Stoom afblazen: PostNL ergernissen

23-02-2016 16:21 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hello Ladies!

Ik moet even stoom afblazen.

Gister een pakje besteld bij Bol.com. Helaas was ik nog iets vergeten bij mijn bestelling, dus ik heb mijn bestelling geannuleerd en opnieuw gedaan met het missende artikel erbij. Helaas zat mijn eerste bestelling al te ver in het leveringsproces, dus die kon niet meer geannuleerd worden. Deze zal ik dus moeten retouren.

Nu zou PostNL vandaag mijn pakjes bezorgen tussen 12.00 - 14.00. Ik zit dus al de hele middag met smart te wachten, maar nog geen busje gezien. Morgen ga ik met mijn opleiding voor 5 dagen naar Engeland, en er zitten dus onder andere boeken en nieuwe oortjes in om de 11 uur durende reis door te komen (we gaan met de bus). Ik heb het al vaak genoeg gehad dat de bezorger gewoon teruggaat, en dat het pakje de volgende dag wordt geleverd. Dit is nu echt geen optie, want een van die pakjes moet retour! Ik weet niet precies hoe lang ik daarmee mag wachten, maar het liefst vandaag nog, zodat ik het geld weer terug kan krijgen. Dus ondertussen zit ik nu al een hele middag thuis voor niks, en begin ik bang te worden dat mijn pakjes niet gaan komen vandaag.

Zucht, het is ook altijd wat met de post!!
Sorry, overheen gelezen .

Dan kan het nog komen! Succes
Niet zo zeuren, PostNl is een goed bedrijf, er staat zelfs bij excuses voor de vertraging. Je kunt niet verwachten dat altijd alles gaat hoe jij het zou willen. Ook PostNlbusjes staan soms in de file, hebben teveel pakketten en maken onverwachte dingen mee.

Voortaan eerder bestellen met afterpay. Je hoeft niet meteen een heel bedrijf de grond in te boren. PostNl is nogal vaak de zondebok ook wat briefpost betreft, terwijl het heel vaak Sandd is die de fouten maakt.
Laatst op maandagochtend bericht gekregen dat ze die dag gingen komen.

Op dinsdagavond om 23 uur (!) stonden ze bij de buren omdat wij niet thuis waren.

Ik had dus écht wel eerder besteld als je deadline zo strak is.

Maar de kans zit er dus wel nog in dat ze nog komen vandaag.
en ? is het eral ?
Hij is ongeveer een uurtje geleden gekomen Gelukkig.
Mooi.. bol levert over het algemeen best wel aardig op tijd ... fijne vakantie
Dankjewel
quote:Mepi schreef op 23 februari 2016 @ 21:35:

Hij is ongeveer een uurtje geleden gekomen Gelukkig.Druk gemaakt en boos geweest op Post.nl om niks dus.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 23 februari 2016 @ 22:12:

[...]

Druk gemaakt en boos geweest op Post.nl om niks dus.Naja, ik was meer boos omdat ik de hele middag thuis heb gezeten om te wachten op mijn pakje
Maar even serieus, die verzendkosten zijn toch maar 1,95 oid?

Om daar alle moeite voor doen omhet te retour eren en weer opnieuw te bestellen... Pfff

Bovendien benadeel je daarmee bol.com terwijl het je eigen fout is.

Ik vind het nogal sneu eerlijk gezegd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven