Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hele, als vriend boodschappen doet neemt hij misschien wel zo'n foute pizza mee, want ze zijn in de aanbieding 3 voor 5 euro (heb er ook al 3 ingeslagen ) Ik vind het altijd wel handig om in de vriezer te hebben liggen voor als ik niet wil koken.
Stressed is just desserts spelled backwards
Oe ja, ik hoop het! Ik heb er ook meestal wel een of twee liggen voor geen-zin-in-koken-dagen. Beetje jammer wel dat Mare ze niet lust. Want dan moet ik dus evengoed nog voor haar koken (nou ja koken... pasta, potje groenten en knakworstjes ).
Ik vind die kleine pizza's lekker, en dan vooral die met kaas. Hier ook een mannetje die ze niet lust, voor hem maak ik dan gewoon een olvarit potje. Hoe is het met onze zwangere vriendin? Zijn het er nu 3?
Geweldig, 1 van de 2 (of misschien wel allebei) heeft in de buik een geslachtsverandering ondergaan en is nu een meisje
zucht.................
quote:Maleficent schreef op 28 oktober 2008 @ 16:44:

Hmmm de zwangere van getrouwde minnaar is weer terug. Ik voorzie een nieuwe rel Hahahaha ik wilde net al komen melden dat ze terug was. Ze heeft nagedacht over de volgende hoofdstukken denk ik.
quote:mamax schreef op 28 oktober 2008 @ 17:47:

Geweldig, 1 van de 2 (of misschien wel allebei) heeft in de buik een geslachtsverandering ondergaan en is nu een meisje Neehee snap dat dan. De echoscopiste had en het geslacht verkeerd gezien en het aantal weken dat ze zwanger was.
En het is heeeeeel normaal dat je niet ziet dat het een tweeling is want ze draagt diep in haar bekken. Yeah sure.
I love de wintertijd! Sinds de klok is verzet krijg ik Mart tenminste weer op tijd in bed dus hebben we de avonden weer lekker rustig.

Mart slaapt wel aardig door, komt regelmatig tegen een uur of drie bij ons in bed liggen en dat vinden wij wel gezellig dus dat houden we dan ook maar zo. Cas daarintegen komt nog wel een keer of 3-4 's nachts. Hij snapt nog niet waar de nacht voor is terwijl hij overdag echt heel goed slaapt. Ik heb even overwogen om de laatste voeding een flesvoeding te doen zodat hij wat beter gaat slapen maar daar zie ik toch nog maar even van af, maar ik hoop wel dat het nachtbraken terug gaat naar 1x per nacht ofzo...

Die nagel ziet er niet vies uit hoor, het is gewoon helemaal wit, zoals het bovenste randje van je nagel altijd is en hij zit alleen nog vast aan de onderkant. De huid erom heen is aan het vervellen dus ik denk dat ie een schimmel heeft. Ik was te laat om de dokter te bellen voor een afspraak maar ik hoop dat ik morgen kan komen want dan is Vent ook thuis en alleen met de dokter kan ik Mart echt niet in bedwang houden mocht ze er alleen maar naar willen kijken dan doet die al zo

De bestellingen bij Lobbes komen wel weer hoor Bam. Alle scholen hebben natuurlijk net alles besteld voor 5 december.
Mal heftig zo'n gesprek, dan moetje het over dingen gaan hebben waar je eigenlijk niet over wilt nadenken of niet? Heb je jezelf ook een beetje verwend? Heb jij ook wel verdiend hoor!

Balen van de auto Mamax, dat hakt er dan altijd zo lekker in.

Vanavond komt Prison Break weer .

De hond zeurt want er ligt iets onder de bank en ik kom er niet bij, heel irritant .

Ooh wie is de chef is er weer op.
Ik had laatst wel een vleesvervanger; bakcamebert. Nou, geen aanrader. Maar ik vind aardappels en groente zo saai, daar moet wel iets bij.

Ik kocht ook altijd bio vlees, scheelt nu 30 euro per week aan boodschappen nu ik geen vlees meer koop. Kweenie, vind het gewoon onzin dat een dier dood moet gaan omdat ik het op wil eten. En je hebt het ook echt niet nodig, er zijn prima vervangers. Ik vind het ook altijd heel erg als vlees in de aanbieding gaat. Zo zielig. Heb je al een k*tleven, ga je op een vreselijke manier dood en dan kom je ook nog in stukjes in de aanbieding

Maar ik ga weer niet zo ver dat ik bij mensen die voor me koken geen vlees eis hoor. En als ik uit eten ga... tja.

Vis vind ik ook zielig, die liggen gewoon te stikken op een boot.

Boehoeeoeoeoeoe!!

Over lekker mannen gesproken: Prison Break begint vanavond weer! Wie vond die Wenthwort ook alweer zo leuk (ja ik, maar wie nog meer?).

Oh, meldde Juud ook al

quote:amalia schreef op 28 oktober 2008 @ 20:14:

Ik vind het ook altijd heel erg als vlees in de aanbieding gaat. Zo zielig. Heb je al een k*tleven, ga je op een vreselijke manier dood en dan kom je ook nog in stukjes in de aanbieding

Haai!

Star, heb je nog uitzending gemist gekeken? Kon het even niet terugvinden..

Euh...ik neem al mijn woorden terug. Heb te gauw geoordeeld over Valensia. Ten eerste vind ik hem gorgeous. En ten tweede niet zo zielig als ik eerst zei. You Tube wordt inmiddels druk bezocht en er wordt geopperd om het nummer opnieuw uit te brengen.

Over CV..

Inmiddels heeft hij een date bij maatschappelijk werk. We zullen zien hoe hij daar ge-intaked wordt.

Star, hij herkende zichzelf in ADD en ik zie dat ook zo.

Maar Bridges slaat de spijker op z'n kop, het maakt niet uit wat voor titel er aan gegeven wordt. Je moet om leren gaan met de manco's en de sterke punten in jezelf benadrukken.

Anyway, daar kwamen dus de ruzies door. Nu we de kenmerken van ADD weten, kunnen we ruzies voorkomen. Dat gaat dus heel goed.

Hij is in het weekend momenteel vaak depri en gisteravond heeft hij verteld dat hij ook twijfelt aan ons. Nu trek ik me dit niet zo aan, weet dat het zijn eigen onvrede is.

Hij is zich ervan bewust dat hij de sfeer binnenshuis erg beinvloed, kan ook moeilijk omgaan met het peuterpubergedrag b.v.

Tot zover.
Valensia heb ik even gegoogled, is dat een of andere creep met lang haar? Net zo'n Robbie Valentine, ha ha! Over and over agaiaiaiaiian!!

Dani is wel de knapste kerel aller tijden hoor, die van Ajax! Ik praat wel over 10 jaar geleden hoor

Even snel doorheen gescand, Valensia lekker bekkie, maar meer om eens even lekker aan boezem te drukken.
Pffff heftig Compu
Jonge, wat een verhaal van die zwangere. En nog steeds mensen die serieus advies geven
Compu, zouden gezamenlijke gesprekken ook niet helpend kunnen zijn? Jullie hebben ook wel veel voor de kiezen gekregen nadat CG is geboren. Ik kan me zo voorstellen dat hij dat misschien nog niet te boven is (mannen kroppen vaak veel meer op).
Gezellig daar he Mal
quote:Star schreef op 28 oktober 2008 @ 21:07:

Even snel doorheen gescand, Valensia lekker bekkie, maar meer om eens even lekker aan boezem te drukken. SEEEPPP
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
quote:Star schreef op 28 oktober 2008 @ 21:13:

Gezellig daar he Mal Aan de ene kant is het wel komisch, aan de andere kant erger ik me kapot aan iemand die zo luchtig omspringt met zo'n verhaal over een zwangerschap enzo terwijl dit voor sommige mensen iets onbereikbaars is. maar dat is ook wel persoonlijke frustratie.
Joehoe, meisjes. Dank voor die bloemen! Mooie bos stond er vanavond op ons te wachten na 2 uur file.
you're welcome Suus!!!
Leuk Suus!!!! Hmmm file wel wat minder.
Compu, wat een gedoe met de man meis,

Mal, voor jou ook een hele vette

Zo, en verder nog over wel of geen vlees: soms niet, meestal

wel. 1 a 2x pw vis. Amalia, ik pies bijna in mijn broek na je vleesstukkie.

Kat ligt op schoot dus typen gaat verrot. Eerst maar ff verder terug lezen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven