Pissen onder de douche

01-03-2016 11:20 163 berichten
Oke even een hele gore topic maar vanmorgen hing er dus een enorme pislucht in de badkamer. Blijkt dat mijn vriend regelmatig de gele vlag uithangt onder de douche, was echt woest want ik kon het natuurlijk gaan schoonmaken. Hij plast dus niet alleen 's morgens onder de douche maar ook savonds als we op bed liggen en hij geen zin heeft om de trap af te lopen. Vind dit heel vreemd gedrag en heb een opmerking gemaakt naar vriend toe dat hij toch zeker geen lui varken is en voortaan maar lekker op de pot gaat pissen. Hij vond dit onzin en is nu dus ook soort van beledigd door mijn reactie. Jammer voor hem maar dit vind ik dus echt onbehoorlijk gedrag. Hoe denken jullie hierover?
Ik zou het uitmaken. Geen gele vlag in mijn douche hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:Mikadoos schreef op 01 maart 2016 @ 11:37:

Dat hij daar pist is een duidelijk teken van dominantie.
Wat zou zijn moeder hiervan vinden?
Doubt kills more dreams than failure ever will
Wat een goed idee, ik heb er ook een enorme hekel aan om 's-nachts naar beneden te lopen om te plassen. Temeer omdat dit in uitzonderingsgevallen tot 6 keer per nacht gebeurd.

Ik denk dat ik ook maar een douche ga maken boven.
Niet geschoten is altijd mis
Bah wat vies.

Mannen moet je ook niet in huis nemen.
quote:Vivaneesje schreef op 01 maart 2016 @ 11:49:

[...]

Vriend moest al vroeg naar zijn werk. Hij zegt trouwens dat hij het nadien wel altijd wegspoelt maar daar geloof ik niks van. Zag zelfs dat de tegels een beetje verkleurd waren dat betekent dus dat het mooi de hele nacht in heeft kunnen trekken Word er weer onpasselijk van als ik eraan terug denk. Volgens hem is het maar plas en snapt hij niet waarom ik zo een big deal ervan maak

Wat een vies ventje heb jij. Zo onaantrekkelijk dit.

Hij is sowieso lui en onhygiënisch en oja ook nog dominant :-).

Wat is er leuk aan hem?
quote:Velma schreef op 01 maart 2016 @ 12:42:

Bah wat vies.

Mannen moet je ook niet in huis nemen.
quote:Velma schreef op 01 maart 2016 @ 12:42:

Bah wat vies.

Mannen moet je ook niet in huis nemen.Ook mannen kun je iets leren hoor!
quote:wyandotje schreef op 01 maart 2016 @ 12:18:

Of je gebruikt zijn tandenborstel om het schoon te schrobben. Dat zal hem leren.Hahaha geniaal idee.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 01 maart 2016 @ 12:28:

[...]

Nee, toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen. Ik zou hem er ook met zijn neus doorhalen.Bij sommige soorten schijnt dat te helpen. Maar een échte dominante blijft dit doen, hoor. Daar is geen kruid tegen gewassen.
Wat een pisvent
Volgens mij plassen er meer mensen onder de douche dan er vaak wordt toegegeven. Als je het daarna wegspoelt met water tijdens het douchen lijkt dat mij af en toe geen probleem. Maar plassen en het zo laten liggen kan echt niet...urine bijt lekker uit als je het niet gelijk opruimt ook.
Ik zou het hem zelf schoon laten maken..

Maar serieus, ben ik de enige hier die wel eens plast als ik sta te douchen??

Vind dat trouwens wel een groot verschil hoor, plassen terwijl je doucht en de urine dus wegloopt met het water of zomaar even in de douchebak/wasbak plassen.
Ik had het niet opgeruimd. Dan mezelf maar even met een waslapje bij de gootsteen doen. Net zolang tot hij het opgeruimd heeft. Ik had ook flink stampij gemaakt. Net zolang totdat hij beseft dat het veel meer moeite is om mij te appeasen dan om snachts naar de wc te gaan.
goor
Als de douche dan niet gewoon aanstaat is het inderdaad smerig. Zoiets moet meteen met stromend water doorspoelen. En ook de spetters afspoelen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
quote:wyandotje schreef op 01 maart 2016 @ 12:46:

[...]

Ook mannen kun je iets leren hoor!

Trainbaarheid op een tienpuntsschaal:

Honden (7), katten (2), mannen (0,5)....

If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Zolang hij niet bij je komt staan pissen terwijl jij aan het douchen bent,valt het allemaal nog wel mee
Je hebt ze die dat geil vinden hoor!
hoe komt hij erop.
quote:dianavankrimpen schreef op 01 maart 2016 @ 12:42:

[...]

..en oja ook nog dominant :-).

Wat is er leuk aan hem?

Nou, dát dus!

Vrouwen vallen op dat dominante. Sommige vrouwen tenminste.

Moeten ze niet doen, want dan komen ze bij vieze luie pisnichten uit, maar toch doen ze het. Want alles in de naam der liefde.
quote:MrsNiceGuy schreef op 01 maart 2016 @ 12:11:

[...]

Neen en daar wil ik ook niet aan wennen. Ook al besef ik dat ik alleen sta met mijn afkeer voor 'lelijke' woorden.

Nee hoor, je staat beslist niet alleen, vreselijk woord!

Ik plas overigens zelf heel vaak onder de douche en raad dat mijn gezinsleden ook aan, het scheelt heel veel onnodig waterverbruik.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Morgenvroeg druk je hem gewoon een fles chloor in zijn klauwen en maak zelf maar schoon viespeuk..
Bah wat een vent. Hoe oud issie? Zit ie nog in zijn studententijd??
quote:Tickel schreef op 01 maart 2016 @ 12:10:

Geef hem een urinaal voor zijn verjaardag.Of een pak luiers?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven