Napraattopic Deel 55

14-02-2016 13:44 2989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik ben voornemens flink te woggen vandaag, dus iedere potentie tot een relletje graag even op de app melden
Het arbeidsethos van de jeugd van tegenwoordig...................................
Today I am taking control of my emotions. I am choosing anger.
Week 15 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:khemam schreef op 25 februari 2016 @ 00:38:

[...]

Ik vermijd de actueel pijler als de pest, dan ontloop je 90% van dat gelul. En echt die asociatie kwam totaal niet in mij op. Dacht eerder dat jij heel gelovig was en je daardoor aangesproken voelde.

Dat ligt natuurlijk aan de topics op Actueel.

Op bijv. 'langer thuis wonen bejaarden' 'Perry Sport failliet''Geen peil referendum' lees ik dat gelul niet.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Zo, ik ga 's even wat vitamine D opdoen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:yasmijn schreef op 25 februari 2016 @ 01:07:

[...]

Homohaters kom je er ook tegen.

Oh? Ik kom die voornamelijk hier op 'overig' tegen. helaas.

Gelukkig ligt een perma op de loer.

<--------- deze lijkt trouwens een beetje op een homo-spook. Vind ik.
quote:khemam schreef op 24 februari 2016 @ 22:17:

Ben zooooo boos!!!!!

Zwarte mensen komen van the planet of the apes namelijk. Ze hoopte dat dat niet racistisch was, pffff

Mijn forumplezier is flink vergalt vandaag.
quote:ThunderassMan schreef op 25 februari 2016 @ 08:40:

[...]

Oh? Ik kom die voornamelijk hier op 'overig' tegen. helaas.

Gelukkig ligt een perma op de loer.

<--------- deze lijkt trouwens een beetje op een homo-spook. Vind ik.
quote:Solomio schreef op 25 februari 2016 @ 07:06:

Het arbeidsethos van de jeugd van tegenwoordig................................... Vertel, oh hoogbejaarde oma, hoe was het vroeger?
Goedemorgen!
quote:khemam schreef op 24 februari 2016 @ 22:17:

Ben zooooo boos!!!!!

Zwarte mensen komen van the planet of the apes namelijk. Ze hoopte dat dat niet racistisch was, pffff

Mijn forumplezier is flink vergalt vandaag.
quote:Dadel_ schreef op 25 februari 2016 @ 00:50:

[...]

Heb ik je al een paar keer uitgelegd volgens mij. Dat komt omdat ik andere het vaker heb horen zeggen dus echt gewoon letterlijk zo en daarmee werd een vrouw in niqab bedoeld, heel denigrerend. Daarom vroeg ik wat je ermee bedoelde. Dus als iemand religieus spook zegt, denk ik daar aan. Dat is niet zo gek toch.

Nee dat is niet gek. Nu je het zo zegt, begrijp ik dat je de vergelijking treffend vindt.

quote:LittleRedRidingHood schreef op 25 februari 2016 @ 06:59:

Ik ben voornemens flink te woggen vandaag, dus iedere potentie tot een relletje graag even op de app melden *stuurt appje*
quote:yasmijn schreef op 25 februari 2016 @ 02:58:

Uberhaupt is seks daar schrijnend.Ik wil niet lachen maar moet.
Ik maar zoeken naar dat eigen napraat topic van Dadel. Jammer hoor.
Tsjonge, wat een controverse mbt het kussen van je kind.

Nooit geweten dat zoiets al een enorme discussie kan opleveren. Doet me denken aan een rel over een vader die een foto ge-fb'd had terwijl hij met z'n dochtertje in bad zat. Of BV geven, for that matter.
quote:ThunderassMan schreef op 25 februari 2016 @ 09:16:

Tsjonge, wat een controverse mbt het kussen van je kind.

Nooit geweten dat zoiets al een enorme discussie kan opleveren. Doet me denken aan een rel over een vader die een foto ge-fb'd had terwijl hij met z'n dochtertje in bad zat. Of BV geven, for that matter.Eens. Ik heb zoon vanochtend een extra dikke zoen vol op de mond gegeven, midden in de klas
Ik blijf mij eigenlijk verbazen over dit topic.

De gezelligheid straalt er vanaf. Wat een klaagtopic.

Hekel aan feestjes...
quote:Amaqanda schreef op 25 februari 2016 @ 09:20:

[...]

Eens. Ik heb zoon vanochtend een extra dikke zoen vol op de mond gegeven, midden in de klas
quote:WD-40 schreef op 25 februari 2016 @ 09:21:

Hekel aan feestjes...

Ik kon de 1e pagina nog wel meegaan, ik kan niet zo goed tegen veel prikkels en dat zijn sommige feestjes. Maar hoe verder het topic hoe meer het gaat om welke sociale interactie dan ook.

Gewoon niet bellen, niet langskomen, geen koffie drinken, niet tegen ze praten op straat.. gewoon helemaal niets. Alles is een probleem of vreselijk.
quote:WD-40 schreef op 25 februari 2016 @ 09:21:

Hekel aan feestjes...Ja zo triest, zo a-sociaal. Ik heb ook lang niet in ieder feestje zin, maar daarom gedraag ik me nog niet zo.
Laat ik wel zeggen dat ik je kinderen niet op de mond zoenen ook prima vind hoor, dat is natuurlijk maar net wat je gewend bent. Maar als je het niet doet vanuit erotische gedachten of denkt dat een kus op je mond alleen voorbehouden is aan partners, dan ben je gewoon een gekkie.

Ik zoen niet ieder willekeurig kind op de mond trouwens, het is wel iets 'intiems', mijn nichtje geeft mij dan wel weer een dikke natte kleffe vieze zoen op de mond, maar dat is ook een kind die heel dicht bij mij staat.

Zoon en nichtje zoenen elkaar ook op de mond trouwens, dat is echt het schattigste ooit
Ik vind het allemaal zo bizar klinken. Zelfs de voordeur niet opendoen. En elkaar tips geven hoe visite te vermijden.
In pyjama eten met je schoonouders...
quote:WD-40 schreef op 25 februari 2016 @ 09:31:

Ik vind het allemaal zo bizar klinken. Zelfs de voordeur niet opendoen. En elkaar tips geven hoe visite te vermijden.Sommige mensen zijn gewoon te vreemd...
quote:Amaqanda schreef op 25 februari 2016 @ 09:20:

[...]

Eens. Ik heb zoon vanochtend een extra dikke zoen vol op de mond gegeven, midden in de klas

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven