Hotel Londen

22-02-2016 20:31 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
In april wil ik samen met mijn vriend een (mid)weekje naar Londen gaan. Heeft iemand goede ervaringen met een bepaald hotel?
Goede ervaringen met Clayton Crown Hotel. Vlakbij de metro en treinstation. Bus voor de deur. Vele winkels en eetgelegenheden in de straat. Hotel is mooi, ruim, schoon, vriendelijk personeel, goede faciliteiten en betaalbaar. Wij zaten denk ik een 20 minuten bussen van het centrum af, maar in het centrum is het onbetaalbaar. De bus vonden wij niet erg: kon je mooi alles zien onderweg.
quote:1590 schreef op 22 februari 2016 @ 21:04:

Lees nu dat je 800-1000 euro uit wil geven. Wij waren voor 3 nachten voor verblijf met early incheck en ontbijt 590 euro kwijt.

Uitchecken om 12 uur.Dan moet dat wel lukken ja! We willen waarschijnlijk 5 dagen gaan.
Let ook even goed op welk vliegveld je kiest. Als je aan de verkeerde kant van London landt, ben je zo 1,5-2 uur onderweg naar het centrum. Ik vind zelf City een heel fijn vliegveld. Makkelijk, snel, en je bent zo waar je zijn wil.
quote:-NummerZoveel- schreef op 22 februari 2016 @ 21:07:

Let ook even goed op welk vliegveld je kiest. Als je aan de verkeerde kant van London landt, ben je zo 1,5-2 uur onderweg naar het centrum. Ik vind zelf City een heel fijn vliegveld. Makkelijk, snel, en je bent zo waar je zijn wil.Dit ja, vanaf Stansted ben je echt een hele tijd onderweg, vervelend.
quote:-NummerZoveel- schreef op 22 februari 2016 @ 21:07:

Let ook even goed op welk vliegveld je kiest. Als je aan de verkeerde kant van London landt, ben je zo 1,5-2 uur onderweg naar het centrum. Ik vind zelf City een heel fijn vliegveld. Makkelijk, snel, en je bent zo waar je zijn wil.Ah bedankt voor de tip!
The Cleveland is ook fijn. Goede bedden, uitklapkeukenkast met toaster, waterkoker etc (voor je ontbijt) en prima locatie bij Queensway.
Goed advies van NummerZoveel, het is niet alleen een end de stad in vanaf Heathrow, Gatwick of Stansted maar de respectievelijke Express treinen zijn ook nog duur.
Wij verbleven laatst in het Qbic hotel in Aldgate, heel tevreden over:

https://qbichotels.com/london-city/
quote:borboletas schreef op 22 februari 2016 @ 20:47:

Als je wat meer budget hebt: Hotel Russell. Goede locatie en mooi luxe hotel.

Bedankt voor de tip! Midden in het centrum ; ¤ 690 voor 3 nachten inclusief ontbijt.

Geboekt voor juni.
quote:itismee schreef op 22 februari 2016 @ 20:45:

Ik heb al minstens 25 keer in Phoenix geslapen. (voorheen Best Western Phoenix)

Kamers zijn klein, maar schoon en comfortabel. Het ontbijt is voor engelse begrippen redelijk uitgebreid. De ligging is prima. In de wijk Bayswater. Op korte loopafstand van metrostations Bayswater en Queensway+10
Kan het kloppen dat er geen vluchten zijn van Eindhoven naar London City?

Zo ja, welk vliegveld in Londen kunnen we dan beter pakken? We willen toch het liefst vanaf Eindhoven vliegen.
Studios2let vond ik erg fijn. Op 10 minuten lopen van Euston en St Pancras, dus je kunt alle kanten op met de metro. Wij zijn met de trein gegaan, want dat was goedkoper en net zo snel als vliegen en had als extra voordeel dat je geen gedoe hebt met bijbetalen voor bagage. En ik vond het heel fijn dat ik niet met mijn bagage door London hoefde te zeulen.

Met de metro ben je binnen 10-15 minuten op Oxford Street, dus dat is hartstikke goed te doen.

