Ouders 25 jaar getrouwd

29-02-2016 09:27 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Begin mei zijn m'n ouders 25 jaar getrouwd, ze willen graag een feest geven maar geen "zit" feest. Het is voor ongeveer 20/30 gasten en m'n oma heeft reuma dus die zou niet iets heel actiefs kunnen doen. Iemand tips voor mij? Alvast super bedankt
Feestje op een rondvaartboot?

En gefeliciteerd!
Jouw ouders willen een feest geven of wil jij een feest voor je ouders geven?

Als jouw ouders een feest willen geven (dus ze organiseren het zelf), zou ik het hen rustig zelf laten bepalen en wachten tot de uitnodiging op de mat valt en vervolgens feestelijk uitgedost op het gewenste tijdstip op de gewenste locatie verschijnen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Dikke proficiat en nog vele mooie jaren met veel liefde en een goeie gezondheid.

Misschien een feest in teken van 25 jaar gehuwd zijn, hun huwelijksfoto terug uit het stof halen, een fotocollage maken van de familie van "toen en nu" en alles in het teken van 25 jaar??

Lekker eten, drinken en een feestzaal die mooi je mooi kan versieren. Ik wens jullie alvast een hele fijne dag.
Als je geen zit-feestje wilt moet je een locatie uitzoeken met mogelijkheden. Zo vierden wij de communie van onze dochter in een restaurantje met een kegelbaan (niet gebruikt want schitterend weer), aan de overkant een roeivijver, minigolfbaan en speeltuin, daarachter een camper-camping, achter het restaurant een sportveld en ernaast een groot wandelgebied.

Achteraf hoorden we dat mijn zwager met een deel van de kinderen is gaan mini-golfen, een paar stellen zijn gaan wandelen, één koppel ontdekte dat er op het sportveld een luchtballon werd opgelaten en een ander stel is die camperplaats gaan bekijken en heeft intussen een vakantie geboekt.

Tegen vijven waren ze allemaal terug voor het buffet.

Voor elk wat wils en geen gezeur achteraf, heerlijk. Van mij hoeft niet iedereen continue zichtbaar te zijn.

Maar als het budget het toelaat kun je bijvoorbeeld ook kiezen voor een dierentuin, kasteeltuin of voor mijn part de Efteling, al zou ik bij die laatste wel goede afspraken maken want anders vind je elkaar nooit meer terug.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Ik weet niet waar ongeveer, maar in Delft heb je Knus, dat is ideaal hiervoor. Wie wil blijven zitten blijft zitten en de andere gaan roeien of waterfietsen. Zo is er altijd een groepje mensen dat even bij oma zit en wat nuttigt en de anderen zijn aan het roeien ofzo. Zoiets heb je vast elders ook wel, maar je zou ff op de site kunnen kijken om een idee te krijgen.

Anders is misschien zo'n theaterdiner ook leuk. Ik weet niet wat de leeftijden zijn, maar een dagje Efteling ofzo is ook leuk, parkeer je oma in een rolstoel, die vindt het waarschijnlijk gewoon leuk om rond te kijken.
Is het alleen familie en zijn alle leeftijden vertegenwoordigd? Wat voor een budget kunnen je ouders hier aan uitgeven?
quote:ana_isabel schreef op 29 februari 2016 @ 09:30:

Feestje op een rondvaartboot?

En gefeliciteerd!Dankje! M'n opa en oma hebben dat al gedaan toen ze 50jaar getrouwd waren..
quote:pejeka schreef op 29 februari 2016 @ 09:54:

Jouw ouders willen een feest geven of wil jij een feest voor je ouders geven?

Als jouw ouders een feest willen geven (dus ze organiseren het zelf), zou ik het hen rustig zelf laten bepalen en wachten tot de uitnodiging op de mat valt en vervolgens feestelijk uitgedost op het gewenste tijdstip op de gewenste locatie verschijnen.Heb het inderdaad niet zo duidelijk neer gezet maar, m'n ouders willen een feest geven en ze hebben mij om hulp gevraagd! Ze kunnen zelf namelijk niks leuks bedenken en ik loop zelf ook een beetje vast.. Vandaar de vraag! Bedankt voor je reactie
quote:Ceylon schreef op 29 februari 2016 @ 10:12:

Als je geen zit-feestje wilt moet je een locatie uitzoeken met mogelijkheden. Zo vierden wij de communie van onze dochter in een restaurantje met een kegelbaan (niet gebruikt want schitterend weer), aan de overkant een roeivijver, minigolfbaan en speeltuin, daarachter een camper-camping, achter het restaurant een sportveld en ernaast een groot wandelgebied.

Achteraf hoorden we dat mijn zwager met een deel van de kinderen is gaan mini-golfen, een paar stellen zijn gaan wandelen, één koppel ontdekte dat er op het sportveld een luchtballon werd opgelaten en een ander stel is die camperplaats gaan bekijken en heeft intussen een vakantie geboekt.

Tegen vijven waren ze allemaal terug voor het buffet.

Voor elk wat wils en geen gezeur achteraf, heerlijk. Van mij hoeft niet iedereen continue zichtbaar te zijn.

Maar als het budget het toelaat kun je bijvoorbeeld ook kiezen voor een dierentuin, kasteeltuin of voor mijn part de Efteling, al zou ik bij die laatste wel goede afspraken maken want anders vind je elkaar nooit meer terug.Dat klinkt inderdaad wel heel leuk! Goede tip, super bedankt!!!
quote:lattemachiato schreef op 29 februari 2016 @ 10:40:

Ik weet niet waar ongeveer, maar in Delft heb je Knus, dat is ideaal hiervoor. Wie wil blijven zitten blijft zitten en de andere gaan roeien of waterfietsen. Zo is er altijd een groepje mensen dat even bij oma zit en wat nuttigt en de anderen zijn aan het roeien ofzo. Zoiets heb je vast elders ook wel, maar je zou ff op de site kunnen kijken om een idee te krijgen.

Anders is misschien zo'n theaterdiner ook leuk. Ik weet niet wat de leeftijden zijn, maar een dagje Efteling ofzo is ook leuk, parkeer je oma in een rolstoel, die vindt het waarschijnlijk gewoon leuk om rond te kijken.Oh wat leuk!! Heb de website even bekeken ziet er erg leuk. Zeker een goede optie, bedankt!!
quote:Kastanjez schreef op 29 februari 2016 @ 11:51:

Is het alleen familie en zijn alle leeftijden vertegenwoordigd? Wat voor een budget kunnen je ouders hier aan uitgeven?Familie en een aantal vrienden van m'n ouders! De jongste is 16 jaar en de oudste is in de 70 dat is dus het lastige ook.. Op dit moment hebben ze nog geen budget
Ik zit aan de Escaperoom in Bunschoten te denken.... Superspannend (voor de jongere garde maar ook voor anderen), hartstikke gezellig om in de wachtruimte spelletjes te doen als andere groepjes escaperoom doen. Overigens 'moet' iedereen dan wel meedoen aan een programma, maar man, wat is dat leuk!

Verder zijn er al goede tips gegeven, je zou in je eigen regio even kunnen doorgoogelen naar mogelijkheden die op dit soort locaties lijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven