Napraattopic 56
donderdag 25 februari 2016 om 20:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 1 maart 2016 om 21:46
dinsdag 1 maart 2016 om 21:48
dinsdag 1 maart 2016 om 23:51
dinsdag 1 maart 2016 om 23:52
quote:Pumps_italiaans schreef op 01 maart 2016 @ 21:46:
Hee, daar zeg je wat.
De gratis 50 condooms van 2015 en 2016 heb ik nog niet gehad!
Ik zou ze 100 in een verpakking krijgen...
Maar die pinnen hebben een verkeerde (en te kleine maat) brievenbus gehangen.
Of de postbode heeft ze afgegeven bij de buren. Nou, dan zijn de buurjongens er blij mee.
Wat ben je toch een goede buur Pumps!
Hee, daar zeg je wat.
De gratis 50 condooms van 2015 en 2016 heb ik nog niet gehad!
Ik zou ze 100 in een verpakking krijgen...
Maar die pinnen hebben een verkeerde (en te kleine maat) brievenbus gehangen.
Of de postbode heeft ze afgegeven bij de buren. Nou, dan zijn de buurjongens er blij mee.
Wat ben je toch een goede buur Pumps!
Je bent zelf een theepot
woensdag 2 maart 2016 om 13:33
Leuk, not, een 'nieuwe' telefoon. Alles is weer net even anders en nee, als ik alleen maar even terug wil naar het toetsenbord om een 2 in te toetsen, wil ik niet de persoon die als tweede op mijn contactenlijst staan, aan de lijn krijgen.
Zal wel weer wennen.
Zal wel weer wennen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
woensdag 2 maart 2016 om 18:20
woensdag 2 maart 2016 om 18:52
quote:Vivaneesje schreef op 02 maart 2016 @ 17:52:
Wat reageren mensen toch harteloos in onderstaande topic. Alsof de to nog niet genoeg uit het lood geslagen is door haar ziekte en levensverwachting.
Ikbenanoniem in "Noodsituatie."
Objectief:
TO post (een deel van) haar verhaal, er wordt heel snel heel veel teruggepost, daar kan ze nauwelijks tegenop maar haar afwezigheid (dûh) wordt ingevuld met allerlei spookverhalen. Pas later post ze de hele geschiedenis en die is niet mis.
Ik frons geregeld bij posts maar de hardheid in dat topic begreep ik ook niet. Ze heeft bijv nergens gezegd dat ze gratis wil wonen, toch kwam die aanname zomaar uit de lucht vallen.
Of ze in aanmerking komt voor urgentie weet ik niet maar ik denk dat MW haar ècht verder kan helpen.
Wat reageren mensen toch harteloos in onderstaande topic. Alsof de to nog niet genoeg uit het lood geslagen is door haar ziekte en levensverwachting.
Ikbenanoniem in "Noodsituatie."
Objectief:
TO post (een deel van) haar verhaal, er wordt heel snel heel veel teruggepost, daar kan ze nauwelijks tegenop maar haar afwezigheid (dûh) wordt ingevuld met allerlei spookverhalen. Pas later post ze de hele geschiedenis en die is niet mis.
Ik frons geregeld bij posts maar de hardheid in dat topic begreep ik ook niet. Ze heeft bijv nergens gezegd dat ze gratis wil wonen, toch kwam die aanname zomaar uit de lucht vallen.
Of ze in aanmerking komt voor urgentie weet ik niet maar ik denk dat MW haar ècht verder kan helpen.
Je bent zelf een theepot
woensdag 2 maart 2016 om 18:58
Het topic van vandaag vergelijken met postings van december 2015 levert alleen op dat vraagtekens gezet kunnen worden bij wanneer de operatie is geweest en wanneer de psychose. Misschien bedoelt de TO dat ze december 2014 is opgenomen met psychose. Daarna een nieuw schooljaar begonnen + de rest. Wat resulteerde in de darmoperatie in december 2015.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
woensdag 2 maart 2016 om 18:59