Napraattopic Deel 55

14-02-2016 13:44 2989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:khemam schreef op 24 februari 2016 @ 23:40:

Ik wil ook bij HET groepje horen!

Ach, zijn wij niet allen Het Groepje? Wees welkom .
quote:feow schreef op 24 februari 2016 @ 23:38:

Tsssk! ik ben een miskende groepjesgroupie.Welnee dat betekent gewoon een lidmaatschap.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Dadel_ schreef op 24 februari 2016 @ 23:39:

[...]

Ik heb het over staffen en bantopic.Over het algemeen staf ik mensen niet zo snel en hou ik me totaal niet bezig met wie een ban heeft. Sinds het landhuis bezet werd door een religieus spook kom ik weinig op overig.
quote:Enn schreef op 24 februari 2016 @ 23:41:

[...]

Dan hoor je erbij.

Zo makkelijk?

Over een anticlimax gesproken zeg.
quote:khemam schreef op 24 februari 2016 @ 23:45:

[...]

Zo makkelijk?

Over een anticlimax gesproken zeg. Ja we hadden eerst een ontgroeningstopic, maar dat is weggenoordkoreaand. Echt lachen was dat, dan moesten aspirant-groepjesleden door de varkensgier kruipen en zo, en daar dan foto's van plaatsen. Maar het mocht niet meer
quote:khemam schreef op 24 februari 2016 @ 23:43:

[...]

Over het algemeen staf ik mensen niet zo snel en hou ik me totaal niet bezig met wie een ban heeft. Sinds het landhuis bezet werd door een religieus spook kom ik weinig op overig.Die laatste zin, wat bedoel je ermee?
quote:khemam schreef op 24 februari 2016 @ 23:45:

[...]

Zo makkelijk?

Over een anticlimax gesproken zeg. Ok hier!

Zo en dan hoor je er nu bij.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Dadel_ schreef op 24 februari 2016 @ 23:53:

[...]

Die laatste zin, wat bedoel je ermee?

Was een geheim genootschap waar ik inzat op deze pijler maar dat was niet HET groepje. Helaas hadden we last van een enorme trol waardoor ons landhuis nu totaal in verval geraakt is.

Je moest erbij zijn, zeg maar.
Oke maar je wil aan de drank omdat iemand racistische taal uitslaat maar religieus spook zeggen vindt je wel oke.
quote:Dadel_ schreef op 25 februari 2016 @ 00:01:

Oke maar je wil aan de drank omdat iemand racistische taal uitslaat maar religieus spook zeggen vindt je wel oke.

Jeetje Dadel.

Het gaat hier over die perma-gebande MathO. Die duikt voortdurend rondom bepaalde mensen op en citeert dan de bijbel. Ja, dat is dus vergelijkbaar met een religieus spook.
quote:Dadel_ schreef op 25 februari 2016 @ 00:01:

Dat eerste overdrijf je een beetje. Ik heb iets eerder dan normaal een drankje ingeschonken, aan de drank zit ik al 20 jaar.

En dat laatste is echt iets waar je bij moest zijn. Kan hier wel helemaal uit gaan leggen wat en hoe maar laten we het er op houden dat het echt een passende benaming is voor die situatie. we hadden daar namelijk een trol die onder verschillende nicks religieuze teksten ed poste en heel stalkerig gedrag naar bepaalde mensen vertoonde. Ooit van Matho gehoord?
Khemam, ik ben solidair. Ik heb een wijntje opengeschroefd. ( zo jammer dat je niet meer kunt zeggen ontkurkt )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Proost, meid.
quote:khemam schreef op 25 februari 2016 @ 00:05:

[...]

Dat eerste overdrijf je een beetje. Ik heb iets eerder dan normaal een drankje ingeschonken, aan de drank zit ik al 20 jaar.

En dat laatste is echt iets waar je bij moest zijn. Kan hier wel helemaal uit gaan leggen wat en hoe maar laten we het er op houden dat het echt een passende benaming is voor die situatie. we hadden daar namelijk een trol die onder verschillende nicks religieuze teksten ed poste en heel stalkerig gedrag naar bepaalde mensen vertoonde. Ooit van Matho gehoord?

Oke excuses maar dat eerste overdrijf ik niet hoor.

Ik dacht misschien dat je iemand in niqab bedoelde ofzoiets.
quote:Dadel_ schreef op 25 februari 2016 @ 00:12:

[...]

Oke excuses maar dat eerste overdrijf ik niet hoor.

Ik dacht misschien dat je iemand in niqab bedoelde ofzoiets.

Gewoon zo eentje, joh.

quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 februari 2016 @ 00:10:

Khemam, ik ben solidair. Ik heb een wijntje opengeschroefd. ( zo jammer dat je niet meer kunt zeggen ontkurkt )

Had toevallig gisteren een fles met een kurk en geen kurkentrekker. Niet dat iets mij van mij wijntje afhoud. Naar binnen kan ook.

Proost meid, op je gezondheid!

Enne Dadel, dat ik een compleet drankorgel ben is algemeen bekend hoor. Die fles ging toch wel open met of zonder racist. Zei toch eerlijk dat het een excuus was.

Als je me beter zou kennen zou je weten dat je mij nooit zulke uitspraken zult zien maken. Ben geen enkele foob.
http://nl.wikihow.com/Een ... aken-zonder-kurkentrekker

Hé,...is dat even briljant!
Eerste keer dat ik je lees. Ik weet niets van je. Maar zo kwam het op mij over.
quote:Dadel_ schreef op 25 februari 2016 @ 00:22:

Eerste keer dat ik je lees..Wat? Na al die tijd dat je hier rond hangt op dit forum?
Werkt voor geen meter! Ja met mouserende wijn maar met mijn pinot niet. Heb toen heel elegant met een stok en een steen de kurk erin geslagen. Mijn man vond mij een echte survivalist maar hij liegt wel vaker.
Ik ben hier pas een kleine twee weken.
quote:Dadel_ schreef op 25 februari 2016 @ 00:22:

Eerste keer dat ik je lees. Ik weet niets van je. Maar zo kwam het op mij over.Zegt echt meer over jouw mindset dan de mijne. Is het nu iig uit de lucht, zoiets bedoel ik nooit.
quote:Dadel_ schreef op 25 februari 2016 @ 00:25:

Ik ben hier pas een kleine twee weken.donderdag 04 februari 2016 14:43 ben je lid geworden. Of al weer lid, dat weet niemand, natuurlijk.
quote:khemam schreef op 25 februari 2016 @ 00:25:

Werkt voor geen meter! Ja met mouserende wijn maar met mijn pinot niet. Heb toen heel elegant met een stok en een steen de kurk erin geslagen. Mijn man vond mij een echte survivalist maar hij liegt wel vaker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven