Napraattopic Deel 55

14-02-2016 13:44 2989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:khemam schreef op 25 februari 2016 @ 00:27:

[...]

Zegt echt meer over jouw mindset dan de mijne. Is het nu iig uit de lucht, zoiets bedoel ik nooit.Ik associeerde het daarmee omdat het vaker wel zo bedoeld is dan niet. Is ook niet de eerste keer dat ik het lees hier.
Ik ga er altijd vanuit dat iedereen hier al zeker 10 jaar meeleest ofzo.
quote:Dadel_ schreef op 25 februari 2016 @ 00:30:

[...]

Ik associeerde het daarmee omdat het vaker wel zo bedoeld is dan niet. Is ook niet de eerste keer dat ik het lees hier.Nou, ik heb het de laatste kleine twee weken toch niet gelezen, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nou oke drie weken dan.
quote:Dadel_ schreef op 25 februari 2016 @ 00:34:

Nou oke drie weken dan.Dan lees je vast al veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langer mee.
quote:khemam schreef op 25 februari 2016 @ 00:32:

Ik ga er altijd vanuit dat iedereen hier al zeker 10 jaar meeleest ofzo.Ja, joh. En dan nemen ze ook nog allemaal elke zo veel tijd een nieuwe nick. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
quote:Dadel_ schreef op 25 februari 2016 @ 00:30:

[...]

Ik associeerde het daarmee omdat het vaker wel zo bedoeld is dan niet. Is ook niet de eerste keer dat ik het lees hier.Ik vermijd de actueel pijler als de pest, dan ontloop je 90% van dat gelul. En echt die asociatie kwam totaal niet in mij op. Dacht eerder dat jij heel gelovig was en je daardoor aangesproken voelde.
quote:Dadel_ schreef op 25 februari 2016 @ 00:12:

[...]

Oke excuses maar dat eerste overdrijf ik niet hoor.

Ik dacht misschien dat je iemand in niqab bedoelde ofzoiets.

Zoals de waard.........

Vreemd dat jij bij het woord religie aan een niqab denkt, en bijvoorbeeld niet aan iemand met een kruisje om, of een rozenkrans in de hand.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:khemam schreef op 25 februari 2016 @ 00:32:

Ik ga er altijd vanuit dat iedereen hier al zeker 10 jaar meeleest ofzo.Niet iedereen maar klopt hoor lees ook zo'n 10 jaar mee denk ik. Actief wat minder lang.
quote:Alixane schreef op 25 februari 2016 @ 00:41:

[...]

Zoals de waard.........

Vreemd dat jij bij het woord religie aan een niqab denkt, en bijvoorbeeld niet aan iemand met een kruisje om, of een rozenkrans in de hand.Wat wil jij mij nu weer opleggen. Het ging om het woord spook. Wel even een belangrijk detail hè??
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 februari 2016 @ 00:36:

[...]

Ja, joh. En dan nemen ze ook nog allemaal elke zo veel tijd een nieuwe nick. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.Dan begint de kennismaking helemaal overnieuw hoor. Weet zeker dat er mensen zijn die ik vreselijk mis terwijl ze waarschijnlijk gewoon alleen hun nick hebbem veranderd. Ik raak al in de war als je je avatar veranderd.
quote:khemam schreef op 25 februari 2016 @ 00:38:

[...]

Ik vermijd de actueel pijler als de pest, dan ontloop je 90% van dat gelul. En echt die asociatie kwam totaal niet in mij op. Dacht eerder dat jij heel gelovig was en je daardoor aangesproken voelde.Ja ben ik ook.
quote:Dadel_ schreef op 25 februari 2016 @ 00:42:

[...]

Wat wil jij mij nu weer opleggen. Het ging om het woord spook. Wel even een belangrijk detail hè??Sorry hoor maar tot je er zelf over begon zag ik die link ook niet. Die vergelijkingen zitten niet zo in mijn (belevings)wereld.
quote:khemam schreef op 25 februari 2016 @ 00:46:

[...]

Sorry hoor maar tot je er zelf over begon zag ik die link ook niet. Die vergelijkingen zitten niet zo in mijn (belevings)wereld.Heb ik je al een paar keer uitgelegd volgens mij. Dat komt omdat ik andere het vaker heb horen zeggen dus echt gewoon letterlijk zo en daarmee werd een vrouw in niqab bedoeld, heel denigrerend. Daarom vroeg ik wat je ermee bedoelde. Dus als iemand religieus spook zegt, denk ik daar aan. Dat is niet zo gek toch.
quote:khemam schreef op 25 februari 2016 @ 00:38:

[...]

Ik vermijd de actueel pijler als de pest, dan ontloop je 90% van dat gelul. En echt die asociatie kwam totaal niet in mij op. Dacht eerder dat jij heel gelovig was en je daardoor aangesproken voelde.Homohaters kom je er ook tegen.
quote:yasmijn schreef op 25 februari 2016 @ 01:07:

[...]

Homohaters kom je er ook tegen.O, als ik ergens een hekel aan heb....
Vreselijk khemam ik vind jou altijd leuk om te lezen je bent een heerlijk mens.
quote:Ttass28 schreef op 25 februari 2016 @ 01:16:

Vreselijk khemam ik vind jou altijd leuk om te lezen je bent een heerlijk mens.
quote:yasmijn schreef op 25 februari 2016 @ 01:07:

[...]

Homohaters kom je er ook tegen.

Autoritaire vaders

Uit zopas gepubliceerd onderzoek gevoerd in de Verenigde Staten en Duitsland zouden homohaters vaak zelf impliciet homoseksueel zijn. Mensen die in een autoritaire familie zijn opgegroeid, vertonen de meeste discrepantie tussen hun expliciete en impliciete seksuele voorkeur, zo melden de onderzoekers.

De impliciete voorkeur wordt getest door proefpersonen naar foto's van mannen en vrouwen te doen kijken en te vergelijken hoe en hoe lang ze naar beide geslachten kijken. In families met een autoritaire vader die zeer negatief staat tegenover homoseksualiteit, is de kans groter dat zonen zichzelf omschrijven als hetero, terwijl ze zich in werkelijkheid meer aangetrokken voelen tot mannen.

Personen met dergelijke tweespalt stellen zich vaker negatief op tegenover homoseksualiteit. Geconfronteerd worden met homo's die wel zichzelf durven zijn, levert spanningen op die kunnen uitmonden in erg negatieve en zelfs agressieve reacties.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 februari 2016 @ 01:12:

[...]

O, als ik ergens een hekel aan heb....Zeg dat
Goed stuk.

Ik heb net een boek uit over homofiliteit in Afrika. Die arme mannen en vrouwen die jun hele leven in de kast moeten blijven. Te triest als je jezelf niet mag zijn.

Khemam, welkom bij Het Groepje!
quote:yasmijn schreef op 25 februari 2016 @ 01:29:

Goed stuk.

Ik heb net een boek uit over homofiliteit in Afrika. Die arme mannen en vrouwen die jun hele leven in de kast moeten blijven. Te triest als je jezelf niet mag zijn.

Khemam, welkom bij Het Groepje!

Zeker triest.

Ik had laatst een boek over seksualiteit van vrouwen in Afrika . Ook heel schrijnend.
Uberhaupt is seks daar schrijnend.
Goedemorgen.
Goodmorning..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven