Ons Stamcafé deel V!

16-02-2016 12:00 3004 berichten
Deel 5 alweer! Een lustrum!

We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.

Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.

Veel kroegplezier weer!

Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.

.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 20 februari 2016 @ 19:43:

[...]

Ja, ik zag het.

Ik werd al depressief toen ik het las.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Eleonora-1 schreef op 20 februari 2016 @ 19:40:

[...]

Ik zag het!

Wat attent!

Heel blij mee hoor want ik zat toen net aan een kadet met wijncervelaat en augurk.

Oh, dat is ook wel heel erg lekker. Kunnen wij morgen natuurlijk ook doen, kadetten. Bak ik er een paar uitsmijters bij voor de liefhebbers, en voor de niet-uitsmijter liefhebber (man dus) trek ik wel een blik soep open. Krijgt hij ook nog wat warms binnen .

En dan doe ik die Koreaanse kipherrie donderdag, want vandaag hadden we ook al kip.

Dank je wel Leo, aan jou heb ik tenminste wat. Mocht het echt helemaal niks meer worden met je acteercarriere kun je altijd nog mijn persoonlijke maaltijdconsulente worden
quote:BridgetteDubois schreef op 20 februari 2016 @ 19:40:

Hallo allemaal

Wij zijn veilig aangekomen in Oostenrijk . Gelijk in een enorme sneeuwbui terechtgekomen.

Nu zitten we lekker aan een kop thee en een spelletje. Ik denk dat we daarna ons bed induiken, zijn kapot kinderen hebben vanaf 24.00 tot 07.00 geslapen en daarna tot 13.30 gezellig in de auto meegekletst. Zonder speeltoed of tv (want die bleek kapot). Best een goede reis gehad dus...Fijn Brie! Sneeuw én wifi, jouw vakantie kan niet meer stuk!
quote:Nouschi schreef op 20 februari 2016 @ 19:42:

Barb en Leo, vanavond Emmen in 'Andere tijden'.

"Vanaf de jaren vijftig voltrok zich een wonder in Emmen. Na de teloorgang van de veenindustrie werd het dorp de aangewezen plek voor textielfabrieken".Nou, dat is een hele vooruitgang zeg.
quote:Lady_Voldemort schreef op 20 februari 2016 @ 19:47:

[...]

Fijn Brie! Sneeuw én wifi, jouw vakantie kan niet meer stuk!
Oehhh, die kip ziet er goed uit!
quote:Lady_Voldemort schreef op 20 februari 2016 @ 19:45:

[...]

Oh, dat is ook wel heel erg lekker. Kunnen wij morgen natuurlijk ook doen, kadetten. Bak ik er een paar uitsmijters bij voor de liefhebbers, en voor de niet-uitsmijter liefhebber (man dus) trek ik wel een blik soep open. Krijgt hij ook nog wat warms binnen .

En dan doe ik die Koreaanse kipherrie donderdag, want vandaag hadden we ook al kip.

Dank je wel Leo, aan jou heb ik tenminste wat. Mocht het echt helemaal niks meer worden met je acteercarriere kun je altijd nog mijn persoonlijke maaltijdconsulente worden

Wat een goed idee!

Dat ik menu's samenstel op basis van films en series.

Zoals het Donderdag Dexter menu met bloedworst en griesmeelpudding met rode bessensap of zo.
Ik ben vlakbij Leo in de voorjaarsvakantie. Land van Bartje
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Daar moet je voor bruune bonen bidden toch, of juist niet?

Wij hadden pollo pizza, van Lidl. Man lust geen pizza en hij is weg, vandaar.

Ben nu bezig een hotel met spa te vinden en te boeken voor mij en drie vriendinnen voor over een paar weken. Jeuj!

Oh fijne vakantie Brigit!
Kliekjesdag voor mij vandaag.

Nu aan het kijken naar zomervakantiebestemmingen, weet nog niet wat ik wil.
Snjókorn falla, á allt og alla
What about IJsland Snjo?

Wij zijn net begonnen een IJslandse serie te kijken, Trapped heet 't. Volgens mij is vanavond de volgende aflevering, zal zo even zoeken. Pas net vorige week begonnen en zag er goed uit.

Ja: BBC4 - als je dat hebt
quote:Nouschi schreef op 20 februari 2016 @ 20:12:

Ik ben vlakbij Leo in de voorjaarsvakantie. Land van Bartje

Wat gezellig!

Daar fleurt de provincie lekker van op.
quote:BridgetteDubois schreef op 20 februari 2016 @ 19:40:

Hallo allemaal

Wij zijn veilig aangekomen in Oostenrijk . Gelijk in een enorme sneeuwbui terechtgekomen.

Nu zitten we lekker aan een kop thee en een spelletje. Ik denk dat we daarna ons bed induiken, zijn kapot kinderen hebben vanaf 24.00 tot 07.00 geslapen en daarna tot 13.30 gezellig in de auto meegekletst. Zonder speeltoed of tv (want die bleek kapot). Best een goede reis gehad dus...Veel plezier in de sneeuw!
quote:ainne schreef op 20 februari 2016 @ 20:21:

Daar moet je voor bruune bonen bidden toch, of juist niet?

!Bartje wilde niet.
Veel plezier Bridgette.
I like being a mess. It's who I am.
quote:Nouschi schreef op 20 februari 2016 @ 19:42:

Barb en Leo, vanavond Emmen in 'Andere tijden'.

"Vanaf de jaren vijftig voltrok zich een wonder in Emmen. Na de teloorgang van de veenindustrie werd het dorp de aangewezen plek voor textielfabrieken".Ik zag al zoiets bij een vriend op facebook. Ik neem het op of ga het kijken. Toen mijn opa klein was, was ons dorp groter dan Emmen, een vrij achterlijk koedorp, zo zegt opa. Nu is het nog steeds een achterlijk koedorp, maar wel groot. En dat komt door industrie in de jaren '50. Mijn opa werkte in de bestekfabriek daar, toen hij nog heel jong was.
quote:Nouschi schreef op 20 februari 2016 @ 20:12:

Ik ben vlakbij Leo in de voorjaarsvakantie. Land van Bartje Veel plezier! Als je je echt verveelt, kan ik je een roadtrip over de Mondenweg aanraden, de route 66 van de Veenkoloniën. Onze aorta.
quote:ainne schreef op 20 februari 2016 @ 20:32:

What about IJsland Snjo?

Wij zijn net begonnen een IJslandse serie te kijken, Trapped heet 't. Volgens mij is vanavond de volgende aflevering, zal zo even zoeken. Pas net vorige week begonnen en zag er goed uit.

Ja: BBC4 - als je dat hebt

Origineel idee ja , ik zat meer aan GB en Ierland te denken.

Helaas geen BBC 4 hier (en ook geen film1), het schijnt ook op een Belgisch kanaal uit gezonden te worden.
Jaaaa kom gezellig bij ons logeren in de ghetto Snjo!

En begin augustus zitten mijn ouders en kinderen in een cottage in Co. Kerry, waar wij dan ook langs gaan. Kunnen we jou ongetwijfeld ook wel bij proppen!
quote:ainne schreef op 20 februari 2016 @ 21:00:

Jaaaa kom gezellig bij ons logeren in de ghetto Snjo!

En begin augustus zitten mijn ouders en kinderen in een cottage in Co. Kerry, waar wij dan ook langs gaan. Kunnen we jou ongetwijfeld ook wel bij proppen! , eind juni ben ik vrij. Kan ik al boeken??
Misschien vlieg ik over 12 dagen, 13 uren en 15 minuten wel die kant op voor een lang weekend.
DOEN!!
quote:ainne schreef op 20 februari 2016 @ 21:15:

DOEN!!

Dat weekend over 2 weken?? Dat is uitbesteed, krijg op het vliegveld te horen waar ik heen ga

En in juni lijkt het me oprecht leuk om jouw kant op te komen. Heb je tips over lokaal reizen (self-drive of mogelijkheden met trein)
Ah jammer.

Maar in juni zijn we er ook gewoon en je bent altijd welkom, dat weet je he. Een huurauto is ws wel het handigste, OV is niet geweldig hier en vooral duur.
quote:barbaracartland schreef op 20 februari 2016 @ 20:49:

[...]

Veel plezier! Als je je echt verveelt, kan ik je een roadtrip over de Mondenweg aanraden, de route 66 van de Veenkoloniën. Onze aorta.Langs Valthermond en Exloërmond etc?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven