Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sterkte CD! Vermoeiend en zielig.

Hel, ik heb het ingevuld hoor

Whoe, had om 11 uur al honger zeg! Ik zit zelf ook nog niet echt in de wintertijd
Iedereen aan het werk of de hort op?
quote:naatie schreef op 26 oktober 2008 @ 21:22:

Even snel een berichtje voor Star. ( in de reclame van GV )

Op ned 1 komt de Reunie. En daar zit die zanger Valencia (Gaia) in. Dat vond jij toch wat?

Snel weer naar GV.

BaaiOoooooooo dank je! Even uitzendinggemist kijken straks/morgen!
Ja hoor, is er een nieuw topic geopend ofzo...
Ha, Star is ook nog alive!
Hallo allemaal (lees Amalia ).

Vraagje: ik wil denk ik de kindjes op de Kita allemaal hun schoen laten zetten eind november. Lijkt me een leuke Nederlandse traditie. Sint wordt hier maar heel erg karig gevierd (kindjes mogen één keer de laars zetten en bij sommige kindjes komt er dan wat in). Wat is nou een leuk kleinigheidje (met een paar pepernoten) voor de kindjes? Leeftijd van 2 tot 6 jaar en liefst niet iets slechts te eten, maar een dingetje snappie? Ik dacht aan van die weggooivliegtuigjes. Iemand een ander, niet al te duur idee?
CD, beterschap! Akelig he, als die kleintjes ziek zijn. Jongste was vorige week vreselijk aan het overgeven (de buikgriep van zijn broer overgenomen). Dat kleine zieke lijfje is niet leuk!

Bam, is Juul weer opgeknapt? Beterschap!
Jinny: Klei eieren (bij de Action voor weinig maar die hebbie zeker niet?)

Ik wilde die Valensia zo graag tegen mijn zachte boezem aandrukken, hadden jullie dat niet?
anoniem_39212 wijzigde dit bericht op 27-10-2008 20:04
Reden: Voor de zekerheid maar een smilie erbij.
% gewijzigd
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
En dan na het boezemdrukken een duik in zwembad nemen .
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Leuk idee vish, maar ik ken geen action hier... Ik ga verder denken... iemand tips?
Jinny, leuk idee! Kan je niet ff wat op laten sturen? Hema heeft hele leuke weggeef cadeautjes: diertjes die je op kunt winden, stuiterballen, potlooden met gummetjes, bellenblaas, jojo's und so weiter. Leuk spul voo nit te veel. Misschien kan je dan een zakje maken met wat kleine spulletjes? Ik wil je wel een doos sturen hoor no problem!

En verder heb ik dit briljante idee dus ondanks (of dankzij, net wat je wil) mijn huisvrouwenmentaliteit...
En om het dan maar even niet over schoonmaken te hebben: de koter doet het reuze leuk op de wintertijd. Ze ligt dus gewoon al afgedraaid in bed. Ze mag op kdv niet meer dutten en dat was prima gegaan vandaag. Mooi!

Goed, om te bewijzen dat ik naast huis en kind nog een leven heb: ik ga zaterdag lekker wat leuks doen met mijn dinnetjes! Hoeren sloeren hier in het dorp denk ik. Gezellig de enige kroeg die we hebben onveilig maken. Cool he??? ghe ghe ghe
Jin, je hebt veel sites met uitdeelkadootjes, mss kunnen die ook bij jou bezorgen?

Valensia Vish?? Wiesda? Hoe is het met zieke Nemo?

Ben spinnen, doei! Doen jullie je best maar hier
Oh, nog iets gaafs van Hema: beschilderbare mokken! Assie dat nou deelt kunnen ze op kribbe lekker kliederen met zijn allen. Ik heb ook al een steje in huis.

Hel, kom je do nog? Gaan we koekjes bakken met de meissies (oh my godddd, dit gaat echt fout!!!!)
Ik heb Valensia gisteren gezien. Wat een enorme jasses, dat haar...... En dat hitje in 1994 is volledig langs me heen gegaan (al moet ik zegen dat het duidelijk wel een leuke cent opgebracht heeft, fijn huis die jongen)
Hel, ik wil die zwarte. Ga ik nu bestellen
gelukt! Wel een beetje een rottige site trouwens... Verder niks besteld. Idee voor plan: minimeisjes maten, dan had ik er nog 1 genomen voor J
nou zeg, waar zijn jullie nou allemaal?
Zo, Greys kijken dan maar....
*zwaai*

Ik ben er weer! Lekker weekend gehad. Gezwommen, gegeten en geslapen. Dat was de korte samenvatting. kinderen zijn helemaal af, zo even nieuwe duracelletjes bestellen Wintertijd sucks. ik dien ook een klacht in... Morgen weer werken. Ook totaal geen zin in, dus ga gewoon nasoezen van mijn weekend!

Compu: balen voor CV. Hopelijk kna het maatschappelijk werk iets voor hem betekenen. En denk maar zo, een etiket van iets verandert niets. Als hij zich herkent in ADD, zegt dat genoeg toch? Weet niet of je snapt wat ik ermee wil zeggen, weet niet zo goed hoe ik het duidelijk moet maken, maar sterkte ermee maar...
Ha Suus! Donderdag koekjes bakken, tof! Ik neem wel van dat roze strooispul mee. En cacaopoeder. Kunnen we ook nog chocoladekoekjes maken....Oh, en kleine maatjes worden gemaakt. Tijd terug waren de proefmodellen er, waren helaas allemaal meteen ingepikt dus ik viste ook achter het net. Maar heel erg leuk - ik hou je wel op de hoogte.

CD, oei, dat klinkt als een zwaar weekend... Wat sneu, Twan zo aan het huilen. Heeft de ha vanmiddag iets gevonden?

Jin, ik zeg ook: Hema! Kruidvat en Zeeman hebben hier ook nog wel eens aardigheidjes voor weinig. Laatst bij de Zeeman kleine puzzeltjes gekocht voor 49ct.

O, klein verkouden meisje roept uit bed: ma-ma...
Hoi!

Jin, dacht ook meteen aan bellenblaas. Cee vandaag op kdv kleine potloodjes en kleurplaat gekregen.
Bridge, welkom thuis! Fijn dat jullie het leuk gehad hebben.

Hellus, gezellig dat jullie komen. Leuk dat de kotermaten ook komen.

Ik vind Greys stom (Meredith heeft een rot hoofd en Mc Dreamy daar kan ik het echt niet op) maar dit is wel een tikkie een zielige aflevering.
Star, leuke Avater, ha ha ha
Ha ha Suus 'daar kan ik het echt niet op'. Gatsie Het is ook mijn man niet hoor.

Zo, dat was een pittig spinuurtje. Heb wel een chipje verdiend (heeeel irritant dat hier een open zak chips ligt. Daar kan ik dus echt niet tegen--> mee omgaan).

Compu, wat zijn nu de stappen voor Compuman? Komt er nog aktie of laat hij het hierbij? Hoelang is dit al gaande? Of mss moet ik vragen; hoelang heeft jullie gezin er al last van? Moeilijk hoor.

Straks komt Waar is de Mol. Half 11 pas, mij te laat, maar ik neem het even op. Lijkt me wel grappig. Iemand de vorige reeks gevolgd? Vind het ook wel een grappig mannetje. Jinster, ken je hem wel? Volgens mij volg je de helft van dit topic niet ha ha! Neefje van Linda, en die moet je zeker kennen!!

Ha, ik zap langs De co-assistent. Wat een knappe kop heeft die Hanna Verboom toch.

Trusten alvast allemaal!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven