Napraattopic Deel 55
zondag 14 februari 2016 om 13:44
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 22 februari 2016 om 12:57
maandag 22 februari 2016 om 16:02
maandag 22 februari 2016 om 16:23
maandag 22 februari 2016 om 16:29
Hou op schei uit. Straks komt ze hier ook weer als een soort 'lagere school klasgenootje waar je vooral niet mee wil spelen maar als een soort zwaan kleef aan en een te dikke plaat leuk mee komt hoelahoepen. "He!! Daar zijn jullie. Ik ben bang dat jullie me per ongeluk zijn vergeten mee te nemen!!! Maar ik ben er hoor! Wat zijn jullie aan het doen?"
Als jullie maar weten dat ze die van mij dus NIET mag lenen. Ik heb een roze met glitters en die is net nieuw! Dus.....
Als jullie maar weten dat ze die van mij dus NIET mag lenen. Ik heb een roze met glitters en die is net nieuw! Dus.....
maandag 22 februari 2016 om 16:31
quote:Orangetree schreef op 22 februari 2016 @ 16:29:
Hou op schei uit. Straks komt ze hier ook weer als een soort 'lagere school klasgenootje waar je vooral niet mee wil spelen maar als een soort zwaan kleef aan en een te dikke plaat leuk mee komt hoelahoepen. "He!! Daar zijn jullie. Ik ben bang dat jullie me per ongeluk zijn vergeten mee te nemen!!! Maar ik ben er hoor! Wat zijn jullie aan het doen?"
Als jullie maar weten dat ze die van mij dus NIET mag lenenHahaha. Goed omschreven. Zo is het precies.
Als jullie maar weten dat ze die van mij dus NIET mag lenenHahaha. Goed omschreven. Zo is het precies.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 22 februari 2016 om 16:36
quote:vivamila schreef op 22 februari 2016 @ 16:31:
Zo gek als een deur. Krijg bijna medelijden
Ik zie een heel verstoord vrouwtje achter een pc zitten.
Zou kunnen, dat het iemand is met nul en geen opleiding en een enorme kindewens. Of die zes verschrikkelijk vervelende koters heeft en droomt van nog 1 keer zo'n zoete baby.
Voor hetzelfde geldt is het een meneer die er genoegen in schept de boel hier op te jutten.
Zo gek als een deur. Krijg bijna medelijden
Zou kunnen, dat het iemand is met nul en geen opleiding en een enorme kindewens. Of die zes verschrikkelijk vervelende koters heeft en droomt van nog 1 keer zo'n zoete baby.
Voor hetzelfde geldt is het een meneer die er genoegen in schept de boel hier op te jutten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 22 februari 2016 om 16:45
maandag 22 februari 2016 om 16:46
quote:Orangetree schreef op 22 februari 2016 @ 16:29: