Napraattopic Deel 55
zondag 14 februari 2016 om 13:44
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 24 februari 2016 om 13:05
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 24 februari 2016 @ 12:47:
[...]
Ik denk dat er hele andere dingen spelen.Dit, niet alles wordt door alcohol veroorzaakt...en dronken zijn is maar een slap excuus als je je misdraagt!
[...]
Ik denk dat er hele andere dingen spelen.Dit, niet alles wordt door alcohol veroorzaakt...en dronken zijn is maar een slap excuus als je je misdraagt!
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
woensdag 24 februari 2016 om 13:05
quote:prada schreef op 24 februari 2016 @ 12:33:
Ben ik de enigste die denkt dat DP flink aan de fles hangt als ze zo uithaalt?
Daar worden er zo veel van verdacht.( Volgens mij is er naar jou toe ook weleens zoiets gesuggereerd. )
Al dan niet met wat gezellige etiketjes er bij.
Maar ja, wat doe je er aan, he ? De mods bannen zeer selectief, al naar gelang hun hormoonpijl in de tijd van de maand en naar wie hoe vaak staft en met welke motivatie of verdachtmakingen er bij.
Ik denk wel dat we kunnen stellen dat er meer gekkies los rondlopen dan dat er vastzitten.
Ben ik de enigste die denkt dat DP flink aan de fles hangt als ze zo uithaalt?
Daar worden er zo veel van verdacht.( Volgens mij is er naar jou toe ook weleens zoiets gesuggereerd. )
Al dan niet met wat gezellige etiketjes er bij.
Maar ja, wat doe je er aan, he ? De mods bannen zeer selectief, al naar gelang hun hormoonpijl in de tijd van de maand en naar wie hoe vaak staft en met welke motivatie of verdachtmakingen er bij.
Ik denk wel dat we kunnen stellen dat er meer gekkies los rondlopen dan dat er vastzitten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 24 februari 2016 om 13:13
woensdag 24 februari 2016 om 13:14
quote:Ttass28 schreef op 24 februari 2016 @ 13:09:
Als je een psychisch niet in orde bent kun je ook niet forummen daar denkje dan niet eens aan. (Mijn mening)Waarom zou een depressief of manisch iemand niet kunnen forummen? Waarom zou je niet kunnen forummen als je borderline hebt? Wat denk je dat die mensen de hele dag doen dan : kwijlend in een hoekje zitten?
Als je een psychisch niet in orde bent kun je ook niet forummen daar denkje dan niet eens aan. (Mijn mening)Waarom zou een depressief of manisch iemand niet kunnen forummen? Waarom zou je niet kunnen forummen als je borderline hebt? Wat denk je dat die mensen de hele dag doen dan : kwijlend in een hoekje zitten?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 24 februari 2016 om 13:19
woensdag 24 februari 2016 om 13:19
quote:Ttass28 schreef op 24 februari 2016 @ 13:17:
[...]
ik voel me wel psychisch oké. Ik ben voor rede vatbaar.Je hebt toch een burn out, dat is niet psychisch oké tas. En je slikt oxa en slaapmiddelen dat doe je niet als je je oké voelt meis.
[...]
ik voel me wel psychisch oké. Ik ben voor rede vatbaar.Je hebt toch een burn out, dat is niet psychisch oké tas. En je slikt oxa en slaapmiddelen dat doe je niet als je je oké voelt meis.
kia-ora wijzigde dit bericht op 24-02-2016 13:21
Reden: Oxa.... lang leve de autocorrect.
Reden: Oxa.... lang leve de autocorrect.
% gewijzigd
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow