M-06 Lopend de herfst tegemoet!!

05-09-2007 11:30 5424 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha Syl!!!!

Pips, staat er iets over in de AK??? Dan ga ik ngo effe kijken.

Ben benieuwd wie de bos bloemen wint!!!

Juul, beterschap!!! Heb tot nu toe zelf de griepprik altijd afgewezen. Dacht altijd dat dat neit zo zou werken. Maar de HA zei dat het niet voorkomt dat je griep krijgt (oke dat wisten we al, maar toch...) Maar dat de prikervoor zorgt dat je sneller opknapt. Veel mensen met aandoeningen aan o.a. de luchtwegen, hart en vaatziekten etc zijn vaak zieker als ze griep krijgen. Snapje?

Dadelijk vergaedring van de buurt. Kwamen ze net even vertellen, ik zit in het bestuur en het is een bestuursvergadering. De vergadering voor de hele buurt is over een week of 3.

Wat Yuma toch op het moment heeft....geen idee. Hij wordt bijna elke nacht minimaal 1 keer wakker. Vannacht was het ook 2x raak. Pffff zoooooo vermoeiend. Ik dacht vanmiddag lekker plat te kunnen, had hij besloten niet te gaan slapen. Dus toen maar de caravan van binnen flink uitgesopt. heb er zelfs alle gordijnen uit gehaald. mmmmm moet ik nu nog proberen om erin terug te krijgen. En dat gaat niet erg makkelijk. Wordt een beetje moe van mijn eigen poetsgedrag.

Gelukkig komt morgen de poetshulp, kan ik met die gordijnen frotten.

Fijne avond iedereen en tot morgen!!!
Goeiemorgen!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'

Goeiemorgen!

Leuk dat we zo mee mogen denken met de naam voor bedrijf. Ik snap je gevoel bij de naam die in AK staat. Hij is leuk, maar niet wow. Aardig zijn we toch, we begrijpen je maar we komen niet met een Wow naam.

Wat heeft Syl gezegd voor naam? Of staat die inmiddels ook in AK?

Verder weinig tijd hier. Ben druk met mijn werk. En allerlei andere dingen. Wel leuk maar ook hectisch. Ik vergeet van alles. grrr..

Planning voor vandaag:

- werken

- trap schuren

- boven stofzuigen

- met Laura uit school naar Ikea

- vanavond nog uit eten.

- cadeautje halen bij internetwinkel hier in stad (heb al besteld maar tot 2x toe vergeten op te halen grr)

En dan de kleine huishoudelijke dingen.

Oja pips morgenavond ga ik naar een workshop puzzelplaatje op een taart maken van fondant/marsepein. Leuk!

Ga weer verder. Greetz

Oja Indian, dat wil ik elke keer al opschrijven: Laura is van 11 november 2003.

Hebben jullie, voor de meisjesmama's, het nieuwe liedje van Marco Borsato, Dochters al gehoord?

Voor de jongensmama's, kennen jullie de 3J's. Die hebben een liedje, Wiegelied. Ook zo'n tranentrekker...

nu ga ik echt weer aan het werk.

zal de naam en motivatie ff in de ak zetten. zijn de nieuwsgierige onder jullie ook weer blij hi hi

druk programma vandaag scoob!
koffie, zwart graag...
En ik voeg er nog wat nieuwe suggesties bij. Graag weer op schieten!
Haha Leuk hoor een naam verzinnen!! Zal zo eens kijken.

Nee scooby ken dat liedje niet.

Zal de data van Laura erbij zetten, doe hem straks wel even uploaden, oke??

Drukke dag vandaag!! Succes met alles en alvast eet smakelijk!
Tot morgen! Weer pc ochtendje dus ik stalk hier weer rond :-)
Blijk een ontsteking te hebben, gelukkig geen longontsteking, maar zal wel weer aan de astmamedicatie moeten om de ontsteking tegen te gaan. Volgens mij heb ik er ook een soort van griepachtige verschijnselen bij (spierpijn, misselijk, moe, af en toe koorts). Was bijna van plan vandaag van mijn werk ziek naar huis te gaan, maar 2 paracetamolletjes van 500mg doen wonderen.

A.s. dinsdag haal ik op mijn werk de griepprik, dat is qua tijd een stuk handiger dan de huisarts aanbiedt.

En is de naam nu al bekend?

En ja, ik wil ook wel babynamen helpen verzinnen voor een leuke bos bloemen.

Een achternichtje van me, die is van de week bevallen van een dochter, Doris genaamd. Heb al een foto gezien en het is echt een schatje, maar dat zijn natuurlijk alle babbietjes.

Eerst een kaartje sturen en dan gaan we na onze vakantie wel een keertje op kraambezoek.

Slaap lekker allemaal!
GM allemaal!!!

Pfff Yuma vond dat hij lang genoeg geslapen had...om 6uur!!! Nog een uurtje bij mij in bed liggen rommelen, toen nog een half uurtje op zijn kamer gespeeld maar toen wilde hij echt naar beneden. Dus nu zitten we beneden.

Het is weer weekend (voor sommige)

Ik mag het hele weekend weer werken. Baal er zo van, zit al 3 weken door de week bijna elke dag thuis en moet dan de weekenden komen werken. k*t werk!! Maarja moet nog even volhouden tot mei.

Contract was onderweg zei ze, of ze waren er mee bezig. Heb 10nov gesprek met mijn leidinggevende. Hoop dan wel dat ik het contract al getekend heb.
Beterschap Q

Q, beterschap. Leuke naam trouwens voor een meiske. Past wel in mijn straatje die naam.

Indian, kan me voorstellen dat je baalt van telkens in het weekend werken. Lijkt mij ook niks. Veranderd je rooster nog wel tot je verlof? Of alleen maar weekenden?

Yuma vroeg wakker trouwens. Balen.

Gisteren druk programma maar bijna alles kunnen afstrepen. Hoefde gelukkig niet zoveel te werken. Het nieuwe intranet wordt nog uitgesteld tot eind nov. Heb nog ff de tijd om alles goed te zetten. Dat zou eerst as dinsdag zijn.

Zo blij dat ik eindelijk die trap gedaan heb. Daar hikte ik al 2 jaar tegen aan. De verf stond al meer dan 2 jaar in de kast.

Jasper had gisteren lekker dagje bij kdv. Had daar 2 ongelukjes gehad. Thuis gaat zindelijkheid super. Hij weigerde voor het broodje eten op de wc te zitten. En toen moest ie onder het eten. Mocht niet want hij wilde van te voren niet, hij zat wat te wiebelen en toen mocht ie uiteindelijk wel maar ging het toch mis hij had zijn broek net op zijn enkels.

Vandaag kantoor dagje. Ga aan de slag.

greetz!
Goedemorgen allemaal! Deelt koffie en thee uit en evt. warme chocomel uit het Senseo apparaat (net zo'n startersset gekocht).

Q, beterschap! Je kunt je erg beroerd voelen van ontstekingen vind ik altijd. Gaat door je hele lijf heen.

Indian, idd niet fijn om ieder weekend te moeten werken. Kon dat echt niet anders? Hoe vaak/lang zie je manlief dan nog zo op een week?

Scooby, hoe was de workshop? Heb je verder nog foto's van je taarten gemaakt? Ik zou ze graag zien.

Fijn dat je nu wat meer adem hebt op je werk.

Pfffft... ik wel perse dit weekend/voor het weekend de naam weten. Ben het gesteggel en getwijfel zat. Ik zal de naam die manlief en ik gisteravond bedacht hebben in de ak zetten (of eh... die was al lang geleden bedacht maar we hadden em weer afgeserveerd). Grin, als jullie mijn gedoe met de naam zat zijn dan negeer je me maar hoor :-)
Erg wisselend, nu begint de rustigere tijd, dus zie man dan wel meer. Gister was hij vroeg, om 17:15u thuis, maar maandag was hij pas 21:00u thuis. De weekenden zie ik hem dan alleen de zondag middag. Zaterdag ochtend werkt hij, en als ik 's vonds thuis ligt manlief altijd op apengapen. helemaal op. Ik ga ervan uit dat dit tijdelijk is/was. En dat ik vanaf dec normaal werk, dus 2 weekenden in de maand.

Zal het nog even extra aankaarten bij de roosteraar!!!

Maar ind e zomermaanden zie ik man ooit een aantal dagen niet, ja slapend in bed, of hij komt thuis en we gana meteen naar bed. Maakt dan soms dagen tot 23 of later!

Succes Pips met de knoop door hakken van de naam!!!
mmmmm lekker chocomelk!!
syl neemt een bakkie zwart mee.

Man en ik hebben gisteren de afspraak gemaakt om de brutale uitspattingen van Jasper flink aan te pakken.

We zijn al vrij strikt, maar nu grijpen we direct in en krijgt hij direct straf.

Hij heeft de neiging om te schreeuwen, je weg te duwen. proberen te slaan of schoppen.

Als voorbeeld, ik loop de trap af en hij heeft t in zn hoofd dat hij voorop wilt lopen. Dan staat hij bovenaan te trap te schreeuwen: neeeeee, whhooaaaa, maaaamaaaa, neeeeee, weg!!!!!!!!!!!! en zet zijn woorden kracht bij door met zijn hand een ga weg gebaar te maken en te schoppen.

Fijn...
koffie, zwart graag...
aach, zo blijft je huwelijk wel spannend ha ha ha

Als je elkaar bijna nooit ziet, kan je ook geen ruzie maken
koffie, zwart graag...

Pips de workshop is vanavond. Heb vorig weekend wel taarten gemaakt maar vergeten om er foto's van te maken.

Zal zeker van de taart vanavond een foto maken. De taart wordt voor mijn neefje die zondag jarig is. Er komt een puzzelplaatje op van iets van lego. Indiana Jones poppetje van lego wordt het denk ik. Heb er wel zin in.

Woensdag samen met een vriendin een mega bestelling gedaan bij een webshop in taartenspullen. Komt vandaag! Kunnen we weer leuke dingen maken. Heb bv een soort matje gekocht waarmee je stenenmuur afdruk kunt maken en een eentje voor boomnerf. Veel kleurtjes om de van alles te kunnen puzzelen op taarten. Ik ga zaterdag nog een taart maken voor de verjaardag van neefje want die van workshop alleen is niet genoeg.

ga zo nog ff in AK kijken voor de naam die je nu bedacht hebt.

Duh... uh... als papsie en ik elkaar niet genoeg zien (gebeurt al een tijdje) dan gaat het berfafwaarts met ons huwelijk. Niet dat we uit elkaar gaan hoor, maar het is beter als we "dagelijkse qualtiytime" hebben voor elkaar en dat is nu met Popsie er bij niet zo vaak meer. We hebben wel tijd voor elkaar maar zijn dan zo met andere dingen bezig of moe dat er niet echt "oog voor elkaar" is. Het wordt wel beter de laatste weken hier. Vorig weekend twee keer leuke dingen gedaan als gezin met zijn viertjes. Willen we nu weer doen. (Laatste keer was namelijk in juni toen we op vakantie waren...).

Heb net afspraak gemaakt met bedrijf dat mogelijk mijn vaste vervoerder gaat worden. Jeuh! Helemaal blij mee. Er zit zoveel bagger in de vervoerssector (personenvervoer). Ik heb er heel veel benaderd maar menomen wat een boeren vaak (sorry hoor, bedoel het niet verkeerd maar ik zoek wat ze noemen VIPbegeleiding en die kan ik hier dus niet vinden, wel in de Randstad en onder de rivieren maar ja, daar heb ik niets te zoeken).

Owww die jasper van jou is ook echt 2! Wil het op zijn manier. Vervelend dat hij zo 'agressief' erbij is.

Van de week zaten we op de fiets en vraagt Laura aan mij: Ken je nog een andere Jasper. En ik echt nee, ik ken helemaal niemand die zo heet. Zegt zei: ik ken wel iemand die zo heet, dat jongetje zagen we toen in de dierentuin en die is net zo oud als jasper. Hahaha.. Ik had even niet aan jouw Jasper gedacht maar Laura wel meteen. Lief!

Ik ben benieuwd Scooby. Je verhalen werken wel aanstekelijk daardoor had ik mezelf afgelopen week beloofd dat als ik deze week goed resultaat zou halen ik dan ook een bestelling mag doen

:-)
Sylvester, ik hoorde exact hetzelfde verhaal van mijn sportvriendin! Zij zitten er ook wat mee, met precies hetzelfde gedrag.

Heb je nog gekeken op die site die ik hier laatst neergezet had?

En heb je je best gedaan??? Ik vind van wel hoor!

Grin, nou... de ochtend is nog niet om... Ik ben zo goed in uitstellen van "lastige dingen". Maar goed, 1 heikel punt overwonnen, nu de andere 3 nog! Terwijl ik dit typ hang ik aan de lijn met de KVK. Informatie inwinnen over conflicterende naamgeving...
En op die site ga ik dan bestellen ja. Nog geen idee wat maar daar kom ik vast wel uit :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven