Ons Stamcafé deel V!

16-02-2016 12:00 3004 berichten
Deel 5 alweer! Een lustrum!

We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.

Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.

Veel kroegplezier weer!

Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.

.
quote:barbaracartland schreef op 19 februari 2016 @ 23:26:

Kerstmis bij mijn opa, Tattou. Een woonkamer van 18 m2. Minimaal 15 gasten, van wie 10 rokend. Het scheelde niet veel met je gifje.Mijn opa rookte altijd stiekem, jammer vind ik zoiets.
Dat mag wel dubbel idd.

Zou jij me, als je het nog weet, eens willen pb'en waar jij in Kroatië verbleef? Ik ben nog op zoek naar een leuk huis. Nav mijn topic laatst.
Alle reacties Link kopieren
quote:feow schreef op 19 februari 2016 @ 23:12:

[...]

Ik ben ook een pijpster. Maar gewoon uit grunn hoor!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:barbaracartland schreef op 19 februari 2016 @ 23:12:

Als ik 's avonds laat thuis kwam van het uitgaan, had ik net een lekker fris hoofd van het fietsen (want in de jaren 90 werd je niet van de disco opgehaald, maar fietste je gewoon naar huis) en dan deed je de achterdeur open. Knal voor je kop van een rookgordijn waar Hans Klok jaloers op was geweest. Je had het gevoel alsof je het echt weg kon duwen.

Ik ben als enige niet gaan roken. Ik was erg recalcitrant.Mijn vader haalde ons ooit op terwijl hij in zijn duster (zie ander topic) in de auto zat te wachten. Dat vond ik zo erg toen hahaha.
quote:tattou schreef op 19 februari 2016 @ 23:33:

[...]

Mijn vader haalde ons ooit op terwijl hij in zijn duster (zie ander topic) in de auto zat te wachten. Dat vond ik zo erg toen hahaha.Een duster is voor vrouwen.Mannen dragen een kamerjas.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Return-of-the-Sid schreef op 19 februari 2016 @ 23:29:

[...]

Een verademing. Werk is nagenoeg hetzelfde maar dat vond ik al leuk. Maar de ambiance en de mensen zijn veel prettiger.

Hoest?Wat onwijs fijn zeg! Wat zal dat veel fijner werken.
Of peignoir.
Badjas kan ook toch?
quote:Nouschi schreef op 19 februari 2016 @ 23:35:

[...]

Een duster is voor vrouwen.Mannen dragen een kamerjas.Bij ons was het woord gewoon duster m/v. Geen onderscheid ^^
quote:Return-of-the-Sid schreef op 19 februari 2016 @ 23:28:

Dag meneren en mevrouwen.

Ik zwaai maar eens, ben weinig hier. Maar baanwisseling is een geschenk uit de hemel!

Even bijlezen maar.

Nah?

Ik zeg net tegen Barry Cartland dat ik hoop dat ik jou snel hierheen kan lokken en daar ben je!

Je werd gemist!

Shock- a-lock-a-boom! What was that? After Shock!
Mijn vader haalde me nooit op.
Ik lees het net Lé, ik denk dat ik het telepatisch doorkreeg.
quote:feow schreef op 19 februari 2016 @ 23:12:

[...]

Ik ben ook een pijpster. Maar gewoon uit grunn hoor!Hahahahaha!
Over Barry gesproken, ik zag Barry zonder baard vanavond, met is toch leuker.
quote:Return-of-the-Sid schreef op 19 februari 2016 @ 23:48:

Ik lees het net Lé, ik denk dat ik het telepatisch doorkreeg.

Doet me echt deugd.

En wat fijn dat je het leuk hebt!
Bridgers, fijne vakantie meissie!

Niks breken he...
quote:Eleonora-1 schreef op 19 februari 2016 @ 23:48:

[...]

Doet me echt deugd.

En wat fijn dat je het leuk hebt!

Ik ben ook gewoon druk en heb weer langzaam een beetje energie voor dingen, dus minder voor online zijn. Coachingstraject loopt lekker, leuke dingen aan het doen, heel fijn.

Met jou alles ok?
Leo, stop en met dat reale life (autocorrect: reële lief )

sidiser (autocorrect: sinister )

Sid, leuk om je te lezen. Fijn dat je nieuwe werk is wat het is.

Ik ga mijn bed opzoeken. Gisternacht weinig geslapen en nog lastige en angstige weken voor de boeg. Alvast truste allemaal.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Peacy schreef op 19 februari 2016 @ 23:47:

Mijn vader haalde me nooit op.Bij ons (groepje van 4 vriendinnen) was het on turn, 1 keer in de maand haalde een vader ons op. Kon dat niet, dan liften we onze way back home, of we gingen op de fiets.
Liften, dat zou ik dus echt never nooit meer doen nu. Hoe onnadenkend kan je zijn als je zo jong nog bent...
quote:Return-of-the-Sid schreef op 19 februari 2016 @ 23:48:

Over Barry gesproken, ik zag Barry zonder baard vanavond, met is toch leuker.Sommige mannen moeten geen baard hebben, sommige moeten er altijd een hebben. Een baard verdoezelt. Wat soms goed kan zijn. Plus het kan meer karakter geven aan een gezicht. Net als bakkebaarden.
quote:Return-of-the-Sid schreef op 19 februari 2016 @ 23:50:

[...]

Ik ben ook gewoon druk en heb weer langzaam een beetje energie voor dingen, dus minder voor online zijn. Coachingstraject loopt lekker, leuke dingen aan het doen, heel fijn.

Met jou alles ok?

Blij voor je.

Ik heb een tennisarm maar het gaat nochtans ineens een stuk beter mentaal.

Alsof er een soort angstsluier van me af is gevallen.

Sinds ruim twee jaar voel ik me sinds een paar dagen ineens veel meer senang.

Vorige week vrijdag het echtscheidingsconvenant afgemaakt, afgelopen maandag was het rond, ik heb mijn ex gebeld en mijn zegje gedaan over een paar dingen (heel keurig en beleefd en zo hoor) en nu heb ik ineens, na zoveel tijd, lucht.

Blijkbaar was dat echte scheiden nodig om verder te kunnen.

En ineens krijg ik een inspreekopdracht voor de belastingdienst, en ik ga een dubbelrol spelen in een serie!

Gek he, zomaar, hup, achter elkaar in één week, na maanden niks.
quote:Eleonora-1 schreef op 19 februari 2016 @ 23:48:

[...]

Hahahahaha!

Toen ik hem geplaatst zag bedacht ik me dat mijn 'grapje' voor Amsterdamse pijpsters toch waarschijnlijk wel een struikelbaard zou hebben.

Maar oké, als jij er om kan lachen zal ik die andere dan ook maar maken zodat ik gerust kan gaan slapen.

Kon je nou echt niet van tevoren bedenken dat je je dood zou vervelen / doodongelukkig zou worden als je ooit de Pijp uit zou gaan?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Laatste van vandaag

Als niemand verzoekjes doet kom ik toch weer terug bij Prince, eigen schuld dikke bult, zoiets ^^

Mooi jasje, lekker wit, lekker niks voor mij, ik en wit is geen goede combo. Maar toch een mooi jasje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven