Ons Stamcafé deel V!

16-02-2016 12:00 3004 berichten
Deel 5 alweer! Een lustrum!

We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.

Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.

Veel kroegplezier weer!

Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.

.
Alle reacties Link kopieren
In Stadskanaal had ik ooit een vriendinnetje. Een verpleegster in opleiding in het ziekenhuis aldaar. Prachtig meisje, maar het werd niets omdat we, volgens haar, te verschillend waren.

Mijn laptop hield er plotseling mee op. Ik heb hem naar de aardige man van de IT gebracht.

Weet jij iets van computers? vroeg ik hem. Dat vond hij volgens mij heel grappig, maar ik wilde er niet zomaar vanuit gaan dat een systeembeheerder ook hardware behandelt. Hij beloofde dat hij binnen tien minuten een diagnose kon stellen, maar ik moet surveilleren, dus ik heb het antwoord pas over een half uur.

Ik zit me hier op te vreten, op het randje van hyperventilatie. ALLES zit in dat kreng.
IMHO
Zijn zijn de zure huisvrouwen natuurlijk, Doornroosje.
quote:ainne schreef op 24 februari 2016 @ 14:21:

Lunch! En voor de derde dag op rij saaie zelfgemaakte soep. Men, wat ben ik toe aan pay-day. Vrijdag.

Wel goed voor de lijn, blut zijn.Dat is niet leuk. Zou je hulp aannemen of liever niet?
Life is short. Eat dessert first.
quote:ainne schreef op 24 februari 2016 @ 15:11:

Zijn zijn de zure huisvrouwen natuurlijk, Doornroosje.Natuurlijk, dat was ik even vergeten.
quote:doornroosje9 schreef op 24 februari 2016 @ 15:12:

[...]

Dat is niet leuk. Zou je hulp aannemen of liever niet?

Jaaa doe maar een paar zakken drop en wat lekkere gevulde paaseitjes!

Nee hoor, ik zit maar te zeuren, het is gewoon een saaie baaldag, that's all
Ik wil graag een klacht indienen.

Tegen Leo.

Ze wil me laten stikken.

Relatietherapie in Stadskanaal.

Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
O maisjes. Ik heb net de lekkerste Massaman aller tijden gegeten. In de tropennacht met al haar geluiden
Relatietherapie in Stadskanaal klinkt wel heel erg depressief.....
Komt goed Ainne!

Zo jeetje, heb me weer een dagje gehad. Vanmorgen vriend uitgezwaaid naar z'n werk. Dan naar de dierenarts met poezel en nu boodschappen.
Ah dierenarts! Moet nog even een afspraak verzetten, gelijk bellen

Yasmijn, I massaman
quote:yasmijn schreef op 24 februari 2016 @ 15:35:

O maisjes. Ik heb net de lekkerste Massaman aller tijden gegeten. In de tropennacht met al haar geluiden Klinkt vreselijk. Gelukkig zit ik hier in de kou en moet ik zelf nog gaan koken straks.
Ainne
O ja. Kou daar in NL. Nou, als ik terugben is het vast ook nog erg koud en grijs en depri.

Vooralsnog zit ik in de warmte op de veranda met een koud biertje te luisteren naar de geluiden van de tropische nacht.... kggg...kwaak...tsjing... prokprok...kgrrttt...aawaaahh
quote:yasmijn schreef op 24 februari 2016 @ 15:48:

O ja. Kou daar in NL. Nou, als ik terugben is het vast ook nog erg koud en grijs en depri.

Vooralsnog zit ik in de warmte op de veranda met een koud biertje te luisteren naar de geluiden van de tropische nacht.... kggg...kwaak...tsjing... prokprok...kgrrttt...aawaaahhIn huis is het lekker warm hoor! Op de achtergrond het geluid van een brommende vaatwasser, een snorrende wasmachine. Buiten spelen gezellig een paar kinderen, de mijne hangen genoeglijk voor de tv en kanen popcorn. Het dagelijkse leven is zo slecht nog niet.
Wat is er met poezel Peacy?
Massaman moest ik even googelen, helaas niets voor een vegetariër.
quote:feow schreef op 24 februari 2016 @ 15:35:

Ik wil graag een klacht indienen.

Tegen Leo.

Ze wil me laten stikken.

Relatietherapie in Stadskanaal.

Erg he?

Nu zijn we gescheiden dus.

Achteraf niet zo vreemd....
quote:yasmijn schreef op 24 februari 2016 @ 15:48:

Vooralsnog zit ik in de warmte op de veranda met een koud biertje te luisteren naar de geluiden van de tropische nacht.... kggg...kwaak...tsjing... prokprok...kgrrttt...aawaaahh

Pfffff....

Kun je net zo goed thuisblijven.

Die geluiden produceer ik ook, als ik zwaar getafeld heb.
quote:Eleonora-1 schreef op 24 februari 2016 @ 16:10:

[...]

Erg he?

Achteraf niet zo vreemd....Ach Leo, in Kutkrabbeveen had het ook niet geholpen en in Den Haag ook niet als niet beide partijen zich willen inzetten
quote:Eleonora-1 schreef op 24 februari 2016 @ 16:10:

[...]

Erg he?

Achteraf niet zo vreemd....Ik durfde het niet te zeggen
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 24 februari 2016 @ 16:08:

Massaman moest ik even googelen, helaas niets voor een vegetariër.kan het niet met tofu of is dat vloeken in de kerk?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Eleonora-1 schreef op 24 februari 2016 @ 16:12:

[...]

Pfffff....

Kun je net zo goed thuisblijven.

Die geluiden produceer ik ook, als ik zwaar getafeld heb.
quote:rosanna08 schreef op 24 februari 2016 @ 16:13:

[...]

kan het niet met tofu of is dat vloeken in de kerk? Maar natuurlijk kan dat! Massaman kan echt wel vega!
quote:yasmijn schreef op 24 februari 2016 @ 16:14:

[...]

Maar natuurlijk kan dat! Massaman kan echt wel vega!mooi! Puss!!!!!!!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Lekker !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven