Napraattopic Deel 55

14-02-2016 13:44 2989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Het is juist de bedoeling van de Viva mods dat je staft als je denkt dat het een trol betreft, daar krijg je geen waarschuwing voor. Trolhinten of hunten wel als je pech hebt.

Maar dat kan je ook best ontlopen door je vermoeden op een andere manier te uiten. Voor hoge noorden heb ik wel als eens een reprimande gehad.
Ik denk dat er heel wat stafjes zijn geweest waarin werd gewezen op de hoeveelheid onjuiste beweringen en de manier waarop de TO reageerde.
quote:Goede-Fee schreef op 21 februari 2016 @ 17:04:

Het is juist de bedoeling van de Viva mods dat je staft als je denkt dat het een trol betreft, daar krijg je geen waarschuwing voor. Trolhinten of hunten wel als je pech hebt.

Maar dat kan je ook best ontlopen door je vermoeden op een andere manier te uiten. Voor hoge noorden heb ik wel als eens een reprimande gehad.

Ik gok dat er iemand was die met liefde mijn post even heeft gestaft..

Nou ja er zijn ergere dingen zalk maar zegguh..

Maar eeeh het Hoge Noorden mag dus ook al niet?
quote:MalleBabbe1 schreef op 21 februari 2016 @ 17:13:

[...]

Ik gok dat er iemand was die met liefde mijn post even heeft gestaft..

Nou ja er zijn ergere dingen zalk maar zegguh..

Maar eeeh het Hoge Noorden mag dus ook al niet? Ik zag het en was ook mijn idee. Het Hoge Noorden hoort blijkbaar onder hinten
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Courage- schreef op 21 februari 2016 @ 16:58:

Ik dacht het ook al.

Het begon er al mee dat er verwezen was naar een niet-bestaande gevangenis. Alsof je een vergissing kan maken tussen Vught en Den Bosch. Omdat het onderwerp me boeit heb ik wel serieus gereageerd. Jammer dat de PB van trollie mij niet bereikt heeft, ben benieuwd wat ze me had willen zeggen. Niks denk ik toch? Lijkt me heel sterk dat je een serieuze vraag zou hebben gekregen
Je bent zelf een theepot
quote:Goede-Fee schreef op 21 februari 2016 @ 17:06:

Ik denk dat er heel wat stafjes zijn geweest waarin werd gewezen op de hoeveelheid onjuiste beweringen en de manier waarop de TO reageerde. Ik snap eerlijk niet waarom mensen zo'n onzintopic staffen, net als met dat muizentopic van gisteren. Het lijkt me een illusie te veronderstellen dat je een nirvana kunt bereiken waarin er alleen maar 100% ware verhalen op het internet terecht komen. Zo lang mensen niet persoonlijk of financieel benadeeld worden is er wat mij betreft niks aan de hand. En natuurlijk kan het gebeuren dat mensen in zo'n verzonnen topic persoonlijke verhalen gaan delen, maar dat is hun eigen keuze en het kan ook nog wezen dat er op die manier alsnog een mooie discussie ontstaat. Plus dat het ook gewoon lachen is om samen op zoek te gaan naar inconsistenties .
Een goed troltopic is op zijn tijd best leuk..

De Amerikatrol heb ik trouwens ook al een tijdje niet meer gelezen
quote:Lady_Voldemort schreef op 21 februari 2016 @ 17:24:

[...]

Ik snap eerlijk niet waarom mensen zo'n onzintopic staffen, (...) Plus dat het ook gewoon lachen is om samen op zoek te gaan naar inconsistenties .

Ik denk dat het ook voortkomt uit een gevoel van: 'jij probeert mij te neppen, maar ik ben nou te slim af!'.

Dus dan wordt er gestaft. De inconsistenties zijn soms inderdaad te leuk, maarja, daar mag je ook weer niet te hard over vallen want dan ben je aan het trollhunten.

Ik laveer tussen beide gevoelens, soms vind ik het tè en is een staf op zijn plaats.

Soms vind ik het te leuk. Of, kan ook, twijfel ik gewoon nog of het echt is of niet.

[...]

Ik snap eerlijk niet waarom mensen zo'n onzintopic staffen, net als met dat muizentopic van gisteren. Het lijkt me een illusie te veronderstellen dat je een nirvana kunt bereiken waarin er alleen maar 100% ware verhalen op het internet terecht komen. Zo lang mensen niet persoonlijk of financieel benadeeld worden is er wat mij betreft niks aan de hand. En natuurlijk kan het gebeuren dat mensen in zo'n verzonnen topic persoonlijke verhalen gaan delen, maar dat is hun eigen keuze en het kan ook nog wezen dat er op die manier alsnog een mooie discussie ontstaat. Plus dat het ook gewoon lachen is om samen op zoek te gaan naar inconsistenties .Ik heb dat muizentopic gemist jammer genoeg.
quote:MalleBabbe1 schreef op 21 februari 2016 @ 17:32:

Een goed troltopic is op zijn tijd best leuk..

De Amerikatrol heb ik trouwens ook al een tijdje niet meer gelezen Ja die 'mis' ik ook.

[...]

Ik snap eerlijk niet waarom mensen zo'n onzintopic staffen, net als met dat muizentopic van gisteren. Het lijkt me een illusie te veronderstellen dat je een nirvana kunt bereiken waarin er alleen maar 100% ware verhalen op het internet terecht komen. Zo lang mensen niet persoonlijk of financieel benadeeld worden is er wat mij betreft niks aan de hand. En natuurlijk kan het gebeuren dat mensen in zo'n verzonnen topic persoonlijke verhalen gaan delen, maar dat is hun eigen keuze en het kan ook nog wezen dat er op die manier alsnog een mooie discussie ontstaat. Plus dat het ook gewoon lachen is om samen op zoek te gaan naar inconsistenties .Absoluut. Maar wel weer jammer vind ik, dat je niet mag verwijzen naar het hoge noorden oid.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ach, dat kan ook Groningen zijn.
quote:Goede-Fee schreef op 21 februari 2016 @ 17:37:

[...]

Ja die 'mis' ik ook. Volgens mij heb ik die kort geleden nog gezien maar het was nogal een heftig onderwerp dus ik heb het maar gelaten.
Je kan er natuurlijk ook een leuk interactief programma van maken

quote:misschicken schreef op 21 februari 2016 @ 17:46:

Ach, dat kan ook Groningen zijn. Hier aan de grachtengordel is het altijd feest..
quote:misschicken schreef op 21 februari 2016 @ 17:46:

Ach, dat kan ook Groningen zijn. Ja dat vind ik dus ook
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Toen ik hier pas kwam heb ik met opperste verbazing een topic van trolBabette gelezen ( reis naar Engeland, h i l a r i s c h.

Er reageerde 1 forumster heel behulpzaam, herinner me haar ava ( heule lillukuh vrouw)
Je bent zelf een theepot
Babette was idd heel leuk..

Afstandsbedieningen,shampooflessen in een Engelse hotelkamer hilarisch
Op de boot, man wat een soap
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 21 februari 2016 @ 18:12:

Toen ik hier pas kwam heb ik met opperste verbazing een topic van trolBabette gelezen ( reis naar Engeland, h i l a r i s c h.

Er reageerde 1 forumster heel behulpzaam, herinner me haar ava ( heule lillukuh vrouw)
Ja sorry STD, dat was die ava nu eenmaal. Expres hoor, dat mens trok ook nog een raar gezicht.

Misschien dat iemand vd oude garde weet wie ik bedoel.
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 21 februari 2016 @ 19:49:

Ja sorry STD, dat was die ava nu eenmaal. Expres hoor, dat mens trok ook nog een raar gezicht.

Misschien dat iemand vd oude garde weet wie ik bedoel.Jira?
Nee, die is recent toch? Het is echt al een paar jaar terug
Je bent zelf een theepot
*** bedoel je?
Yup. Maar die forumster met die rare ava was dus niet babette.

Maakt niet uit hoor, ik herinner me dat gewoon, zinloze info
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven