Napraattopic 56

25-02-2016 20:13 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:SaveTheDay schreef op 02 maart 2016 @ 20:06:

Ik zit in de schuldhulpverlening maar zou ik gespreid kunnen betalen voor een borstvergroting?

Ik zit in de schuldhulpverlening maar zou ik gespreid kunnen betalen voor een borstvergroting? Zo'n topic is er toch al eerder geweest?
quote:Vivaneesje schreef op 02 maart 2016 @ 20:01:

[...]

Van jou wil ik nog wel geloven dat het je iets doet maar de reacties van moiren spreken boekdelen. Die heeft totaal geen gevoel bij andermans leed ookal probeert ze het nu met grapjes te verbloemen.
quote:SuzanneSuus schreef op 02 maart 2016 @ 19:52:

[...]

Het is me denk ik duidelijk eat Moi wil zeggen, iets wat ik net ook schreef.

Mijn hart breekt er niet van en Moi ligt er niet wakker van, zij en ik gaan die last vd wereld niet dragen.

Ik vind het wel sneu en wil best meedenken, ik heb haar ook een advies gegeven.

Maar nee, ik lig er niet wakker van.Zo sta ik er ook in. Aan de andere kant kan ik ook echt blij worden van sommige topics (ook al twijfel ik soms aan de feiten van het verhaal). Zoals dat topic over die 9 Beyonce tickets die op het goede adres maar foute naam werden geleverd. TO vond in haar straat de oma die ze bestelt had voor haar kleinkinderen en was zo aardig om de uitkomst ook in de OP te vermelden. Blij werd ik van het lezen, maar het mee naar 'huis' nemen doe ik net zo min als ellende topics.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Ik zit in de schuldhulpverlening maar zou ik gespreid kunnen betalen voor een borstvergroting? Spaar gewoon je statiegeld op.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

[...]

Van jou wil ik nog wel geloven dat het je iets doet maar de reacties van moiren spreken boekdelen. Die heeft totaal geen gevoel bij andermans leed ookal probeert ze het nu met grapjes te verbloemen.

Ze schrijft het misschien botter dan ik maar bedoelt hetzelfde: je kunt toch niet al het leed vd wereld dragen?

Voor mensen zoals de TO zijn heus wel mogelijkheden, eigenlijk kan ik bozer worden op hulpverleners in haar omgeving die niet hebben zitten op te letten want ze had blijjbaar genoeg sores om zelf aan de slag te gaan

Ik weet zeker dat MW haar verder kan helpen, Bianca was nog wat specifieker.
Je bent zelf een theepot
quote:Oudblond schreef op 02 maart 2016 @ 20:08:

[...]

Zo sta ik er ook in. Aan de andere kant kan ik ook echt blij worden van sommige topics (ook al twijfel ik soms aan de feiten van het verhaal). Zoals dat topic over die 9 Beyonce tickets die op het goede adres maar foute naam werden geleverd. TO vond in haar straat de oma die ze bestelt had voor haar kleinkinderen en was zo aardig om de uitkomst ook in de OP te vermelden. Blij werd ik van het lezen, maar het mee naar 'huis' nemen doe ik net zo min als ellende topics.Ja, leuk topic was dat.
Je bent zelf een theepot
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 maart 2016 @ 20:08:

[...]

Spaar gewoon je statiegeld op.Ik denk dat de tieten nog haar kleinste probleem is
quote:Lady_Voldemort schreef op 02 maart 2016 @ 20:08:

[...]

Zo'n topic is er toch al eerder geweest?Kweenie maar deze is zo van toepassing
quote:Oudblond schreef op 02 maart 2016 @ 20:08:

[...]

Zo sta ik er ook in. Aan de andere kant kan ik ook echt blij worden van sommige topics (ook al twijfel ik soms aan de feiten van het verhaal). Zoals dat topic over die 9 Beyonce tickets die op het goede adres maar foute naam werden geleverd. Ik hou d'r ook wel van, van feelgood topics. Maar het is nou ook weer niet alsof ik door zo'n topic drie weken lang pathologisch blij door het leven loop te springen, ongeacht het feit dat mijn hele familie zojuist is neergestort, ik mijn baan ben kwijtgeraakt en mijn dochter me heeft ontvriend op Facebook. Die laatste feiten zijn trouwens fictief, voor ik allerlei harten breek.

[...]

Je weet niet waar je het over hebt. Ken jij moiren persoonlijk? Wat een oordelen.

ze zegt gewoon wat 95% denkt. Misschien hard en je zou er voor kunnen kiezen om het gewoon niet te typen, maar iemand gevoelloos noemen op basis van een heel normale reactie over het leed van een wildvreemd iemand...

[...]

Van jou wil ik nog wel geloven dat het je iets doet maar de reacties van moiren spreken boekdelen. Die heeft totaal geen gevoel bij andermans leed ookal probeert ze het nu met grapjes te verbloemen.Wat een onzin. Mijn hart breekt ook zelden hoor, als ik iemand niet echt ken. Het zou wat zijn als ik van alle leed in de wereld wakker moest gaan liggen.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Lady_Voldemort schreef op 02 maart 2016 @ 20:14:

[...]

Ik hou d'r ook wel van, van feelgood topics. Maar het is nou ook weer niet alsof ik door zo'n topic drie weken lang pathologisch blij door het leven loop te springen, ongeacht het feit dat mijn hele familie zojuist is neergestort, ik mijn baan ben kwijtgeraakt en mijn dochter me heeft ontvriend op Facebook. Die laatste feiten zijn trouwens fictief, voor ik allerlei harten breek. 💔
quote:Lady_Voldemort schreef op 02 maart 2016 @ 20:05:

[...]

Alweer zo'n meedogenloos mens. Wat doe ik hier nog Ik heb al een zwarte ziel, volgens Facebook. Laat ik maar niet typen wat ik denk hier
quote:Lady_Voldemort schreef op 02 maart 2016 @ 19:56:

[...]

Ik geloof ook geen reet van al die mensen die wel schrijven dat hun hart breekt bij zo'n OP. Het klinkt allemaal reuze meelevend en zo, maar kom op zeg. Drie keer een topic op Relaties aanklikken en je kan aan de EMDR, dat gelooft toch geen hond. Doe effe normaal zeg.

+1

Lijk over, anyone?
.

[...]

Van jou wil ik nog wel geloven dat het je iets doet maar de reacties van moiren spreken boekdelen. Die heeft totaal geen gevoel bij andermans leed ookal probeert ze het nu met grapjes te verbloemen.Ja kijk maar naar haar avatar. Gitzwart dat mens.
quote:Lady_Voldemort schreef op 02 maart 2016 @ 19:56:

[...]

Ik geloof ook geen reet van al die mensen die wel schrijven dat hun hart breekt bij zo'n OP. Het klinkt allemaal reuze meelevend en zo, maar kom op zeg. Drie keer een topic op Relaties aanklikken en je kan aan de EMDR, dat gelooft toch geen hond. Doe effe normaal zeg.

Daar ging het in eerst instantie niet over. Het ging over het feit dat er keer op keer achterdochtig en snauwerig werd gedaan over het wel/niet hebben van kanker.

En tuurlijk is het juist fijn als mensen meeleven ipv kutreacties. Bv zoals met het ongeluk van jou zoon. Niemand die toen kwam met: "boeien ik ken dat jong toch niet". Dat is toch oa juist fijn aan het forum het steun kunnen krijgen en geven?
quote:Star schreef op 02 maart 2016 @ 20:23:

[...]

+1

Lijk over, anyone?
Hè gatverdamme. ..ga ik nog inzoomen ook..
quote:Moiren_ schreef op 02 maart 2016 @ 20:26:

[...]

[afbeelding]Oooo daar kan ik wel wat mee
quote:Star schreef op 02 maart 2016 @ 20:28:

[...]

Oooo daar kan ik wel wat mee Fijn! Ik voelde me zo creatief en vind deze zo bij jou passen.
quote:ana_isabel schreef op 02 maart 2016 @ 20:27:

Hè gatverdamme. ..ga ik nog inzoomen ook..Ik weet nu wel dat je movie na dead body moet typen, anders krijg je heel veel echte lijken te zien.
quote:WD-40 schreef op 02 maart 2016 @ 20:24:

Ik hoop dat het een troltopic is, van het ondergewicht en nieuwe borsten en schuldsanering, anders heb ik diep medelijden met de kinderen.Dus dat
quote:Star schreef op 02 maart 2016 @ 20:28:

[...]

Oooo daar kan ik wel wat mee Voor of na rigor mortis?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven