Het stamcafé VI

26-02-2016 20:32 3019 berichten
De zesde editie alweer van onze onvolprezen stamkroeg! Dit keer is het thema, op speciaal verzoek van onze Olle Grieze, Hoog. We bevinden ons in de allerhoogste Irish Pub ter wereld, gevestigd in Namche Bazaar (Nepal) op zo'n 3460 meter boven NAP.

Het uitzicht is trouwens ook niet te versmaden:

Klein stukkie lopen en je zit zomaar op zo'n 8850 meter boven NAP, dat is pas echt Hoog!

Afgezien van de locatie is er in onze kroeg gelukkig nog niks veranderd. Zuigen mag, maar alleen stof. En mocht je de aanvechting krijgen ruzie te maken, open dan lekker een eigen topic of voeg mekaar gezellig toe op FB.

Genoeg geluld, het eerste rondje is van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek!
Weten jullie of er hier iemand op het forum is die heel veel verstand heeft van konijnen?

Ik wil diegene graag een pb'tje sturen met een koppel vraagje
Ik weet niets van konijnen. Leo wel geloof ik.

Nacht hier. Wij gaan nog even lezen en slapen.
Alle reacties Link kopieren
Sap komt zo wel langs Bridgette, die is momenteel bezig met koppelen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:BridgetteDubois schreef op 28 februari 2016 @ 15:30:

Weten jullie of er hier iemand op het forum is die heel veel verstand heeft van konijnen?

Ik wil diegene graag een pb'tje sturen met een koppel vraagje Ik wou net zeggen, als je een paar pagina's terugleest zie je sapsorrow zwijmelen over haar koppelpoging.
The owls are not what they seem
Meds ook!

Dat ís een half konijn.
Goedemiddag. Ik heb bijna de hele dag gelezen. Fijn.

Elfje, mijn bank is fijn! Moet er wel aan wennen want het is een heel ander model dan mijn vorige, maar hij is mooi, zit goed en ik kan er ook prima een dutje op doen.

Bridgette, mooi dat jullie zo'n goede rit hebben gehad.
Ik zou meds een pb sturen brie
Oh fijn woll een goede bank. Wat voor een heb je?

Wij hebben een enorme loungebank maar zijn heel erg toe aan een nieuwe. Het komt er maar niet van
Ik haat SMART.
quote:Moiren_ schreef op 28 februari 2016 @ 16:02:

Ik haat SMART.

Ik ook.

Moet je het uitschrijven of in 1 zin zetten?
Dit is de bank. Alleen de kleur komt niet uit op de foto. In het echt is hij veel meer oranje, feller en dieper van kleur.

Ik heb er lang naar gezocht, tenminste ik heb lang doorgezocht toen ik deze had gezien (want prijzig) maar kon deze toch maar niet uit mijn hoofd zetten.

quote:Amaqanda schreef op 28 februari 2016 @ 16:01:

Ik zou meds een pb sturen brieDie heb ik al een tijdje niet meer gelezen. Dus kan dr dan ook niet zeggen dat ze een pb heeft. Ik zie dat namelijk nooit, dat getalletje bij mijn inbox
quote:Moiren_ schreef op 28 februari 2016 @ 16:02:

Ik haat SMART.Ik ook, haat het kotssmiley erg.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 28 februari 2016 @ 16:03:

Dit is de bank. Alleen de kleur komt niet uit op de foto. In het echt is hij veel meer oranje, feller en dieper van kleur.

Ik heb er lang naar gezocht, tenminste ik heb lang doorgezocht toen ik deze had gezien (want prijzig) maar kon deze toch maar niet uit mijn hoofd zetten.

[img]http://oi65.tinypic.com/2i8xevm.jpg[/img]Ziet er goed uit. Als je er lang lol van hebt is het zijn prijs waard als je er op slag verliefd op was
quote:BridgetteDubois schreef op 28 februari 2016 @ 16:04:

[...]

Die heb ik al een tijdje niet meer gelezen. Dus kan dr dan ook niet zeggen dat ze een pb heeft. Ik zie dat namelijk nooit, dat getalletje bij mijn inbox Die spookt wel rond hoor. Denk ik.
quote:BridgetteDubois schreef op 28 februari 2016 @ 16:05:

[...]

Ziet er goed uit. Als je er lang lol van hebt is het zijn prijs waard als je er op slag verliefd op was Ja, het is wel de bedoeling dat deze heel lang meegaat. Ik zit er steeds met (positieve) verbazing naar te kijken.
Fijn dat je zo blij bent met je bank wol
quote:Amaqanda schreef op 28 februari 2016 @ 16:02:

[...]

Ik ook.

Moet je het uitschrijven of in 1 zin zetten?Eerst beschrijven waarom. Dan doelstellingen en dan smart uitschrijven.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 28 februari 2016 @ 16:08:

[...]

Ja, het is wel de bedoeling dat deze heel lang meegaat. Ik zit er steeds met (positieve) verbazing naar te kijken. Als je er zo blij mee bent en zo over nagedacht heb ben je hem vast niet snel zat!
Ik haat m'n amnesie!!!!!

Zo. Da's eruit.

Vanmorgen vertelden de kinderen dat ik een of twee jaar geleden samen met de jongste uit een kermisattractie ben gered door de brandweer. Maar waarschijnlijk eerder een dan twee jaar geleden. Ik hoop zó dat ze zich vergissen. Ben er de hele dag al mee bezig. Ze worden er hier weer eens gek van en snappen niet hoe bang ik ervan word. Alle herinneringen die ik kwijt ben, horen van vóór februari '14 te zijn. Ik wil verdomme dat de medicatie werkt! Dat ik van alles kwijt ben en dat dat nooit meer terug komt, is al kut genoeg, maar er moet niet meer bij komen
Yette ik wist helemaal niet dat je amnesie had.... Wat rot, snap dat je er van in paniek raakt!
Oh dat lijkt me wel heel erg kut ja, amnesie. Ik zal wel mosterd zijn, maar heb je al gegoogeld op regionale nieuwssites?
Jeetje Yet, dat lijkt mij ook heel eng.

Gebruik je medicatie die zou moeten helpen eigenlijk?
Ik heb Transient Epileptic Amnesia. Da's nogal bijzonder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven