Pissen onder de douche
dinsdag 1 maart 2016 om 11:20
Oke even een hele gore topic maar vanmorgen hing er dus een enorme pislucht in de badkamer. Blijkt dat mijn vriend regelmatig de gele vlag uithangt onder de douche, was echt woest want ik kon het natuurlijk gaan schoonmaken. Hij plast dus niet alleen 's morgens onder de douche maar ook savonds als we op bed liggen en hij geen zin heeft om de trap af te lopen. Vind dit heel vreemd gedrag en heb een opmerking gemaakt naar vriend toe dat hij toch zeker geen lui varken is en voortaan maar lekker op de pot gaat pissen. Hij vond dit onzin en is nu dus ook soort van beledigd door mijn reactie. Jammer voor hem maar dit vind ik dus echt onbehoorlijk gedrag. Hoe denken jullie hierover?
dinsdag 1 maart 2016 om 12:37
dinsdag 1 maart 2016 om 12:42
quote:Vivaneesje schreef op 01 maart 2016 @ 11:49:
[...]
Vriend moest al vroeg naar zijn werk. Hij zegt trouwens dat hij het nadien wel altijd wegspoelt maar daar geloof ik niks van. Zag zelfs dat de tegels een beetje verkleurd waren dat betekent dus dat het mooi de hele nacht in heeft kunnen trekken Word er weer onpasselijk van als ik eraan terug denk. Volgens hem is het maar plas en snapt hij niet waarom ik zo een big deal ervan maak
Wat een vies ventje heb jij. Zo onaantrekkelijk dit.
Hij is sowieso lui en onhygiënisch en oja ook nog dominant
.
Wat is er leuk aan hem?
[...]
Vriend moest al vroeg naar zijn werk. Hij zegt trouwens dat hij het nadien wel altijd wegspoelt maar daar geloof ik niks van. Zag zelfs dat de tegels een beetje verkleurd waren dat betekent dus dat het mooi de hele nacht in heeft kunnen trekken Word er weer onpasselijk van als ik eraan terug denk. Volgens hem is het maar plas en snapt hij niet waarom ik zo een big deal ervan maak
Wat een vies ventje heb jij. Zo onaantrekkelijk dit.
Hij is sowieso lui en onhygiënisch en oja ook nog dominant
Wat is er leuk aan hem?
dinsdag 1 maart 2016 om 12:48
dinsdag 1 maart 2016 om 13:02
dinsdag 1 maart 2016 om 13:06
dinsdag 1 maart 2016 om 13:07
dinsdag 1 maart 2016 om 13:18
dinsdag 1 maart 2016 om 13:21
dinsdag 1 maart 2016 om 13:30
quote:dianavankrimpen schreef op 01 maart 2016 @ 12:42:
[...]
..en oja ook nog dominant
.
Wat is er leuk aan hem?
Nou, dát dus!
Vrouwen vallen op dat dominante. Sommige vrouwen tenminste.
Moeten ze niet doen, want dan komen ze bij vieze luie pisnichten uit, maar toch doen ze het. Want alles in de naam der liefde.
[...]
..en oja ook nog dominant
Wat is er leuk aan hem?
Nou, dát dus!
Vrouwen vallen op dat dominante. Sommige vrouwen tenminste.
Moeten ze niet doen, want dan komen ze bij vieze luie pisnichten uit, maar toch doen ze het. Want alles in de naam der liefde.
dinsdag 1 maart 2016 om 13:31
quote:MrsNiceGuy schreef op 01 maart 2016 @ 12:11:
[...]
Neen en daar wil ik ook niet aan wennen. Ook al besef ik dat ik alleen sta met mijn afkeer voor 'lelijke' woorden.
Nee hoor, je staat beslist niet alleen, vreselijk woord!
Ik plas overigens zelf heel vaak onder de douche en raad dat mijn gezinsleden ook aan, het scheelt heel veel onnodig waterverbruik.
[...]
Neen en daar wil ik ook niet aan wennen. Ook al besef ik dat ik alleen sta met mijn afkeer voor 'lelijke' woorden.
Nee hoor, je staat beslist niet alleen, vreselijk woord!
Ik plas overigens zelf heel vaak onder de douche en raad dat mijn gezinsleden ook aan, het scheelt heel veel onnodig waterverbruik.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge