Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat een meeleven op je topic Mal. Niet voor niks je bloot gegeven.. zo te lezen stromen de stemmen binnen.
ik heb je mail gestuurd mal
Super aktie Mal, het gaat echt prima!!!
Ik ben er ook heel blij mee en al krijgt het hierdoor meer bekendheid alleen al dan is dat ook al een doel op zich wat ik ermee heb behaald.
Stressed is just desserts spelled backwards
Het gaat nu ook rond bij Fortis en Reaal, dus daar moeten ook wel wat stemmen weg te trekken zijn
ik heb je net weer mail gestuurd..
Mal, krijgt alleen de top 10 geld, of alleen de 1e? Of iedereen een beetje?
Er komt eerst een top 10 en daaruit gaat een jury stemmen geloof ik.

Bam, je hebt mail terug!
leuke rel Mal, op Heeft Daphne Deckers iets laten doen
Ik heb ook geprobeerd te stemmen maar ik krijg steeds een foutmelding! Zal het vanavond op Eduard's laptop eens proberen!

Goed zeg, zo mobiliseer je een boel stemmen! Lief ook van je, Bam!

Ellen, bedankt voor je kaartje! Lief!

Zat net al die avatars te bekijken, je maakt echt wel kans, Mal!

Leuk!

Compu: Pittige kost voor jullie en idd, je moet er maar mee om leren gaan, of het nu een naam heeft of niet. Moeilijk hoor! Veel sterkte daarbij!

Kokos, zo lang wachten in het zhuis, dat is hier ook zo. Zeker bij neurologie. Ik koop altijd een stapel tijdschriften voor ik ga.

Fijn dat Tim het zo goed doet!

Ok, ik ga een dutje doen. Ik voel me niet zo lekker.

Bye ladies!

Compu, heftig allemaal. Sterkte!

Mal, het gaat goehoed! Oh, wacht, ik heb nog een mailadres, de jinnymail. Ik stem nogmaals.

Cin, ik heb echt met je te doen. Voor jullie ook zware tijden. Sterkte!
Cin, alleen last van je hernia, of ook een griepje erbij? in ieder geval!

Jinny, wat een geweldige foto's! Ik vind ze echt enorm op elkaar lijken, al lijkt de kleur ogen wel anders.

Mal, wat een geweldige reacties allemaal zeg. En nog een lotgenoot met redelijk positieve ervaringen als ik het zo zie op haar site. Zoveel respons had je vast niet verwacht! Nu maar hopen dat het genoeg is.
Mal, ben zo vrij geweest de brief die je naar Bam hebt gestuurd te kopieren en door te sturen. Heb natuurlijk de Giraf eraf gehaald Bam

Ik kan jouw topic trouwens niet vinden.. ben ik zo mutserig?
quote:amalia schreef op 29 oktober 2008 @ 16:27:

Mal, ben zo vrij geweest de brief die je naar Bam hebt gestuurd te kopieren en door te sturen. Heb natuurlijk de Giraf eraf gehaald Bam

Ik kan jouw topic trouwens niet vinden.. ben ik zo mutserig?Dat is dan jammer, dat je de giraf eraf hebt gehaald. Daahaag gratis reclame .
Mamax, leuk zijn ze he? Heb jij ook weer nieuwe foto´s? Ik ben enieuwd, net als naar Beer en Laurens Amalia!
quote:amalia schreef op 29 oktober 2008 @ 16:27:

Ik kan jouw topic trouwens niet vinden.. ben ik zo mutserig?Daar gaat mijn gratis reclame
quote:Jinny schreef op 29 oktober 2008 @ 16:41:

[...]

Dat is dan jammer, dat je de giraf eraf hebt gehaald. Daahaag gratis reclame .haha die had ik nog niet gezien toen ik mijn mail poste.
Pff, gaat traag die foto's. En het lukt ook niet want ik heb steeds de opslaglimiet bereikt terwijl dat niet zo is. Er staan nu 2 nwe op.
Jin, je kan ze zien dus, mijn kereltjes!
Amalia, jouw zoon (oudste) heeft ongeveer dezelfde moie krullenbos als de mijne! Leuke foto´s! Wel verschillend maar echte broertjes!
Gaan jullie wat leuks doen? Ik moet een echt moederding doen....

een lampion knutselen op de kita...
Jinny, hebben jullie ook een Lidl, want daar zag ik reklame in voor hele leuke bellenblaasbeestjes staan.
Jaha, die hebben we hier. Ik ga vrijdag even kijken, dank voor de tip! Nu echt weg, op weg naar de lampion...

P.s. Mal, ben je niet helemaal hyper van je goeie aktie??
Jinny, ik zat om 2 uur nog in mijn pyama hyper te zijn en wie ik nog meer kon mailen dus dat klopt wel wat je nu zegt!

hier is de aanbieding, maar het is wel een beetje duur. Of je moet ze zelf vullen en per stuk verpakken ofzo. Ik snap het niet zo goed.

Het gaat pas vanaf 3-11 in trouwens.

en de link
Mamax: Ik wilde jouw kip in de hoed gaan maken morgen, maare zie dat het 1075 caloriëen bevat dat gerecht, dus dat laat ik maar even achterwege.. Of het moet een typefout zijn, weet ook zo niet wat het nu zoveel maakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven