De mokerslag.....

22-08-2008 07:14 2568 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu gaat het licht echt uit bij mij.

Middenin een moeilijke tijd voor mij,waarbij ik langzaam de strijd weer op wilde pakken tegen mijn problemen.

Vertelt mijn vriend mij vanacht nadat ik een paniekaanval had,

Dat het over is tussen ons.

Hij houdt niet meer van mij.

Na 8 jaar alle lief en leed te hebben overwonnen.

Ik ben kapot.

Ik heb geen enkele kracht meer.

Dit zag ik niet aankomen.

Ik ben verdrietig,maar ook ontzettend kwaad omdat hij dit lang voor zich heeft gehouden en daarmee geen enkele kans gaf om het tij te keren.

En ik...ik houd verschikkelijk veel van hem.

Houdt het een keer op voor mij....
gesprekken doe ik niet aan, ik doe meer in monologen.
Ik ga trouwens nu stoppen ik moet me nog scheren en dan de mand in
Ik trek die reuzel van jou ook niet , Meds , en ik héb geen eens een eetstoornis !
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Weet je Impala.

Aankomen is altijd eng en ellendig,waardoor dan ook.

Alleen van meer eetbuien en braken voel je je mentaal en lichamelijk vreselijk slecht.

En dat maakt een fraai cirkeltje waar ik juist uit wil komen.

Dàt heeft voor mij echt prioriteit.

Bgb,ik zie de eetstoornis ook als mijn vijand.

Ik moet alleen grip gaan krijgen op de emoties en gedachtes etc met minder eetstoornis.

En dat hoop ik bij het traumacentrum te bereiken,

Of imet,dat is zeker nog niet van de baan,alleen hebben zij geen crisisdienst en dat is een zorg.
quote:meds schreef op 28 oktober 2008 @ 02:17:

[...]

Daarom zijn alcoholisten ook nooit zo te spreken over Disulfiram want dan kunnen ze nl. niet drinken zonder hondsberoerd te worden.Dat vind ik een slechte vergelijking. Niet drinken is goed voor een alcoholist. Vreetbuiten zijn voor niemand goed. Aankomen is goed voor Iry maar middels vreetbuien, daar heb ik mijn twijfels over.
.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 oktober 2008 @ 02:20:

Ik trek die reuzel van jou ook niet , Meds , en ik héb geen eens een eetstoornis !Reuzel is reuzel bianca het maakt geen reet uit of die van mij is van Lex of van je grootmoeder
quote:meds schreef op 28 oktober 2008 @ 02:20:

gesprekken doe ik niet aan, ik doe meer in monologen.Dûh......ik bedoelde ook jouw vaginamonologen brainwashsessies .
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 oktober 2008 @ 02:17:

[...]

Yep . Dan had je Meds voor de goeie gesprekken en mij om puddingbroodjes door een trechter je slokdarm in te douwen .Nou ik denk meer dat meds mij teckelt,mij in een wurgreep houdt en jij met de puddingbroodjes er achteraan rent,haha!
Iry heeft de psych de nadelen genoemd en gezegd dat er geen alternatief is als jullie het al zo uitvoerig besproken hebben??
.
quote:meds schreef op 28 oktober 2008 @ 02:20:

Ik ga trouwens nu stoppen ik moet me nog scheren en dan de mand invergeet je anabolen niet in te nemen , Meds . Slaap lekker , meid !
quote:iry schreef op 28 oktober 2008 @ 02:22:

[...]

Nou ik denk meer dat meds mij teckelt,mij in een wurgreep houdt en jij met de puddingbroodjes er achteraan rent,haha!Vergis je niet in ons , hoor .
quote:impala schreef op 28 oktober 2008 @ 02:21:

[...]

Dat vind ik een slechte vergelijking. Niet drinken is goed voor een alcoholist. Vreetbuiten zijn voor niemand goed. Aankomen is goed voor Iry maar middels vreetbuien, daar heb ik mijn twijfels over.

Maar die vreetbuien worden niet veroorzaakt door het medicijn, die worden veroorzaakt door een zieke Iry. Het medicijn moet er juist voor zorgen dat ze minder dwangmatig met de dingen omgaat en dus weerstand kan bieden aan deze vreet en kotscyclus.

Iry koppelt dit nu aan het medicijn, maar ze heeft dit gedrag al veel langer en toen slikte ze het medicijn ook niet. Die koppeling klopt dus niet, bovendien is het motief niet juist, ze zegt dat ze er eetbuien en kotsneigingen van krijgt en dat dat slecht is voor haar. Terwijl het feit is dat ze een kilo is aangekomen en dat is helemaal niet slecht voor haar. maar Iry wil niet aankomen dat is het achterliggende motief.
quote:meds schreef op 28 oktober 2008 @ 02:21:

[...]

Reuzel is reuzel bianca het maakt geen reet uit of die van mij is van Lex of van je grootmoederNou, of het mij een reet uitmaakt uit wie zijn reet die reuzel komt !
quote:iry schreef op 28 oktober 2008 @ 02:22:

[...]

Nou ik denk meer dat meds mij teckelt,mij in een wurgreep houdt en jij met de puddingbroodjes er achteraan rent,haha!Klopt zo doen we dat, en daarna sturen we een gepeperde rekening naar je zorgverzekeraar
Ja dat heeft mij psych uitgebreid uitgelegd impala.

Ik ben nu inm ddels over de drempel heen om ze te gaan slikken,dat heeft een paar weken nodig gehad.

Nu zet ik wel door,met deze kantekening als volgende bespreekpunt.
slaap lekker meisjes
Hoop dat de psych je uitlacht je doorziet doorgaat met de medicatie .
quote:meds schreef op 28 oktober 2008 @ 02:24:

[...]

Maar die vreetbuien worden niet veroorzaakt door het medicijn, die worden veroorzaakt door een zieke Iry. Het medicijn moet er juist voor zorgen dat ze minder dwangmatig met de dingen omgaat en dus weerstand kan bieden aan deze vreet en kotscyclus.

Iry koppelt dit nu aan het medicijn, maar ze heeft dit gedrag al veel langer en toen slikte ze het medicijn ook niet. Die koppeling klopt dus niet, bovendien is het motief niet juist, ze zegt dat ze er eetbuien en kotsneigingen van krijgt en dat dat slecht is voor haar. Terwijl het feit is dat ze een kilo is aangekomen en dat is helemaal niet slecht voor haar. maar Iry wil niet aankomen dat is het achterliggende motief.meds ik weet t niet. Ook mensen zonder ES krijgen er vreetbuien van. Het lijkt handig, omdat ze er van aan zal komen. Maar ik denk dat het ook averechts kan werken. Alleen Iry zegt nu dat ze alles al uitvoerig beproken heeft met de psych, dus dan zullen ze dit ook wel hebben meegenomen? En toch hebben besloten om evoor te gaan? Daar zal dan wel een goede reden voor zijn?
.
Ik kruip er ook in .

helpen goed he , die pillen , Iry ; je wordt er zo lekker slaperig van ook
IK KOPPEL DE EXTRA TRIGGER AAN HET MEDICIJN!!!!!!

Verder vind ik je wel lief.
Hopelijk is die psych net zo flexibel als jezelf....
Krijgen ze vreetbuien of meer honger en zin in zoet ?
shit ik wil ook slapen. Dat Iry niet antwoordt op de vraag of dit niet allemaal al is besproken - en wel zegt dat er al uitvoerig over ís gesproken, vind ik trouwens wel een veeg teken.
.
Staat nergens in de bijsluiter dat je er vreetbuien en vingerinjekeelneigingen van krijgt , hoor .
zoete vreetbuien.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven