Het stamcafé VI
vrijdag 26 februari 2016 om 20:32
De zesde editie alweer van onze onvolprezen stamkroeg! Dit keer is het thema, op speciaal verzoek van onze Olle Grieze, Hoog. We bevinden ons in de allerhoogste Irish Pub ter wereld, gevestigd in Namche Bazaar (Nepal) op zo'n 3460 meter boven NAP.
Het uitzicht is trouwens ook niet te versmaden:
Klein stukkie lopen en je zit zomaar op zo'n 8850 meter boven NAP, dat is pas echt Hoog!
Afgezien van de locatie is er in onze kroeg gelukkig nog niks veranderd. Zuigen mag, maar alleen stof. En mocht je de aanvechting krijgen ruzie te maken, open dan lekker een eigen topic of voeg mekaar gezellig toe op FB.
Genoeg geluld, het eerste rondje is van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek!
Het uitzicht is trouwens ook niet te versmaden:
Klein stukkie lopen en je zit zomaar op zo'n 8850 meter boven NAP, dat is pas echt Hoog!
Afgezien van de locatie is er in onze kroeg gelukkig nog niks veranderd. Zuigen mag, maar alleen stof. En mocht je de aanvechting krijgen ruzie te maken, open dan lekker een eigen topic of voeg mekaar gezellig toe op FB.
Genoeg geluld, het eerste rondje is van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek!
zondag 28 februari 2016 om 05:36
O en ook heel schattig, onze teef staat bij de koppelren en is er niet weg te slaan. Ze neemt klein grut altijd onder haar hoede, bij de katten ook. Dus Roos zoekt steeds veiligheid bij haar op. Onze teef neemt haar taak heel serieus maar hoe schattig ook, het mag niet. Ze moeten het samen uit zien te vinden. Maar goed, die valt zo weer in slaap, want ze maakt heel wat kilometers, heen en weer dribbelend. Ze is niet vervelend hoor maar gewoon te geinteresseerd. En Roos maakt misbruik van de situatie. Echt zo schattig.
Sorry hoor, deze twee posts zijn zo zoet dat het glazuur spontaan van je tanden springt. Moest het toch ff kwijt.
Sorry hoor, deze twee posts zijn zo zoet dat het glazuur spontaan van je tanden springt. Moest het toch ff kwijt.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
zondag 28 februari 2016 om 10:49
Hebben jullie weleens iets heel stoms gedaan? Zoiets als klieren met je man in de badkamer en dat hij dan spuit met het scheerschuim en dat jij dan voor de grap een duwtje geeft en dat je dan een waterpomptang nodig hebt omdat de arme ziel tegen de kraan aan gevallen is en het water vrolijk spuit?
Ik voel me zo dom. Het was echt als geklier bedoeld (en om hem terug te pakken voor het scheerschuim).
Ik voel me zo dom. Het was echt als geklier bedoeld (en om hem terug te pakken voor het scheerschuim).