Ons Stamcafé deel V!
dinsdag 16 februari 2016 om 12:00
Deel 5 alweer! Een lustrum!
We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.
Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.
Veel kroegplezier weer!
Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.
.
We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.
Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.
Veel kroegplezier weer!
Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.
.
donderdag 18 februari 2016 om 12:40
quote:Peacy schreef op 18 februari 2016 @ 12:07:
Oh, die ranzige dingen.Ik moet eigenlijk binnenkort ook.
Ik heb, toen we de studeer-annex hobbykamer inrichtte, m'n vriend voor gek verklaard. Wie zet er nou een supergoed koffiezetapparaat in die kamer?
Guess what, ik zit nu dus te studeren en oefenen. Automatisch zet ik het apparaat aan, kopje eronder en voilà, ik heb koffie.
Zal ik hem m'n excuses aan gaan bieden?Lijkt me wel op zijn plaats ja. Tsss.
Oh, die ranzige dingen.Ik moet eigenlijk binnenkort ook.
Ik heb, toen we de studeer-annex hobbykamer inrichtte, m'n vriend voor gek verklaard. Wie zet er nou een supergoed koffiezetapparaat in die kamer?
Guess what, ik zit nu dus te studeren en oefenen. Automatisch zet ik het apparaat aan, kopje eronder en voilà, ik heb koffie.
Zal ik hem m'n excuses aan gaan bieden?Lijkt me wel op zijn plaats ja. Tsss.
donderdag 18 februari 2016 om 14:16
Eva als AVA? Bugs Bunny nemen?
Tanden in dromen? Mijn tandarts zie dat ALLE vrouwen dat soort dromen hebben.
Maar zijn vrouw is ex en mijn kroon is toch los gegaan en opnieuw vast gezet. Het was dus geen fantoom pijn. Geen problemen verder, maar gewoon even alles laten controleren bij tandarts.
Vinden mannen het wel mooi? Maak je je daar zorgen over?
Ja? Dan had mijn tandarts toch wel gelijk. Vanuit zijn eigen positie bekeken dan.
Die ken ik niet, maar ik ken de droomuitleg wel.[img]null[/img]
Tanden in dromen? Mijn tandarts zie dat ALLE vrouwen dat soort dromen hebben.
Maar zijn vrouw is ex en mijn kroon is toch los gegaan en opnieuw vast gezet. Het was dus geen fantoom pijn. Geen problemen verder, maar gewoon even alles laten controleren bij tandarts.
Vinden mannen het wel mooi? Maak je je daar zorgen over?
Ja? Dan had mijn tandarts toch wel gelijk. Vanuit zijn eigen positie bekeken dan.
Die ken ik niet, maar ik ken de droomuitleg wel.[img]null[/img]