Ons Stamcafé deel V!

16-02-2016 12:00 3004 berichten
Deel 5 alweer! Een lustrum!

We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.

Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.

Veel kroegplezier weer!

Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.

.
Oh hoi trouwens. Is de tap alweer aangesloten?
Alle reacties Link kopieren
ik heb er net nog onder gehangen toen ik op de bar lag, bier is aangesloten.
very metal
Doe mij maar een Irish Red dan.
quote:fietsie schreef op 17 februari 2016 @ 17:00:

[...]

Die tuinset heb ik met mijn zoons ook even naar de buren helpen dragen. En ik breng ook wel eens een pakje naar de buren, maar dan ben ik niet boos. Dan zeg ik dat ik het even kom brengen omdat ik straks nog weg moet oid.Ik neem helemaal geen pakjes meer aan voor de buren. Niet vanwege de buren hoor, maar vanwege de pakjesbezorger. Die heeft me wel zo grotelijks belazerd dat ik voor de rest van mijn leven categorisch zal weigeren ooit nog een pakje aan te nemen dat niet voor mij is.
quote:-KING- schreef op 17 februari 2016 @ 17:20:

ik heb er net nog onder gehangen toen ik op de bar lag, bier is aangesloten.Ah dat is mooi. Heeft er iemand bardienst? Anders doe ik het zelf wel weer.
quote:Moiren_ schreef op 17 februari 2016 @ 17:20:

Doe mij maar een Irish Red dan.
very metal
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 februari 2016 @ 17:22:

[...]

Ah dat is mooi. Heeft er iemand bardienst? Anders doe ik het zelf wel weer.gewoon bek eronder en tap openzetten.
very metal
Zoooowwwww. Dacht om 17.00 uur klaar te zijn met mijn werk, lekker om half 6 de trein kunnen pakken en dan om 18.15 thuis. Stond er nog een student te wachten met een simpel op te lossen maar wel dringend probleem. Dat betekent een trein later en pas om 18.45 thuis. Vind ik laat.

Gelukkig nu wel weekend.

En dan hopen dat de dhl bezorger inderdaad een briefje in mijn bus heeft gedaan bij wie van mijn tientallen buren in ons grote flatgebouw hij mijn pakketje heeft afgeleverd. Ze doen regelmatig geen briefje in de bus en dan zie je je pakketje nooit meer terug.

Ik pakketjes krijgen. Heel kinderlijk, t zijn net cadeautjes, ook al heb ze zelf gekocht
Dat wordt Pinkpop LV
Doe mij maar geen alcohol, moet eerst even een broodje ofzo eten, heb honger.
quote:-KING- schreef op 17 februari 2016 @ 17:22:

[...]

gewoon bek eronder en tap openzetten.Scheelt wel weer afwas
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 februari 2016 @ 17:18:

[...]

Ach laat buurman toch. Dit was het hoogtepunt van zijn dag: een wandelingetje én nog een praatje op de koop toe. Dat dat praatje een beetje ongezellig uitviel is niks meer dan de kift.Je hebt gelijk, ik moet gewoon wat meer begrip hebben voor de eenzame pensionada's. Had ik vanmorgen ook even moeten kletsen met de andere buur, die vroeg: 'Moet je krabben?' Terwijl ik mijn autoruiten aan het krabben was. Ik zeg dan alleen maar: 'Ja, het heeft gevroren.' Maar ik had natuurlijk moeten vragen: 'He, buurman, hoe is het?'
Babi ketjap met rijst en boontjes
Doe Maar op pinkpop? Samen met sir Paul? Dan moet Yas ook heen
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 17 februari 2016 @ 17:26:

Doe Maar op pinkpop? Samen met sir Paul? Dan moet Yas ook heen

En dan in een tentje.

Dan ga ik ook
Yas hoe is het in Tropicana? Lig je al in de hangmat?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Moiren_ schreef op 17 februari 2016 @ 17:28:

[...]

En dan in een tentje.

Dan ga ik ook Als Paul Kanye meeneemt, ik ook. Gaan we tegenover Yas staan
quote:Nouschi schreef op 17 februari 2016 @ 17:30:

[...]

Als Paul Kanye meeneemt, ik ook. Gaan we tegenover Yas staan Dat sowieso, daar zou ik dan voor gaan namelijk
quote:Nouschi schreef op 17 februari 2016 @ 17:26:

Doe Maar op pinkpop? Samen met sir Paul? Dan moet Yas ook heen Bejaarden line-up.
quote:Star schreef op 17 februari 2016 @ 17:24:

Dat wordt Pinkpop LV Daar breng je me op een idee . Ik denk dat ik het maar ga doen ook, niet alleen vanwege Doe Maar trouwens. Het is wel een dure grap maar ik ben al in geen jaren op vakantie geweest dus ik vind eigenlijk dat ik het wel verdiend heb .
quote:Moiren_ schreef op 17 februari 2016 @ 17:28:

[...]

En dan in een tentje.

Dan ga ik ook Oh zullen we samen? Ik heb nog wel een tentje.
quote:Star schreef op 17 februari 2016 @ 17:33:

[...]

Bejaarden line-up.Ach ik ben zelf ook half bejaard dus what the heck. Nog één keer de ouwe hippie uithangen voor ik word afgevoerd naar Huize Avondrood-maar-nog-net-niet-dood .
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 februari 2016 @ 17:35:

[...]

Oh zullen we samen? Ik heb nog wel een tentje.Ik ook, maar met jou wil ik wel in een tentje!
Ik wil ook wel maar ik neem de vip lounge, ik haat tentjes.
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 februari 2016 @ 17:37:

[...]

Ach ik ben zelf ook half bejaard dus what the heck. Nog één keer de ouwe hippie uithangen voor ik word afgevoerd naar Huize Avondrood-maar-nog-net-niet-dood .

Maar zonder dollen, jij bent groot fan, ik zou gaan als ik jou was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven