Moderator Relaties

26-05-2008 20:06 1888 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!

Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Forum ze!

Groeten, Angel 5
quote:Viva Angel5 schreef op 24 oktober 2008 @ 13:23:

Parnell: nee hoor, klik maar eens door.

Even nuanceren: niet, als het verwijderde topics betreft.zip
Ik heb het geprobeerd met het topic waar deze discussie om gaat. Welke jij?

(En ja, ik weet hoe de cache werkt Heb zelf de afgelopen 3,5 qua werkgebied veel met google gewerkt )
Zip. Die van die vreemdgaande mevrouw heb ik niet geprobeerd te zoeken.

(En het was niet om vervelend te doen hoor! Meer voor mensen die hun posts nog terug willen halen, zoals Elninjoo)
Ik vatte het ook niet op als vervelend doen hoor In tegendeel! Ik ga ff kijken.
Hm inderdaad. Maar ik weet al hoe dat komt, Google heeft op dát moment (bij dat topic 14 oktober) een cache-opname gemaakt en dát blijf je inderdaad zien. Bij doorklikken naar de laatste pagina zie je ook dat TO haar OP heeft weggehaald.

En van het topic wat ik vandaag weghaalde, is natuurlijk nog geen cache-opname gemaakt (als ik me niet vergis was het gisteren geopend, dus dan zou dat heel goed kunnen).
Die vreemdgaande dame is inderdaad onvindbaar. Die andere staat er nog op, maar misschien duurt dat even?
Ik snap het! Even uit nieuwsgierigheid: hoe lang onthoudt Google zoiets?
quote:Viva Angel5 schreef op 24 oktober 2008 @ 13:10:

Het is wettelijk gezien zo, dat wij alles op verzoek weg moeten halen. Zie ook eerdere discussies in dit topic.

Waarom geldt die wet dan wel voor dit forum, maar niet voor tig andere forums, waar men gewoon in de gebruikersregels heeft gezet dat verwijderen niet gebeurt? Mensen moeten bij 't lid worden aanvinken dat zij accoord gaan met de regels, dus ze kunnen zo'n forum niets verwijten als ze opeens spijt krijgen van hun topic.

Onder persoonsgegevens wordt doorgaans verstaan: real names, adressen en telefoonnummers. Die mogen nooit door derden geplaatst worden en die worden wél verwijderd op volgens mij wel alle forums.
Parnell: volgens mij kan dat wel tot een jaar zijn (misschien zelfs wel langer)

Elninjoo: Andere fora kunnen het wel in de gebruikersregels zetten, maar als een user het hard wil spelen en een zaak aanspant, dan heeft dat forum geen poot om op te staan. Wettelijke bepalingen staan altijd nog boven een reglement van een forum
@je toevoeging, Elninjoo: Sanne zegt dit:

Nu is dit een behoorlijk breed begrip, variërend van naam, woonplaats tot geboortedatum. Aangezien dit slecht controleerbaar is én wij de privacy van onze forummers bovendien héél belangrijk vinden, hebben we besloten ons te conformeren aan de op 11 december 2007 gepubliceerde "Richtsnoeren Publicatie van persoonsgegevens op internet" van het college bescherming persoonsgegevens.
Ik wil niet zeuren ofzo, maar in die link naar de richtsnoeren staat het volgende "De belangrijkste regels zijn dat zij de betrokkene informeren over de publicatie van persoonsgegevens en de gegevens verwijderen als de betrokkene bezwaar maakt tegen publicatie. Ook moeten verantwoordelijken maatregelen nemen om sites met persoonsgegevens te beveiligen." Het gaat dus om persoonsgegevens. Wat elninjoo al zegt: naam, adres e.d. Niet een anoniem verhaal wat iemand hier opschrijft. Ik denk dat het forum meer poten heeft om op te staan als je de regels strikt volgens de letter van de wet toepast dan jullie nu denken.

Overigens gaat het daarbij in de meeste gevallen om topics waarvan de reacties de topicopener niet aanstaan, niet om privacygevoelige gegevens die zo nodig verwijderd moeten worden. Dàt is juist het ergerlijke eraan.
anoniem_61593 wijzigde dit bericht op 24-10-2008 16:31
Reden: Aanvulling
% gewijzigd
Ik zal je klacht doorgeven aan Sanne, Capibara
Hoi angel

Wil jij dushi74 mijn email adres geven of moet ik jou daar eerst een mail over sturen

mvg lambada
Nee hoor, je verzoek is genoeg Consider it done!
Thanks Viev5, heb het ontvangen.
hoi 5, wil jij het topic twijfel verwijderen? t was laat, t is al over
Done
Beste Angel NG1 schrijft dat ik de topicopener ben van ''Verliefd op mijn schoondochter''.

Mag ik ze even haar vet geven of doe jij het?

19.01 uur
Hier had uw advertentie kunnen staan.
Wil je een zakdoekje?
agossie, kom maar bij mama hoor
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
beste angel

superdad heeft het bij "verliefd op mijn schoondochter" over popey en over leeuwen..das helemaal off topic
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Five, jij bent soms weergaloos grappig!
Zie topic

Livre

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven