Good Luck!
maandag 27 oktober 2008 om 22:31
Vooral in Speed, als hij zo lekker onder die bus hangt
Net op Marktplaats op een setje van 5 z8 shirts geboden voor Sam. Die moet dringend nieuwe dingen hebben en die van Max heb ik echt wel een beetje gezien. Deze maten hebben ze toch wat langer aan en dan zijn er maar heel weinig dingen die ik nog steeds leuk vind.
Net op Marktplaats op een setje van 5 z8 shirts geboden voor Sam. Die moet dringend nieuwe dingen hebben en die van Max heb ik echt wel een beetje gezien. Deze maten hebben ze toch wat langer aan en dan zijn er maar heel weinig dingen die ik nog steeds leuk vind.
maandag 27 oktober 2008 om 23:15
Amaal, ik ben inderdaad wereldvreemd, (net Kokosstad hier ), maar dankzij jullie blijf ik bij! Mmm chippies.
Bridges, fijn dat het leuk was!
Suus, ik vind je een voorbeeldige huisvrouw .
Dank voor alle tips (ook Bam per mail). De tip zite r nog niet tussen (ik dacht ook aan bellenblees Star, maar ik vond het jaargetijde daar niet zo leuk voor).
Wat vinden jullie van zo´n hand- of vingerpopje?
Bridges, fijn dat het leuk was!
Suus, ik vind je een voorbeeldige huisvrouw .
Dank voor alle tips (ook Bam per mail). De tip zite r nog niet tussen (ik dacht ook aan bellenblees Star, maar ik vond het jaargetijde daar niet zo leuk voor).
Wat vinden jullie van zo´n hand- of vingerpopje?
dinsdag 28 oktober 2008 om 07:50
Haha Suus, ik had het laatst al tegen Juud gezegd dat ik niet snap dat iedereen zo glijdt op Mc Dreamy. Geef mij Mc Steamy maar! Ik heb het niet zo op mannen met van die Droopy ogen.
Right, dat was mijn nuttige bijdrage van de ochtend. Wij gaan zo Mr J naar het KDV brengen en dan rijden M en ik door naar het WKZ voor een gesprek met een maatschappelijk werker van de afdeling KG. Even de boel op een rijtje zetten.
Right, dat was mijn nuttige bijdrage van de ochtend. Wij gaan zo Mr J naar het KDV brengen en dan rijden M en ik door naar het WKZ voor een gesprek met een maatschappelijk werker van de afdeling KG. Even de boel op een rijtje zetten.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 28 oktober 2008 om 08:15
Wintertijd? Geen problemen hier
Valencia? Mij een beetje te glad.
CD, vermoeiend als ze zo huilen . Hoe gaat het nu?
Hel, klinkt goed, je weekend.
Amaal, Berend weer in een goed humeur?
Bam, Julian nog ziek?
Suze, leuke kroegentocht gemaakt met je dinnetjes?
Jin, hand/vingerpopjes doen het bij Lianne altijd goed.
Tijd voor een ontbijt en dan snel naar de buurtsuper want de luiers van Tim zijn op. Ik heb nog wel zwemluiers vanaf 7 kilo
dinsdag 28 oktober 2008 om 08:50
Keanu stinkt? Wat is dat nou weer voor informatie?! Nou kan ik niet meer normaal naar hem kijken!
Ik heb m'n aerocinno op MP gezet, en daar wordt flink op geboden. Zit nu al op 50 euro. Ik vind het zo'n flutding en het neemt ook teveel ruimte in. De handmatige schuimklopper van de Blokker van 3,95 doet beter dienst.
Fijne ochtend!
Ik heb m'n aerocinno op MP gezet, en daar wordt flink op geboden. Zit nu al op 50 euro. Ik vind het zo'n flutding en het neemt ook teveel ruimte in. De handmatige schuimklopper van de Blokker van 3,95 doet beter dienst.
Fijne ochtend!
dinsdag 28 oktober 2008 om 09:04
Zo, ik heb VRIJ vandaag! Onze akela moet naar het zh en dus heb ik vrij genomen want Jinnyman werkt. Oudste de ochtend naar de kita, jongste in bed en ik met een kop koffie.
Ja, gekke info he Amaal? Ik las dat laatst haha. Ik heb laatst onze gebruikte aerodynamische kattenbak (onze kat vertikte het om met een dakje boven zijn hoofd te plassen helaas) ook verkocht voor 15,- euries. ook zo´n (katten)bak!
Kokos, buurt ze in de buurtsuper!
Mal, succes vandaag! Heb je veel gesprekken?
Ja, gekke info he Amaal? Ik las dat laatst haha. Ik heb laatst onze gebruikte aerodynamische kattenbak (onze kat vertikte het om met een dakje boven zijn hoofd te plassen helaas) ook verkocht voor 15,- euries. ook zo´n (katten)bak!
Kokos, buurt ze in de buurtsuper!
Mal, succes vandaag! Heb je veel gesprekken?
dinsdag 28 oktober 2008 om 09:33
Mal, ik heb ook liever McSteamy hoor! Heeft Jonathan z'n griepprik al gehad? Succes met alle gesprekken!
Amalia, heb net je aerocinno gezocht, was benieuwd wat dat voor ding was, maar ik kan hem niet vinden. Wij hebben gewoon zo'n stoompijpje op het espressoapparaat, werkt ook perfect.
Jin, lekker zo'n dagje vrij! Werk je nu elke dag?
Amalia, heb net je aerocinno gezocht, was benieuwd wat dat voor ding was, maar ik kan hem niet vinden. Wij hebben gewoon zo'n stoompijpje op het espressoapparaat, werkt ook perfect.
Jin, lekker zo'n dagje vrij! Werk je nu elke dag?
dinsdag 28 oktober 2008 om 09:46
Mc Dreamy, Mc Steamy? Doe mij maar een Mc Chicken. En als het dan toch een man moet zijn, dan graag Cuba Gooding Jr of Denzel Washington.
Goed, wat betreft nuttige info. Eh, die heb ik eigenlijk niet. Misschien schiet me straks nog wat te binnen, haha..
Geniet van je vrije dagje Jin! Heerlijk. Hmmm, 't is inderdaad niet echt het seizoen voor belleblaas. Beetje jammer dat ik net gisteravond ijverig 14 flesjes belleblaas heb zitten opleuken voor de kindjes van Mare's groepje (ze heeft morgen een heus afscheidsfeestje).
Mal hoe is 't met Mr J, zakt het al af? Je had dit keer geen ab toch?
Goeie deal Amalia! MP rules. Ik heb laatst Mare 'dr bedje met matras en beddegoed en nog wat babyspul verpatst.
Goed, wat betreft nuttige info. Eh, die heb ik eigenlijk niet. Misschien schiet me straks nog wat te binnen, haha..
Geniet van je vrije dagje Jin! Heerlijk. Hmmm, 't is inderdaad niet echt het seizoen voor belleblaas. Beetje jammer dat ik net gisteravond ijverig 14 flesjes belleblaas heb zitten opleuken voor de kindjes van Mare's groepje (ze heeft morgen een heus afscheidsfeestje).
Mal hoe is 't met Mr J, zakt het al af? Je had dit keer geen ab toch?
Goeie deal Amalia! MP rules. Ik heb laatst Mare 'dr bedje met matras en beddegoed en nog wat babyspul verpatst.
dinsdag 28 oktober 2008 om 10:02
Goedemorgen!
Juul was vanochtend weer redelijk happy, dus die is lekker naar de psz.
Juul krijgt heel vaak bellenblaas als er iemand jarig is, Juul heeft zo ie zo elke week wel iets wat ie mee naar huis neemt, zitten ook maar 27 kinderen in de groep...
Waar heb je ze vandaan die boekjes Mamax, ken ze wel van dikkie dik maar niet van sesamstraat?
Max alweer bijna 3, gaat echt heel hard, geeft hij ook al een kinderfeestje?
En wat krijgt hij voor kado?
Jinny: Van die kleine kompasjes is dat niet wat?
Mal: Sterkte op het gesprek, hopelijk geeft het wat verhelderingen.
Ik ben ook wereldvreemd Jinny, want wat voor namen hier toch niet voorbijkomen en dan dat geval van Amaal?????? kan het ook niet vinden op MP was nieuwsgierig wat het was.
Suze: Hoe bevalt het huis? zo nu al het cafe onveilig maken, haha kijk maar uit dat je geen naam krijgt
Juul was vanochtend weer redelijk happy, dus die is lekker naar de psz.
Juul krijgt heel vaak bellenblaas als er iemand jarig is, Juul heeft zo ie zo elke week wel iets wat ie mee naar huis neemt, zitten ook maar 27 kinderen in de groep...
Waar heb je ze vandaan die boekjes Mamax, ken ze wel van dikkie dik maar niet van sesamstraat?
Max alweer bijna 3, gaat echt heel hard, geeft hij ook al een kinderfeestje?
En wat krijgt hij voor kado?
Jinny: Van die kleine kompasjes is dat niet wat?
Mal: Sterkte op het gesprek, hopelijk geeft het wat verhelderingen.
Ik ben ook wereldvreemd Jinny, want wat voor namen hier toch niet voorbijkomen en dan dat geval van Amaal?????? kan het ook niet vinden op MP was nieuwsgierig wat het was.
Suze: Hoe bevalt het huis? zo nu al het cafe onveilig maken, haha kijk maar uit dat je geen naam krijgt
dinsdag 28 oktober 2008 om 10:13
Bam, die van Sesamstraat hadden ze bij de Hema. Erg leuk, ze hebben 4 thema's; tellen, bewegen (lopen, fietsen, lezen), jaargetijden en kleuren. Hij krijgt van ons zo'n kartonnen huisje, van m'n ouders de laptop van V-Tech, van m'n schoonvader+vriendin een tractor met aanhanger en verder weet ik het nog niet.
dinsdag 28 oktober 2008 om 10:24
Nu je het zegt van dat huisje, dat had je al eens verteld ga je behangen toch?
Leuke kadootjes allemaal. laptop staat hier ook op het lijstje.
Ohh leuk, ik ga eens kijken bij de hema. Voor zijn 4de verjaardag weet ik het al wat hij uit gaat delen, haha je kan maar op tijd zijn....
Tip voor degene die een kartonnenhuisje willen, bij de kruitvat zijn de huisjes afgeprijsd van 25,- naar 9,95.
Mijn moeder heeft er een voor Juul gekocht voor de wittebaarddag.
Leuke kadootjes allemaal. laptop staat hier ook op het lijstje.
Ohh leuk, ik ga eens kijken bij de hema. Voor zijn 4de verjaardag weet ik het al wat hij uit gaat delen, haha je kan maar op tijd zijn....
Tip voor degene die een kartonnenhuisje willen, bij de kruitvat zijn de huisjes afgeprijsd van 25,- naar 9,95.
Mijn moeder heeft er een voor Juul gekocht voor de wittebaarddag.
dinsdag 28 oktober 2008 om 10:29
quote:Suze2 schreef op 27 oktober 2008 @ 21:21:
Bridge, welkom thuis! Fijn dat jullie het leuk gehad hebben.
Hellus, gezellig dat jullie komen. Leuk dat de kotermaten ook komen.
Ik vind Greys stom (Meredith heeft een rot hoofd en Mc Dreamy daar kan ik het echt niet op) maar dit is wel een tikkie een zielige aflevering.Aaah, vriendin! Ook ik kan het niet op Mc Dreamy. Zije sok.
Bridge, welkom thuis! Fijn dat jullie het leuk gehad hebben.
Hellus, gezellig dat jullie komen. Leuk dat de kotermaten ook komen.
Ik vind Greys stom (Meredith heeft een rot hoofd en Mc Dreamy daar kan ik het echt niet op) maar dit is wel een tikkie een zielige aflevering.Aaah, vriendin! Ook ik kan het niet op Mc Dreamy. Zije sok.
dinsdag 28 oktober 2008 om 12:31
Amalia, ik had ook nog nooit van dat ding gehoord, maar fijn dat ie nog lekker wat opleverd op mp!
Bam, jij bent er lekker vroeg bij, kadootjes voor Julian zn 4de verjaardag
Mamax, Max al bijna jarig! Wauw wat gaat dat snel! Leuke kadootjes krijgt hij!
Jinny, lekker dagje vrij. Geniet ervan.
Kokos, past Tim niet eens in (zwem) luiers vanaf 7 kilo? Nou ja zeg.
Bam, jij bent er lekker vroeg bij, kadootjes voor Julian zn 4de verjaardag
Mamax, Max al bijna jarig! Wauw wat gaat dat snel! Leuke kadootjes krijgt hij!
Jinny, lekker dagje vrij. Geniet ervan.
Kokos, past Tim niet eens in (zwem) luiers vanaf 7 kilo? Nou ja zeg.
dinsdag 28 oktober 2008 om 12:37
Zo Robin heeft mij alweer 2 keer uit laten slapen. Gister en vanmorgen kwam hij om 7.15 uur! Helmaal goed zeg. Nu Tobias nog . Die komt nu 2 keer per nacht zn bed uit om te zeggen dat ie klaar is met slapen.
Ik al helemaal een coole wekker gekocht. Een aap en als hij zn ogen dicht heeft, moet hij in bed blijven en als zn ogen open gaan,mag hij eruit.
Dat werkte dus de eerste 2 dagen en nu is ie er al weer klaar mee. Beetje jammer.
Ik al helemaal een coole wekker gekocht. Een aap en als hij zn ogen dicht heeft, moet hij in bed blijven en als zn ogen open gaan,mag hij eruit.
Dat werkte dus de eerste 2 dagen en nu is ie er al weer klaar mee. Beetje jammer.