De studios/kamers zelf hebben een eigen keukentje, wat wij heel prettig vonden. En er zit een klein shopping centre op 5 minuten lopen met een Waitrose en wat winkels en restaurantjes.
City is vooral een zakelijke luchthaven, KLM, Cityjet en BA vanaf Amsterdam of Rotterdam. En in het weekend dacht ik Flybe.

Vanaf Eindhoven vliegt alleen Ryanair op Stansted, that's it. Dan kom je via Liverpool Street Station in de stad aan
quote:erizo schreef op 22 februari 2016 @ 22:13:

City is vooral een zakelijke luchthaven, KLM, Cityjet en BA vanaf Amsterdam of Rotterdam. En in het weekend dacht ik Flybe.

Vanaf Eindhoven vliegt alleen Ryanair op Stansted, that's it. Dan kom je via Liverpool Street Station in de stad aanOke dankje voor de info! Even over nadenken dan
Via Stansted gaat ook prima; dochter en ik gaan in juni ook via Stansted.

Ik vind die transfer niet storend, zeker als je meerdere dagen gaat.

Vroeger ging ik regelmatig vanaf Eindhoven om 7 uur met de KLM cityhopper naar Heathrow en om 21:00 uur weer terug. Dat was op een dag ook prima te doen met de Heathrow express
Als je zondag 24 of maandag 25 - vrijdag 29 april zou gaan kun je met Cityjet vliegen vanaf Antwerpen-Deurne naar City.
quote:Minimoose schreef op 22 februari 2016 @ 22:00:

Studios2let vond ik erg fijn. Op 10 minuten lopen van Euston en St Pancras, dus je kunt alle kanten op met de metro. Wij zijn met de trein gegaan, want dat was goedkoper en net zo snel als vliegen en had als extra voordeel dat je geen gedoe hebt met bijbetalen voor bagage. En ik vond het heel fijn dat ik niet met mijn bagage door London hoefde te zeulen.

Met de metro ben je binnen 10-15 minuten op Oxford Street, dus dat is hartstikke goed te doen.

De studios/kamers zelf hebben een eigen keukentje, wat wij heel prettig vonden. En er zit een klein shopping centre op 5 minuten lopen met een Waitrose en wat winkels en restaurantjes.

Deze vond ik ook erg leuk en goed. Wij waren ook met de trein. En je kan verschillende metrolijnen nemen. Ideaal.

Ik zou hier zo weer heen gaan.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
Wij waren erg tevreden over Hotel Guoman The Tower. Met zicht op de Tower Bridge.

En reizen is het meest confortabel met de eurostar. Dan kom je midden hartje Londen aan. Geen tijdverlies en de trein van het vliegveld naar de stad is ook meestal erg duur.

Let wel op je budget. Als je daar ook alle bezichtigingen/inkom van wil betalen, moet je besparen op je hotel.
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Guoman The Tower is ons een paar jaar geleden heel goed bevallen! Aan de buitenzijde ziet het er troosteloos uit maar van binnen is het mooi, netjes en schoon. Aan de voorzijde zicht op de Tower Bridge, aan de achterzijde op de haven met restaurantjes. Goed ontbijt en goede dinermogelijkheden. Vriendelijk personeel. Op loopafstand van de hop on hop off. Wij hebben het er heerlijk gehad.
quote:FuchsiaRose schreef op 22 februari 2016 @ 21:43:

Kan het kloppen dat er geen vluchten zijn van Eindhoven naar London City?

Zo ja, welk vliegveld in Londen kunnen we dan beter pakken? We willen toch het liefst vanaf Eindhoven vliegen.

Op Stansted vliegen, en dan de Terravision bus naar Victoria of Liverpool Street pakken. Kost £16 retour p.p. en je kunt lekker buiten kijken.

In de buurt van London Victoria zit Georgian House (is al genoemd). Vond ik heel fijn en het is betaalbaar. 10 minuten lopen van Buckingham Palace, 15 minuten van Big Ben. En vanuit Victoria ben je overal zo. Heel centraal!
quote:Cymraeg schreef op 23 februari 2016 @ 10:50:

Op Stansted vliegen, en dan de Terravision bus naar Victoria of Liverpool Street pakken. Kost £16 retour p.p. en je kunt lekker buiten kijken.Easybus kan nog goedkoper, moet je wel vooraf online boeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven