Napraattopic Deel 55
zondag 14 februari 2016 om 13:44
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 17 februari 2016 om 22:20
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 17 februari 2016 @ 22:09:
En als bonus een officiële waarschuwing omdat ik een grapje over de belabberde spelling van Co maakte Ja sorry ik raak daar nou eenmaal van in de war.
En als bonus een officiële waarschuwing omdat ik een grapje over de belabberde spelling van Co maakte Ja sorry ik raak daar nou eenmaal van in de war.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 17 februari 2016 om 22:22
woensdag 17 februari 2016 om 22:25
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 februari 2016 @ 22:24:
Hij staat er nog BGB.
Ik moet ineens denken aan die waarschuwing die Ei kreeg omdat ze mij voor snol had uitgemaakt
Haha! Echt? Zullen we lekker een potje gaan schelden?
Het is toch saai op het forum en dan heeft de mod tenminste werk.
Hij staat er nog BGB.
Ik moet ineens denken aan die waarschuwing die Ei kreeg omdat ze mij voor snol had uitgemaakt
Haha! Echt? Zullen we lekker een potje gaan schelden?
Het is toch saai op het forum en dan heeft de mod tenminste werk.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 17 februari 2016 om 22:26
Of de mod leest mee ( zou slim zijn; die kan op zijn/ haar vingers natellen dat er wordt nagepraat als ze/ hij post wist in het modtopic ) of een ontzettend sneu figuur ziet zijn kans waar en gaat als een malle zitten staffen.
Wie het denkt te weten mag het zeggen.
Wie het denkt te weten mag het zeggen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 17 februari 2016 om 22:28
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 februari 2016 @ 22:24:
Hij staat er nog BGB.
:
Ik kon de quote die weggehaald is " wegens provoceren " kennelijk niet quoten.
Maar dat was een grapje. Toch?
Het was toch iets over een verkeerd lidwoord?
Hij staat er nog BGB.
:
Ik kon de quote die weggehaald is " wegens provoceren " kennelijk niet quoten.
Maar dat was een grapje. Toch?
Het was toch iets over een verkeerd lidwoord?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 17 februari 2016 om 22:28
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 februari 2016 @ 22:26:
Of de mod leest mee ( zou slim zijn; die kan op zijn/ haar vingers natellen dat er wordt nagepraat als ze/ hij post wist in het modtopic ) of een ontzettend sneu figuur ziet zijn kans waar en gaat als een malle zitten staffen.
Wie het denkt te weten mag het zeggen.Ik weet het niet maar ik vind het ontzettend stom! Viva was allang vertrut trouwens.
Wie het denkt te weten mag het zeggen.Ik weet het niet maar ik vind het ontzettend stom! Viva was allang vertrut trouwens.
woensdag 17 februari 2016 om 22:31
quote:Moiren_ schreef op 17 februari 2016 @ 22:27:
[...]
Wat ben jij toch een provodoos met je oproepen tot rellen. reldel .StafferT! Kijk in het bericht hierboven! Doe je werk
[...]
Wat ben jij toch een provodoos met je oproepen tot rellen. reldel .StafferT! Kijk in het bericht hierboven! Doe je werk
woensdag 17 februari 2016 om 22:39