Napraattopic Deel 55

14-02-2016 13:44 2989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Tja ME, dit kon je op je vingers natellen he?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Goede-Fee schreef op 22 februari 2016 @ 08:01:

[...]

Ja. Nooit geweten
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:SuzanneSuus schreef op 21 februari 2016 @ 22:44:

[...]

Ik beken: tot 2 min geleden wist ik,niet wie Thomas Berge was.Dat had je misschien ook beter zo kunnen houden.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Ha, Paul, hoe gaat het?
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 22 februari 2016 @ 11:36:

Ha, Paul, hoe gaat het?

Hoi hoi Roosje

Ik leef nog maar word met de dag ouder.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
quote:paulaner schreef op 22 februari 2016 @ 11:40:

[...]

Hoi hoi Roosje

Ik leef nog maar word met de dag ouder.

Gelukkig maar, zou ik zeggen.

Fijn je weer te lezen.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Ttass28 schreef op 22 februari 2016 @ 12:54:

Kun je dit ook (nog) ? Zo ja, dan hoef je niet met de gipsvlucht terug.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:simbalabimba schreef op 22 februari 2016 @ 12:57:

[...]

Kun je dit ook (nog) ? Zo ja, dan hoef je niet met de gipsvlucht terug.Hee simba ik blijf binnen vandaag ik ben gisteren hard gevallen, mijn benen zijn verzuurd, intensief allemaal.
Niet teveel stilzitten, wel in beweging blijven.

ik moet weer verder.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:simbalabimba schreef op 22 februari 2016 @ 13:04:

Niet teveel stilzitten, wel in beweging blijven.

ik moet weer verder.Tot ziens werkse
Wow, wat kunnen sommige mensen zich toch slecht voorstellen dat een kind baren niet het ultieme doel in het leven van een vrouw is.

Erger me gek maar wil het topic niet vervuilen dus dan maar even hier.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
misselijkmakend

t is te hopen dat ze snel een ban krijgt
Ook weer zoiets : -tig berichten op het modtopic over precies hetzelfde en het een is off topic en verwijderd en het andere dan weer niet. Schiet mij maar in een kapotje, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hou op schei uit. Straks komt ze hier ook weer als een soort 'lagere school klasgenootje waar je vooral niet mee wil spelen maar als een soort zwaan kleef aan en een te dikke plaat leuk mee komt hoelahoepen. "He!! Daar zijn jullie. Ik ben bang dat jullie me per ongeluk zijn vergeten mee te nemen!!! Maar ik ben er hoor! Wat zijn jullie aan het doen?"

Als jullie maar weten dat ze die van mij dus NIET mag lenen. Ik heb een roze met glitters en die is net nieuw! Dus.....
quote:Orangetree schreef op 22 februari 2016 @ 16:29:

Hou op schei uit. Straks komt ze hier ook weer als een soort 'lagere school klasgenootje waar je vooral niet mee wil spelen maar als een soort zwaan kleef aan en een te dikke plaat leuk mee komt hoelahoepen. "He!! Daar zijn jullie. Ik ben bang dat jullie me per ongeluk zijn vergeten mee te nemen!!! Maar ik ben er hoor! Wat zijn jullie aan het doen?"

Als jullie maar weten dat ze die van mij dus NIET mag lenenHahaha. Goed omschreven. Zo is het precies.
Zo gek als een deur. Krijg bijna medelijden :( Ik zie een heel verstoord vrouwtje achter een pc zitten.
Hoelahoepen is wel helemaal de bom he? Helemaal die met extra gewichten waar je blauwe plekken van krijgt ..expres.

Leen je die uit.
Ze heeft in het Uppie topic toch ook vreselijke dingen geroepen eerst? Om daarna ineens zwanger te zijn. Die is knettergek of een bepaald mythisch wezen.
Ik geloof overigens niet veel van haar zwangerschap... Amper een paar weken terug zocht ze nog een donor.
Wel ja joh, Universitair geschoold en binnen 2 maanden van 'nee hoor, geen BAM moeder voor mij, alleen met een leuke vent tot haske zwanger want ik ben nou eenmaal heel vruchtbaar'
quote:vivamila schreef op 22 februari 2016 @ 16:31:

Zo gek als een deur. Krijg bijna medelijden :( Ik zie een heel verstoord vrouwtje achter een pc zitten.

Zou kunnen, dat het iemand is met nul en geen opleiding en een enorme kindewens. Of die zes verschrikkelijk vervelende koters heeft en droomt van nog 1 keer zo'n zoete baby.

Voor hetzelfde geldt is het een meneer die er genoegen in schept de boel hier op te jutten.
Maar goed, laten we eerlijk zijn. Het is best heel knap om binnen nog geen 3 dagen al je permaban zo goed als aan de broek te hebben plakken. De overige ook binnen een week telkens. Echt steil is de leercurve niet.. 'laawe het maar zo noemen'
WOW die heeft problemen zeg! Zo irritant en elke keer weer. En dan weer gegum in het modtopic? Ik begrijp er waarlijk niets meer van. Wat is er offtopic aan toelichten waarom je vindt dat een forummer een topic kaapt!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Orangetree schreef op 22 februari 2016 @ 16:29:

Als jullie maar weten dat ze die van mij dus NIET mag lenen. Ik heb een roze met glitters en die is net nieuw! Dus.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven