Klaarkomen in de mond

25-10-2015 09:53 103 berichten
Aan de vrouwen: ik heb een jaar geleden een vriendin gehad die het fijn vond als ik in haar mond klaarkwam. Voor mij was dit echt iets nieuws. Dit was zelfs zo dat wanneer wij neukten, ze mij vroeg of ik in haar mond wilde komen. Wel vaker doen vrouwen aan orale bevrediging, maar klaarkomen in de mond gaat volgens mij net te ver. Voor mij soms dan ook wel een probleem om er echt van te genieten. Dus: was zij een uitzondering of zijn er meer vrouwen die er, net als mijn vorige vriendin, echt van kunnen genieten?
Alle reacties Link kopieren
quote:[message=21889771,noline]Amand schreef op 25 februari

Vroeger, ja vroeger. Toen spoot ik een volwassen vent zó van z'n brommer.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Ja klopt. Ik wordt ouder.

En wat zei die vent toen je dat deed?
quote:Corona67 schreef op 25 februari 2016 @ 19:52:

Ja klopt. Ik wordt ouder.

En wat zei die vent toen je dat deed?Geen idee. Ik stapte naar binnen en deed de balkondeuren van ons appartement op de 4e verdieping achter me dicht.
quote:Amand schreef op 25 februari 2016 @ 19:54:

[...]

Geen idee. Ik stapte naar binnen en deed de balkondeuren van ons appartement op de 4e verdieping achter me dicht.
vrouwen die slikken doe ze direct een ring rond de vinger voor je het weet ben je ze kwijt :/
Dromen zijn geen bedrog
Mijn vriendin vindt het heel erg geil en doet het bijna elke dag
-
Het ligt een beetje aan het moment..hoe geil ik ben. Maar slik vaker wel dan niet.

Maar dan moet de man ook niet vis van zichzelf zijn. Gewoon zoenen daarna!

Anders is het gelijk de laatste keer.
Ik vind het een smerig idee dus ik doe het niet.
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
Het verschilt heel erg per man. Ex was echt heel bitter, vriend's sperma smaakt best wel prima. Zo af en toe vind ik het ook wel geil.
quote:vizis schreef op 02 maart 2016 @ 01:38:

vrouwen die slikken doe ze direct een ring rond de vinger voor je het weet ben je ze kwijt :/Mijn ervaring is dat de meeste vrouwen geen enkel probleem hebben met slikken.
Life is fun. Live it.
quote:Alex91 schreef op 06 maart 2016 @ 21:24:

Het verschilt heel erg per man. Ex was echt heel bitter, vriend's sperma smaakt best wel prima. Zo af en toe vind ik het ook wel geil.

Het ligt er vooral aan wat iemand gegeten heeft.

Koffiedrinkers hebben meestal bitter sperma.
quote:vizis schreef op 02 maart 2016 @ 01:38:

vrouwen die slikken doe ze direct een ring rond de vinger voor je het weet ben je ze kwijt :/
quote:ikbenmeereentje schreef op 06 maart 2016 @ 20:01:

Het ligt een beetje aan het moment..hoe geil ik ben. Maar slik vaker wel dan niet.

Maar dan moet de man ook niet vis van zichzelf zijn. Gewoon zoenen daarna!

Anders is het gelijk de laatste keer.hoezo, val je niet op vissen?
very metal
quote:-KING- schreef op 06 maart 2016 @ 23:06:

[...]

hoezo, val je niet op vissen?Ik ben kreeft. Heb ik ff geluk.
quote:typotypo schreef op 04 maart 2016 @ 10:23:

Mijn vriendin vindt het heel erg geil en doet het bijna elke dag

dan heb je zeker pas net een relatie?

ik bedoel, zelf vind ik het ook geil en ben niet vies van zaad door slikken, maar in een relatie ga je toch niet dag in dag uit je vriend afzuigen lijkt me.
quote:coralie76 schreef op 07 maart 2016 @ 10:09:

[...]

ik bedoel, zelf vind ik het ook geil en ben niet vies van zaad door slikken, maar in een relatie ga je toch niet dag in dag uit je vriend afzuigen lijkt me.Misschien zuigt ze dagelijks iemand anders af

[...]

ik bedoel, zelf vind ik het ook geil en ben niet vies van zaad door slikken, maar in een relatie ga je toch niet dag in dag uit je vriend afzuigen lijkt me.Hangt er vanaf... Ik heb al jaren een relatie. Mijn vriendin wil gewoon heeeel graag twee keer per dag vers sperma. Doe ik dan niet moeilijk over, kost haar maar 10 minuten. 😁
Life is fun. Live it.
quote:Zebraa schreef op 07 maart 2016 @ 11:51:

[...]

Hangt er vanaf... Ik heb al jaren een relatie. Mijn vriendin wil gewoon heeeel graag twee keer per dag vers sperma. Doe ik dan niet moeilijk over, kost haar maar 10 minuten. 😁
quote:Zebraa schreef op 07 maart 2016 @ 11:51:

[...]

Hangt er vanaf... Ik heb al jaren een relatie. Mijn vriendin wil gewoon heeeel graag twee keer per dag vers sperma. Doe ik dan niet moeilijk over, kost haar maar 10 minuten. 😁jammer dat toen de wekker ging... en het een droom bleek.
quote:-KING- schreef op 06 maart 2016 @ 23:06:

[...]

hoezo, val je niet op vissen?

Vies...

Ben juist gek op vissen
quote:Corona67 schreef op 07 maart 2016 @ 10:38:

[...]

Misschien zuigt ze dagelijks iemand anders af
very metal
quote:ikbenmeereentje schreef op 07 maart 2016 @ 20:31:

[...]

Vies...

Ben juist gek op vissen oh.. ik dacht al.
very metal
quote:typotypo schreef op 04 maart 2016 @ 10:23:

Mijn vriendin vindt het heel erg geil en doet het bijna elke dagMaandag bijna, Dinsdag bijna, Woensdag........ etc
Aliquando et insanire lucundum est
Zoals hierboven benoemd: hij moet me daarna wel nog willen kussen. (Ik slik het wel eerst netjes door hoor).

Kust hij niet meer, dan houdt het op. Dan kijkt hij maar waar hij zijn zaad loost.

oja, en andersom geldt natuurlijk ook he? Als ik slik, moet hij ook
de wereld wacht om ontdekt te worden

[...]

ik bedoel, zelf vind ik het ook geil en ben niet vies van zaad door slikken, maar in een relatie ga je toch niet dag in dag uit je vriend afzuigen lijkt me.Waarom niet? Zijn ook mensen die dagelijks seks hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven