Napraattopic Deel 55
zondag 14 februari 2016 om 13:44
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 17 februari 2016 om 22:02
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 17 februari 2016 @ 21:59:
Arm dier en arme jij.
Stomme piskaters, dat was niet de afspraak. De mijne mocht ook nog lang niet dood. Die dure operatie moest over 20 jaar afgeschreven worden. Loopt ie onder een auto.Stom he? Ik legde hem in z'n grafje en dacht daar ligt een leuke zonvakantie.
Arm dier en arme jij.
Stomme piskaters, dat was niet de afspraak. De mijne mocht ook nog lang niet dood. Die dure operatie moest over 20 jaar afgeschreven worden. Loopt ie onder een auto.Stom he? Ik legde hem in z'n grafje en dacht daar ligt een leuke zonvakantie.
woensdag 17 februari 2016 om 22:06
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 17 februari 2016 @ 21:59:
Arm dier en arme jij.
Stomme piskaters, dat was niet de afspraak. De mijne mocht ook nog lang niet dood. Die dure operatie moest over 20 jaar afgeschreven worden. Loopt ie onder een auto.Dit zou een goeie cynische grap geweest zijn als het niet zo triest zou zijn.
Arm dier en arme jij.
Stomme piskaters, dat was niet de afspraak. De mijne mocht ook nog lang niet dood. Die dure operatie moest over 20 jaar afgeschreven worden. Loopt ie onder een auto.Dit zou een goeie cynische grap geweest zijn als het niet zo triest zou zijn.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 17 februari 2016 om 22:13
woensdag 17 februari 2016 om 22:15
quote:cochise schreef op 17 februari 2016 @ 22:14:
[...]
Maar eigenlijk betekend dat dus dat als de strenge mod dienst heeft je lekker iemand die je niet mag ofzo een ban kunt aannaaien?!
ja met als argument: 'de weg kwijt"
Als BGb weer een plaatje plakt dan kan je haar staffen onder het mom van ' ze heeft ze weer niet op een rijtje, mod"
[...]
Maar eigenlijk betekend dat dus dat als de strenge mod dienst heeft je lekker iemand die je niet mag ofzo een ban kunt aannaaien?!
ja met als argument: 'de weg kwijt"
Als BGb weer een plaatje plakt dan kan je haar staffen onder het mom van ' ze heeft ze weer niet op een rijtje, mod"
woensdag 17 februari 2016 om 22:18
woensdag 17 februari 2016 om 22:18
woensdag 17 februari 2016 om 22:20
quote:cochise schreef op 17 februari 2016 @ 22:14:
[...]
Ja, dat denk ik.
Maar of " streng " nou het juiste woord is waag ik te betwijfelen, hoor.
[...]
Ja, dat denk ik.
Maar of " streng " nou het juiste woord is waag ik te betwijfelen, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.