Gezondheid alle pijlers

griep klaag topic

20-02-2016 11:59 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er ook geveld door die nare griep?

Ons hele gezin inmiddels zo ongeveer. Ik persoonlijk Al 5 dagen koorts....af en toe een opleving maar kan alleen maar liggen en voor de afleiding soms de tablet even in de handen... Nare hoest....Zo moe

Hoe lang nog, dit is niks voor mij, ik wordt er heel depri van ...

Iemand nog tips qua middeltjes?
Hier eindelijk koortsvrij na 6 dagen. Nou hopen dat het bergopwaarts blijft gaan! Nog erg moe en slap maar kinderen moesten naar school. Man ziek.

Poeh dat was toch wel even afzien.

Eetlust nog ver te zoeken. Ach goed voor de lijn!

Ai, je kind met longontsteking, poeh heftig hoor....
Ik heb last van mijn blaas,een branderig gevoel als ik moet plassen en verhoging. Telt dat ook mee? Vanochtend alles gecanceld,mijn

sport,werk etc... blerg! Zo irritant en ik ben bijna nooit ziek. Ga mijn best doen om zo snel mogelijk weer beter te worden.

Voor iedereen die ziek is: Beterschap!
Ronde 2 is erger dan ronde 1 heb ik het idee. Het overgeven is begonnen en de koorts ook weer. Aangezien ik ook hartpatient ben moet ik extra oppassen met koorts. Voel me knap beroerd.

Iedereen beterschap
feigje:
Hier inmiddels antibiotica. Gisteren veel pijn bij hoesten en had toch al ontstoken eczeem dus toch even longen laten checken. Zat tegen longontsteking aan.

Moet zeggen het slaat wel aan, het gaat iets beter als gisteren.
Heb cranberry in huis gehaald en drink veel...heeft wel effect. Ik moet vaker plassen maar het doet nog zeer. Het is maar net alsof ik naaldjes uit plas...auw! Maar dat gaat weer over.
voor iedereen
Geen blaasontsteking geraldine?

Ik hoest nog behoorlijk maar merk dat ik nu opknap.
Een geïrriteerde blaas denk ik. Heb dit al een keer eerder gehad en herken de symptomen. Maar hou het in de gaten. Ik drink voldoende en eet veel vitamines. Ook voldoende rust!

Beterschap voor jou!
Hier ook een bericht. Drie weken geleden griep, verhoging en bijholte ontsteking. Net toen ik dacht ik voel het een stuk minder breekt er aan dezelfde kant een stuk kies af

Donderdag naar de tandarts geweest grote vulling en twijfelde over een wortelkanaalbehandeling. Niet gedaan maar na vijf dagen kiespijn gisteren een wkb gehad. En ik dacht kan ik eindelijk weer bijkomend en verder met mijn burn outfit herstel. Niet dus!

Vannacht erg misselijk geworden en lag te klappertanden in bed. Lijkt of ik nu dus een andere variant te pakken heb.

Beterschap voor iedereen!!!
Ik bedoel burn out ipv outfit
quote:Badjak schreef op 20 februari 2016 @ 12:36:

[...]

Beterschap! Gelukkig heb je iemand die je troost :-)

Als je holtes goed dichtzitten zou ik wel een spray gaan gebruiken. Kan namelijk fiks ontsteken (ervaring!) als je er niks aan doet.

Spoelen met zout water.

Verbazend wat dat opleverd.
quote:Paddestoel76 schreef op 24 februari 2016 @ 08:02:

Ik bedoel burn out ipv outfit Dat is inderdaad een leuke...
Sinds vandaag minder pijn tijdens het plassen. Jippie,het gaat de goede kant op.
Ik ben sinds gisteren de klos, voelde mij echt niet lekker worden toen ik op mijn werk zat. Eenmaal huis flinke koorts, en net alsof er constant in m'n benen en onderrug geknepen wordt. Deze pijn probeer ik te onderdrukken met paracetamol, lukt niet echt.. Mijn hoofd barst uit elkaar, mijn keel doet zeer.. Kortom ben allang niet meer zo beroerd geweest.

Eten en drinken lukt niet, alles wat ik probeer komt er gelijk weer uit, ik spoel mijn mond met water en zit aan de zetpillen nu

Beterschap voor iedereen
Hurraaaa! Vandaag eindelijk voor het eerst weer klachtenvrij! Veel drinken en bedrust helpt. Ik heb alle ellende uit geplast en achter me

gelaten... Volgende week eindelijk weer sporten en mijn vrijwilligerswerk doen!

Voor iedereen hier die nog ziek is,beterschap!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven