Ons Stamcafé deel V!
dinsdag 16 februari 2016 om 12:00
Deel 5 alweer! Een lustrum!
We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.
Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.
Veel kroegplezier weer!
Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.
.
We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.
Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.
Veel kroegplezier weer!
Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.
.
donderdag 18 februari 2016 om 20:58
He, ik zocht planten. Ik klik het verkeerde aan. Ik laat het maar staan.
Is ook een fimpje bij. Crocodile dundee? http://nos.nl/artikel/208 ... australische-stad-in.html
Is ook een fimpje bij. Crocodile dundee? http://nos.nl/artikel/208 ... australische-stad-in.html
donderdag 18 februari 2016 om 21:11
quote:Lady_Voldemort schreef op 18 februari 2016 @ 20:20:
[...]
Weet je wat ook lachen is? Krokodillen weg jagen. Mijn dochter had als dreumes een keer het idee opgevat dat er een krokodil onder haar bed lag, dus man op jacht. Tot buiten op straat aan toe, met een bezem. En maar roepen: ga weg lelijke krokodil!
Dreumes kwam niet meer bij van het lachen, en de krokodillenfobie was meteen over. Ze heeft alleen nog wel honderd keer gevraagd wanneer man weer eens op krokodillenjacht ging, en af en toe kreeg ze haar zin ook nog.http://www.spatiegebruik.nl/
[...]
Weet je wat ook lachen is? Krokodillen weg jagen. Mijn dochter had als dreumes een keer het idee opgevat dat er een krokodil onder haar bed lag, dus man op jacht. Tot buiten op straat aan toe, met een bezem. En maar roepen: ga weg lelijke krokodil!
Dreumes kwam niet meer bij van het lachen, en de krokodillenfobie was meteen over. Ze heeft alleen nog wel honderd keer gevraagd wanneer man weer eens op krokodillenjacht ging, en af en toe kreeg ze haar zin ook nog.http://www.spatiegebruik.nl/
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 18 februari 2016 om 21:12
donderdag 18 februari 2016 om 21:28
quote:cochise schreef op 17 februari 2016 @ 21:00:
Soms is dat zo ongemakkelijk he, dan zeg je iets in een topic en dan valt het zo lang stil, terwijl er daarvoor een geanimeerd gesprek was. Herkenbaar.
Soms is dat zo ongemakkelijk he, dan zeg je iets in een topic en dan valt het zo lang stil, terwijl er daarvoor een geanimeerd gesprek was. Herkenbaar.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
donderdag 18 februari 2016 om 21:29
quote:Moiren_ schreef op 18 februari 2016 @ 19:44:
Wat fijn Leo!
Ik ben echt bijna fobisch voor spinnen. King zit vanaf nu onder de negeer als hij niet heel erg zijn best doet om dít goed te maken.Moi, hij probeert het vast weer goed te maken door patat te halen. Maar ajb, trap daar niet nog eens in!
Wat fijn Leo!
Ik ben echt bijna fobisch voor spinnen. King zit vanaf nu onder de negeer als hij niet heel erg zijn best doet om dít goed te maken.Moi, hij probeert het vast weer goed te maken door patat te halen. Maar ajb, trap daar niet nog eens in!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 18 februari 2016 om 21:35
Wat is het drankje van de avond? Ben wel toe aan een borrel na een 12-urige werkdag met de laatste drie uur 'staande receptie'. Ik voel mijn voeten echt wel!
Leo wat een fijn nieuws! Uitgeput van fijn voelt altijd heel lekker vind ik. Yas hoe gaat het aan het zwembad?
Hats hoe gaat het met je?
Peacy: En en?????
En gezellig dat je er weer bent Cochise!
Save: ben je eindelijk op aan het knappen? En Solo hoe gaat het met zoon weer thuis?
En iedereen die ik vergeet voor jezelf!
Leo wat een fijn nieuws! Uitgeput van fijn voelt altijd heel lekker vind ik. Yas hoe gaat het aan het zwembad?
Hats hoe gaat het met je?
Peacy: En en?????
En gezellig dat je er weer bent Cochise!
Save: ben je eindelijk op aan het knappen? En Solo hoe gaat het met zoon weer thuis?
En iedereen die ik vergeet voor jezelf!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 18 februari 2016 om 21:35
donderdag 18 februari 2016 om 21:36
donderdag 18 februari 2016 om 21:43
quote:Eleonora-1 schreef op 18 februari 2016 @ 20:49:
[...]
Wat lief van jullie.
Ik quote jou Nous maar iedereen bedankt!
Voelt echt goed.
Ben er doodmoe van.Oh god, bedankt voor de lieve woorden Leo, maar ik had het tegen Cochise
[...]
Wat lief van jullie.
Ik quote jou Nous maar iedereen bedankt!
Voelt echt goed.
Ben er doodmoe van.Oh god, bedankt voor de lieve woorden Leo, maar ik had het tegen Cochise
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 18 februari 2016 om 21:46