Entertainment alle pijlers

Fear The Walking Dead

31-03-2015 17:09 1084 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij het Fear The Walking Dead-topi.

Dit topic gaat over de serie Fear The Walking Dead, de companionserie van The Walking Dead. Seizoen 2 gaat op 10 april 2016 in de VS in première. In Nederland begint AMC op 29 februari 2016 met seizoen 1 van de serie en ze gaan meteen door met seizoen 2.

Aflevering bespreken iedere maandag (na de Amerikaanse uitzending) vanaf 20.30. Voor die tijd kun je je berichten over de aflevering in het wit zetten.

Het TWD-topic vind je hier: The Waiting Dead
Teaser seizoen 2

Zit niks bijzonders in, maar goed. 10 april begint seizoen 2.
Ik moest hem even opsnorren in mijn lijstje van topics. Zag ondertussen alweer een paar TWD-topics voorbij komen, dat is verreweg het populairdere topic.
uiteraard.
tvp
flight 462 compleet

(met spaanse ondertitels...wat wil je nog meer?)

https://www.youtube.com/watch?v=4e3zx7fF94Q deel 1t/m 8

https://www.youtube.com/watch?v=mgO8RfXHJxE deel 9

https://www.youtube.com/watch?v=IAMokWgIIis deel 10

April is nog zo ver weg Op welke dag wordt het uitgezonden?
Wij hebben de datum ook al in onze agenda's staan!

Ben benieuwd welke richting ze op gaan. Hoop niet dat ze echt de zee op gaan. Ben juist benieuwd hoe het leven op het land er uit gaat zien.
Lach hard, duik diep, kom terug..
Oh ik moet hier ook even alvast een tvp plaatsen
quote:Lovestar schreef op 22 februari 2016 @ 16:05:

April is nog zo ver weg Op welke dag wordt het uitgezonden?Vorig seizoen werd in Amerika op zondag uitgezonden. Ik denk dat dat hetzelfde blijft.
Andere korte teaser:

https://www.youtube.com/watch?v=5NKpj9xjTRU
Hoi dames,

Misschien een gekke vraag, maar hoe kan je fear the walking dead kijken?

Ik heb kpn en die heeft geen amc. En ik ben geen ster in downloaden, op internet kijken enzovoorts.

Kan iemand mij op weg helpen?
op cooltvseries
Dit is de volledige link: Fear TWD
Is het gelukt, aapie?
Ja gelukt, bedankt!

Alleen wel lastig zonder ondertiteling.
alvast dit topic maar warm draaien

Ik was van plan om te kijken en te schrijven, eigenlijk gewoon zoals de walking dead Wie nog meer?
Talking dead gaat ook gewoon door toch, alleen over the Fear?
Ik ga ook kijken en dan hier reageren, maar we moeten even afspreken vanaf wanneer we mogen reageren om anderen niet te spoileren. Na de avonduitzending op de Nederlandse AMC of zo? De uitzending begint als het goed is om 22.00. We kunnen ook net als vorig jaar vanaf half 9 doen. Volgens mij heeft het merendeel geen AMC, klopt dat?
22.00 op AMC zie ik ook op internet. Als iedereen gaat streamen, zouden we evt eerder kunnen afspreken dat we hier mogen praten.

Dus de vraag is, wie kijkt er mee via tv/AMC?
Wie wel AMC heeft hoeft overigens niet per se te wachten tot 22.00. Ik begrijp dat de eerste uitzending al om 03.00 's nachts is, parallel met de Amerikaanse uitzending. Opnemen en eerder kijken is dus mogelijk.
quote:Lovestar schreef op 05 april 2016 @ 23:49:

Talking dead gaat ook gewoon door toch, alleen over the Fear?Yep. Ik ga uit traditie ook maar talking fear kijken ( geen idee hoe ze het noemen eigenlijk )
Ik stream m uiteraard dus half negen is okay voor mij. We moeten er maar flexibel mee omgaan. Even zien wat iedereen doet en evt aanpassen.
Ik kijk via amc, weet nog niet of ik om 22.00 kijk of dat ik het s'nachts opneem, praat maar lekker vanaf 21,30 ik blijf hier wel weg tot nadat ik gekeken heb

Zie net bij de programmering dat ze zondagavond om 22.00 beginnen met alle afleveringen van s1, en maandagavond na de herhaling zenden ze ook talking dead, fear edition.
quote:Liadan schreef op 06 april 2016 @ 00:23:

Wie wel AMC heeft hoeft overigens niet per se te wachten tot 22.00. Ik begrijp dat de eerste uitzending al om 03.00 's nachts is, parallel met de Amerikaanse uitzending. Opnemen en eerder kijken is dus mogelijk.

Wat is die van 20.30 dan? De NLse tijd van de Amerikaanse uitzending? Dus 22.00 NLse tijd is het hier op AMC?

Ik lees dat Mei kijkt via AMC, maar niet eerder komt dan ze het gezien heeft. Ik wil niet mensen wegjagen ofzo omdat de streamers hier eerder kijken en dus kunnen posten. Ik vind 20.30 ook prima, juist fijn om het vroeger te kunnen dan in vergelijking met Twd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven