En vorig jaar de dag van Pharrell Williams en de Foo Fighters die helaas niet kwamen door Dave z'n been.

Dit jaar wil ik uiteraard voor Paul McCartney, wat een legende! Hoop dat ik er een beetje doorheen kom net als de afgelopen keren.

Wie doet er mee met de voorpret?
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Ik vind het erg gaaf dat Skunk Anansie ook komt zondag. Daar is mijn liefde voor festivals ooit mee begonnen, zo'n beetje. Eerste keer Lowlands in 1997 waren zij er ook. Wat een stem!

Daarna nog vaak gezien, altijd even grandioos live. Topact.

James Morrison komt zaterdag, dus dat wordt 'm niet op Pinkpop. Gelukkig zie ik die wel in april in de HMH!
Ik zie net ook dat Lionel Richie komt. Volgens mij zijn ze daar de weg kwijt. Volgend jaar Barry Manilow? (als die dan nog leeft)
Hoe werkt dat nu met refreshen en kaartverkoop.

Dat je niet moet refreshen terwijl je in de wachtrij staat snap ik.

Maar hoe zit dat als je om zeg 9:30 op ticketmaster inlogt, moet je dan om precies 10:00 refreshen of kom je automatisch in de wachtrij?

Vorige keer dat ik namelijk op het tijdstip van verkoop ging refreshen kwam ik in een wachtrij voor de website en niet voor de wachtrij...daarna ging ik automatisch over in de wachtrij. Maar deed ik daar toen wel slim aan om te refreshen?

Wie weet dit?
Doubt kills more dreams than failure ever will
Ik refresh nooit, na de wachtrij. Heb tot nu toe altijd Pinkpop kaarten kunnen kopen. U2 lukte alleen via de fanclub. Verder altijd mazzel gehad.

Volgens mij is het redelijk roulette.
Sja ik heb de laatste 3x mis gegrepen...pinkpop vorig jaar weekendkaarten waren ook op toen ik er doorheen kwam.

Adele en Coldplay ook misgelopen.

Ik wil nu wel naar een concert verdorie!
Lullig.

Misschien wat hulplijnen inschakelen? Mensen die het voor je willen proberen?
Ja die heb ik inmiddels. Maar jij refreshed dus wel de pagina om 10:00?
quote:viva1966 schreef op 17 februari 2016 @ 16:46:

Ik zie net ook dat Lionel Richie komt. Volgens mij zijn ze daar de weg kwijt. Volgend jaar Barry Manilow? (als die dan nog leeft)Ik hoorde(iemand heeft dat op de radio gehoord) dat hij hetzelfde bookingskantoor heeft als Paul McCartney en dat dat kantoor dat afgedwongen heeft....
Ik vind het geweldig! En ik ben de enige, dus die kaartverkoop wordt appeltje-eitje!

Ik refresh niet alles om tien uur, sommige browsers wel. De kaarten heb ik altijd gehad met niet refreshen.

Geen theorie erover verder.
Goedemorgen allemaal! Succes vanochtend!
Wow er is gewoon al een online wachtrij! Succes iedereen.
Pffff het zenuwslopende wachten is begonnen.... Staan met 2 laptops en een vaste pc in de wachtrij... Ook moeders heeft ingelogd voor kaarten.

Wie gaat er nog meer proberen kaarten te scoren ? En dan voor een heel weekend of voor 1 dag?

Wij gaan voor dagkaarten voor de zondag
Tralalalala
Ik wil gaan! Zaterdag komt Nothing but thieves, die wil ik heeeeel graag zien!

We gaan trouwens voor de weekend kaarten.
.
Iemand kaarten al binnen?
Ik sta in de wacht.

Mijn vader heeft besloten dat we naar Paul McCartney gaan dus nu probeer ik maar aan kaarten te komen.
668, the neighbour of the Beast
quote:Nyx- schreef op 20 februari 2016 @ 09:22:

Wow er is gewoon al een online wachtrij! Succes iedereen.

Ik stond om kwart over negen al in de wacht....

Toch handig dat ik al iets eerder ingelogd had, was ik eigenlijk niet van plan.

Ben eigenlijk niet zo'n fan van de line-up, maar ja, we moeten blijkbaar naar Paul McCartney.
Wij hebben acht kaarten weten te scoren!! (eigenlijk 12 zelfs, maar we hebben er maar acht nodig)

Dus volgens mij is het goed te doen (of wij hadden gewoon heel veel mazzel...)
quote:dolfje schreef op 19 februari 2016 @ 23:23:

[...]

Ik hoorde(iemand heeft dat op de radio gehoord) dat hij hetzelfde bookingskantoor heeft als Paul McCartney en dat dat kantoor dat afgedwongen heeft....Ze spelen inderdaad ook op andere festivals. Helaas eigenlijk. Ik zal wel oud worden maar dit soort manier van programmeren van festivals haalt wel al het leuke eruit. Het maakt helemaal niet meer uit waar je heen gaat, het programma is voor 90% hetzelfde. De organisatoren hebben weinig vrijheid meer om hun eigen stempel op een festival te drukken.
Yesss, in the pocket!
Ik ben "bijna aan het begin van de wachtrij".

Al een kwartier
Wat heb jij Thea?
Hier kaarten! Vriend reed naar Primera. Geen enkele wachtende!. PC's staan nog steeds in de wachtrij.
Heerlijk oldskool, gewoon je kaarten gaan kopen
Weekendkaarten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven