Entertainment alle pijlers

Netflix series

05-05-2015 11:14 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.

Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:

-House of Cards, seizoen 1 t/m 3

- Breaking Bad- alle seizoenen

-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2

-Better call Saul- seizoen 1

Wat raden jullie nog meer aan?
Nee, nog steeds niet.

Kan het zijn dat ie er niet meer op staat?
Geen idee! 😱
Geen bijzonderheden
Staat er gewoon nog op.
Tip: Hannibal.

Geweldige serie, erg psychologisch. Helaas na 3 seizoenen van de buis gehaald, omdat het te zwaar en te moeilijk was voor het Amerikaanse publiek. Ik vind het net zo goed als Sherlock, dat zit ook zo fijn in elkaar! Beide staan op Netflix.
Iemand Mr Selfridge gekeken?
Ja ik. Vond zeker het eerste seizoen erg leuk. Seizoen wat nu loopt vind ik een stuk minder.
Ok, na Gotham (ben nu bij aflevering 17) ga ik Call the Midwife kijken.. is 3 seizoenen dus dan kan ik wel even vooruit.. Hoop dat het in de tussentijd niet eraf wordt gehaald.

En daarna Orphan Black nog een keer kijken voordat het nieuwe seizoen erop komt (wanneer weet ik echter niet).

Voor mij is er niks fijner dan op de bank of in je bed series kijken met een wijntje of kop thee..
It's 5 o'clock somewhere
BBC en Netflix zijn er uit gekomen en de series mogen gewoon op Netflix blijven staan voorlopig.

Ik dacht ook dat Call the midwife er af gehaald zou worden maar voorlopig niet gelukkig.
quote:poppetje2006 schreef op 01 maart 2016 @ 10:33:

En daarna Orphan Black nog een keer kijken voordat het nieuwe seizoen erop komt (wanneer weet ik echter niet).

Ik vraag mij inderdaad ook af wanneer een nieuw seizoen uitkomt.. Het duurt sowieso vaak ontzettend lang voordat er een nieuw seizoen bij komt :(
If you can dream it you can do it
Black Sails kijk ik nu, een stoerdere versie van Pirates of the Caribbean en een hoop mooie acteurs (regelmatig zonder shirt ).
Hebben jullie series die je kan aanraden?

Ik kijk altijd een spannende en een chick flick/grappige serie tegelijk zodat ik kan afwisselen afhankelijk van waar ik zin in heb. Nu ben ik bij met mijn spannende serie (Homeland) en bijna bij met de chick flick (The client list). Paniek wat moet ik straks?

Al gezien:

Drop dead diva

The new girl

Pretty little liars

Orphan black

Homeland

Blacklist

Call the midwife

Life unexpected

The paradise

Once upon a time

Unbreakable kimmy schmidt

Bomb girls

Continuum

Masters of sex

(Jeetje wat kijk ik veel )
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
quote:neweve schreef op 01 maart 2016 @ 11:47:

Hebben jullie series die je kan aanraden?

Ik kijk altijd een spannende en een chick flick/grappige serie tegelijk zodat ik kan afwisselen afhankelijk van waar ik zin in heb. Nu ben ik bij met mijn spannende serie (Homeland) en bijna bij met de chick flick (The client list). Paniek wat moet ik straks?

Al gezien:

Drop dead diva

The new girl

Pretty little liars

Orphan black

Homeland

Blacklist

Call the midwife

Life unexpected

The paradise

Once upon a time

Unbreakable kimmy schmidt

Bomb girls

Continuum

Masters of sex

(Jeetje wat kijk ik veel )Gossip Girl kan ik je wel aanraden, in het begin beetje kinderachtig maar wordt op den duur wat volwassener
Breaking bad? Orange is the new black?
It's 5 o'clock somewhere
Of ze op netflix staan weet ik niet maar Mistresses is leuk en Younger.
Wat is Hannibal spannend zeg!
quote:Daaromniet schreef op 02 maart 2016 @ 21:40:

Wat is Hannibal spannend zeg!En het eten ziet er ook altijd zo mooi uit.
Rock and Roll, Sent Us Insane
Ik zit op een dood spoor!! Na de following (erg spannend) en Homeland (ook erg spannend) kan me niks meer bevallen..

Ooit orange is the new black gezien.. Niks aan..

Pretty little liars.. Wel leuk tijdverdrijf.

Van de week aan house of cards begonnen en na 2 afl me afgevraagd wat iedereen zo leuk eraan vindt..

Daarna 5 afl the blacklist gekeken maar na homeland en the following is dat ook saai..

Toen weer naar the Americans overgestapt om na 2 afl erachter te komen dat dat ook niet zo spannend is!

Dus ik ben zoekende...

Kijk soms op mn pc de amerikaanse Netflix omdat daar zoveel meer op te vinden is maar ondanks dat dat een iMac is en we ook Apple tv hebben krijg ik het niet doorgezonden want dan hapert het beeld..

Met mn oude Chromecast ging het wel maar die was afgebroken dus een nieuwere versie gekocht maar die blokkeert de amerikaanse Netflix..
quote:Suhke schreef op 03 maart 2016 @ 18:30:

Ik zit op een dood spoor!! Na de following (erg spannend) en Homeland (ook erg spannend) kan me niks meer bevallen..

Ooit orange is the new black gezien.. Niks aan..

Pretty little liars.. Wel leuk tijdverdrijf.

Van de week aan house of cards begonnen en na 2 afl me afgevraagd wat iedereen zo leuk eraan vindt..

Daarna 5 afl the blacklist gekeken maar na homeland en the following is dat ook saai..

Toen weer naar the Americans overgestapt om na 2 afl erachter te komen dat dat ook niet zo spannend is!

Dus ik ben zoekende...

Kijk soms op mn pc de amerikaanse Netflix omdat daar zoveel meer op te vinden is maar ondanks dat dat een iMac is en we ook Apple tv hebben krijg ik het niet doorgezonden want dan hapert het beeld..

Met mn oude Chromecast ging het wel maar die was afgebroken dus een nieuwere versie gekocht maar die blokkeert de amerikaanse Netflix..

Het nadeel van een steengoede serie is dat alles daarna tegenvalt

Ik had dat heel sterk na Breaking Bad. Alles vond ik saai daarna. Zelfs Homeland!

Een paar maanden later toch Homeland weer opgepakt en jeetje, wat is dat een geweldige serie!

Dus het komt vast wel weer goed... geef het wat tijd
Pivot! PIVOT!!!
Nieuw seizoen Continuum staat erop! Vind ik erg leuk

@suhke

Even totaal andere genres als suits of doctor who of call the midwife?

Ik vind luther, sherlock, life on mars allemaal ook erg vermakelijk

Niet extreem spannend maar lijkt heerlijk weg
Alles van bbc is weg vam Netflix
quote:Starshine schreef op 03 maart 2016 @ 18:40:

Alles van bbc is weg vam Netflix

Wat?? Misfits ook?

-edit- je liet me schrikken Maar bij mij staan BBC series er nog gewoon op??
Pivot! PIVOT!!!
morgen nieuw seizoen house of cards
Dat weet ik niet, maar call the midwife wel en ook andere bbc series die ik keek.
quote:gizzmo-returns schreef op 03 maart 2016 @ 18:42:

morgen nieuw seizoen house of cards

Ja! En gelijk het hele seizoen, bingen!

Niet zoals met andere dat het per week is.
Ah oke, worden natuurlijk regelmatig series verwijderd. Maar niet alles van BBC is weg

Wel jammer van Call the Midwife, die stond bij mij nog op mn wensenlijst.
Pivot! PIVOT!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven