Ijsmachine kopen

03-03-2016 20:15 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik wil graag een ijsmachine kopen, ik kan nog steeds dromen over een oude italiaanse buurvrouw altijd de lekkerste ijsjes maakte

-budget is max 200 euro kan je daar een degelijke ijsmachine voor kopen?

- hoevaak maak je daadwerkelijk ijs met de ijsmachine?

- En graag lekkere recepten
Ik zou beginnen met een goedkope als ik jou was. Ik heb een nieuwe op MP gekocht voor ¤15,- Maakt zalig ijs maar in de praktijk doe ik dat toch minder vaak dan ik eerst dacht.
http://allrecipes.nl/rece ... aspx?page=3&o_is=LV_Pgntn
Hier staat er een te verstoffen in de kelder.

1x gebruikt en toen verhuist.

Vond het te zeer een gedoe. At toen suikervrij.

Maar ik lees mee.

Misschien doe ik inspiratie op
Scherven brengen geluk
Ik zou gewoon bij de kringloper of marktplaats kijken. Als het dan goed bevalt kun je altijd nog een duurdere nemen. Heb op marktplaats gekeken en bij veel staat: 1 of 2 keer gebruikt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:nlies schreef op 03 maart 2016 @ 20:24:

Ik zou gewoon bij de kringloper of marktplaats kijken. Als het dan goed bevalt kun je altijd nog een duurdere nemen. Heb op marktplaats gekeken en bij veel staat: 1 of 2 keer gebruiktIk keek net even bij nieuwen op MP. En 74 nieuwen onder de ¤30
tja, dat zegt wel iets ja
Scherven brengen geluk
Ik ga zeker op mp kijken! Goede tip daar was ik zelf niet op gekomen. Ik ben bang dat je zoiets maar 1 of 2 x gebruikt en het dan inderdaad ergens achter in de kast beland
Je kunt ook perfect ijs maken zonder machine en gewoon met de spullen die je al hebt in de keuken. Misschien dat eerst eens proberen. Het gaat in eerste instantie om de recepten, dan pas om het gereedschap.
Ik heb er één van Magimix, ben er blij mee, maar inderdaad, ik gebruik 'm niet elke dag.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
quote:viva1966 schreef op 03 maart 2016 @ 20:34:

Je kunt ook perfect ijs maken zonder machine en gewoon met de spullen die je al hebt in de keuken. Misschien dat eerst eens proberen. Het gaat in eerste instantie om de recepten, dan pas om het gereedschap.Is dat niet heel moeilijk?
Ik wil deze nog een keer maken. Hmm, misschien moet ik dat dit weekend maar doen.

http://www.bakedbyrachel. ... kies-and-cream-ice-cream/
Succesrecepten ijs (zelf maken)

Mijn eigen ijstopic (oude nick) waar ik goede tips en recepten uit gehaald heb.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 03 maart 2016 @ 20:41:

Succesrecepten ijs (zelf maken)

Mijn eigen ijstopic (oude nick) waar ik goede tips en recepten uit gehaald heb.Die mint cookies en cream ziet er geweldig uit!!!! Thanks ga zeker even kijken
Mijne kostte nieuw een euro of 45 ofzo.

Ik doe het liefst zo min mogelijk in de keuken en voedselbereiderig enzo maar ik gebruik hem best veel. Veel meer dan ik vantevoren gedacht had.

Je kunt ook perfect ijs maken zonder machine en gewoon met de spullen die je al hebt in de keuken. Misschien dat eerst eens proberen. Het gaat in eerste instantie om de recepten, dan pas om het gereedschap.

Niet echt.

Je kunt zo'n semifreddo of parfait maken, een stilstaand ingevroren ijs dat luchtig is door opgeklopt eiwit, maar da's niet hetzelfde.

Ik heb een ijsmachine en ik gebruik 'm, zeker in de zomer, best vaak. Ik zou niet een dure machine kopen totdat je weet of je 'm echt vaak gaat gebruiken. Tweedehandsje is leuk om te beginnen - en misschien kun je er eentje lenen van iemand?
Wat eten we vanavond?

Je kunt ook perfect ijs maken zonder machine en gewoon met de spullen die je al hebt in de keuken. Misschien dat eerst eens proberen. Het gaat in eerste instantie om de recepten, dan pas om het gereedschap.Kan. En toch wordt het met zo'n machine lekkerder. En het is echt wel minder werk, als je het zonder doet, moet je vaak om de zoveel tijd omscheppen, daar moet je maar zin in hebben.
Eik gebruik hem minder dan verwacht? Maar is wel erg lekker.

Lekker recept:

http://www.nrc.nl/nieuws/ ... roensorbet-uit-de-ijstijd
Ik heb gereageerd op mp

En ik ga hem van het weekend ophalen heb er nu al zin in!

Ik laat weten of het is gelukt
Leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven