Het stamcafé VI

26-02-2016 20:32 3019 berichten
De zesde editie alweer van onze onvolprezen stamkroeg! Dit keer is het thema, op speciaal verzoek van onze Olle Grieze, Hoog. We bevinden ons in de allerhoogste Irish Pub ter wereld, gevestigd in Namche Bazaar (Nepal) op zo'n 3460 meter boven NAP.

Het uitzicht is trouwens ook niet te versmaden:

Klein stukkie lopen en je zit zomaar op zo'n 8850 meter boven NAP, dat is pas echt Hoog!

Afgezien van de locatie is er in onze kroeg gelukkig nog niks veranderd. Zuigen mag, maar alleen stof. En mocht je de aanvechting krijgen ruzie te maken, open dan lekker een eigen topic of voeg mekaar gezellig toe op FB.

Genoeg geluld, het eerste rondje is van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek!
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 28 februari 2016 @ 00:30:

[...]

Als n achterlijke getraind deze week. Twee keer een lesje sparren, een keer personal training (en mn reguliere training)

Na het sparren vanmiddag nu onder de blauwe plekken.pittig.
very metal
Je kunt natuurlijk ook gewoon even een lampje ophangen.
quote:Lady_Voldemort schreef op 28 februari 2016 @ 00:36:

Je kunt natuurlijk ook gewoon even een lampje ophangen.
quote:-KING- schreef op 28 februari 2016 @ 00:32:

[...]

pittig.Yep. Maar wel lekker ;) Ik ben toch een beetje masochistisch denk. Het was supergaaf! Alhoewel ik1 gozer ff op zijn nummer heb gezet, wat een eikel. Groot, breed, snel. Zogenaamd met amper bokservaring. Maar wel de spullen, goeie techniek en moves. En waar iedereen lekker fanatiek is maar vooral lol heeft, was hij gewoon naar. En waar de andere echt goede boksers een ander verder helpen en dingen leren, was hij er alleen voor zijn eigen gewin. En ik 'mocht' de eerste ronde met m. Hoge trappen, achterwaartse trappen, hele nare blik in zijn ogen. Niet leuk en dat heb ik m ook gezegd. Dat ie ergens anders zijn territorium moest afpissen. Gelukkig zagen de trainers dat ook en die hebben hem de rest van de les flink op,zijn nummer gezet.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Fijn, zo'n sport.
O meneer Tats. Is weer bezig.
quote:yasmijn schreef op 28 februari 2016 @ 00:42:

Fijn, zo'n sport. Yep. De een gaat skieën en breekt dr poot, de ander gaat naar de tropen en moet aan de immodium, de ander sport en krijgt een paar blauwe plekken ;)
What do French people call a really bad Thursday?
quote:hatsetats schreef op 28 februari 2016 @ 00:43:

[...]

Yep. De een gaat skieën en breekt dr poot, de ander gaat naar de tropen en moet aan de immodium, de ander sport en krijgt een paar blauwe plekken ;)
quote:Lady_Voldemort schreef op 28 februari 2016 @ 00:43:

What do French people call a really bad Thursday?Geen idee.
quote:yasmijn schreef op 28 februari 2016 @ 00:45:

[...]

Geen idee.A trajeudi.
quote:Lady_Voldemort schreef op 28 februari 2016 @ 00:43:

What do French people call a really bad Thursday?Ha, die ken ik!
Life is short. Eat dessert first.
quote:Lady_Voldemort schreef op 28 februari 2016 @ 00:46:

[...]

A trajeudi.
A man walks into a zoo. The only animal in the entire zoo is a dog. It's a shitzu.
quote:yasmijn schreef op 28 februari 2016 @ 00:45:

[...]

En het helpt me nu echt. Ik ben kapot hoor, maar het sporten helpt me wel een beetje zen te blijven en te verwerken.
Nou gelukkig maar Hats.
quote:Lady_Voldemort schreef op 28 februari 2016 @ 00:48:

A man walks into a zoo. The only animal in the entire zoo is a dog. It's a shitzu.Hebbie gedronken?
quote:yasmijn schreef op 28 februari 2016 @ 00:52:

[...]

Hebbie gedronken? Niet om over naar huis te schrijven. Wel een dochter die rare appjes stuurt
quote:yasmijn schreef op 28 februari 2016 @ 00:51:

Nou gelukkig maar Hats.

Jij snapt er helemaa niks van he?
Wat voor appjes.
quote:hatsetats schreef op 28 februari 2016 @ 00:54:

[...]

Jij snapt er helemaa niks van he?

Oh jawel hoor. Jij kunt je frustraties kwijt in kuttijden en tevens word je er zen van.

Geloof het of niet, ik heb vroeger op hoog niveau gesport.
quote:yasmijn schreef op 28 februari 2016 @ 00:54:

Wat voor appjes.Flauwe moppen dus
Ooo..
Mijn ochtend strandwandeling weer gedaan.

Ontbijt!
Nieuws uit konijnenland. Wordt een walgelijke post dit dus scroll maar snel verder.

Ik ben Roos en Bob aan het koppelen. Kon toch niet meer slapen. En ze zijn schattig! Roos is veel kleiner dan Bob maar ik denk dat die deze keer de baas gaat worden. Ze springt heel handig op een doos elke keer dat hij achterop probeert te springen. Net een viva-vrouw. Vet assertief konijntje is dat, die Roos. Ze stampt wat af en maakt zelfs een soort kreuntjes, als ze door Bob benaderd wordt en ze vindt het niks.

Net zoooo schattig. Ik stond te filmen en zong: love is in the air, nou ja, zachtjes hummen dan want vriendlief slaapt nog. En zei tegen Bob, kom op jongen, geef haar maar een kusje. Dat zeg ik dus heel vaak tegen mijn dieren, de honden snappen het intussen en onze teef doet het ook nog op commando. En 1 van onze katten snapt het nu ook. Wat denk je? Bob ook! Hij deed het gewoon ook nog, hij trad voorzichtig naar voren en gaf Roos een snuffelkusje!

Dus nu voel ik me de konijnenfluisteraar terwijl het vet toevallig was natuurlijk. Maar kan het filmpje naar funniest home videos sturen want toen ik dat zei van dat kusje, leek hij me recht aan te kijken. In feite ziet een konijn niks als ie recht vooruit kijkt, maar goed. En daarna gaf hij haar een kusje

Roos is wel echt een divaatje want ik zie dus dat ze ook op de doos springt als Bob alleen maar in haar richting kijkt. Nou ik ga even verder koppelen, gaat goed tot nu toe eigenlijk. Geen rollende ballen konijn over de grond. Wel veel gestamp. Sjucht, ik ben erg verliefd op Roosje, ze heeft hemelsblauwe oogjes, ook nog. Love is in the air.....
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven