Klaarkomen in de mond

zondag 25 oktober 2015 om 09:53
Aan de vrouwen: ik heb een jaar geleden een vriendin gehad die het fijn vond als ik in haar mond klaarkwam. Voor mij was dit echt iets nieuws. Dit was zelfs zo dat wanneer wij neukten, ze mij vroeg of ik in haar mond wilde komen. Wel vaker doen vrouwen aan orale bevrediging, maar klaarkomen in de mond gaat volgens mij net te ver. Voor mij soms dan ook wel een probleem om er echt van te genieten. Dus: was zij een uitzondering of zijn er meer vrouwen die er, net als mijn vorige vriendin, echt van kunnen genieten?

zondag 6 maart 2016 om 22:48
zondag 6 maart 2016 om 23:06

maandag 7 maart 2016 om 10:09
quote:typotypo schreef op 04 maart 2016 @ 10:23:
Mijn vriendin vindt het heel erg geil en doet het bijna elke dag
dan heb je zeker pas net een relatie?
ik bedoel, zelf vind ik het ook geil en ben niet vies van zaad door slikken, maar in een relatie ga je toch niet dag in dag uit je vriend afzuigen lijkt me.
Mijn vriendin vindt het heel erg geil en doet het bijna elke dag
ik bedoel, zelf vind ik het ook geil en ben niet vies van zaad door slikken, maar in een relatie ga je toch niet dag in dag uit je vriend afzuigen lijkt me.

maandag 7 maart 2016 om 10:38
maandag 7 maart 2016 om 11:51
quote:coralie76 schreef op 07 maart 2016 @ 10:09:
[...]
ik bedoel, zelf vind ik het ook geil en ben niet vies van zaad door slikken, maar in een relatie ga je toch niet dag in dag uit je vriend afzuigen lijkt me.Hangt er vanaf... Ik heb al jaren een relatie. Mijn vriendin wil gewoon heeeel graag twee keer per dag vers sperma. Doe ik dan niet moeilijk over, kost haar maar 10 minuten.
[...]
ik bedoel, zelf vind ik het ook geil en ben niet vies van zaad door slikken, maar in een relatie ga je toch niet dag in dag uit je vriend afzuigen lijkt me.Hangt er vanaf... Ik heb al jaren een relatie. Mijn vriendin wil gewoon heeeel graag twee keer per dag vers sperma. Doe ik dan niet moeilijk over, kost haar maar 10 minuten.
Life is fun. Live it.

maandag 7 maart 2016 om 11:58

woensdag 9 maart 2016 om 15:32
woensdag 9 maart 2016 om 15:45
quote:coralie76 schreef op 07 maart 2016 @ 10:09:
[...]
ik bedoel, zelf vind ik het ook geil en ben niet vies van zaad door slikken, maar in een relatie ga je toch niet dag in dag uit je vriend afzuigen lijkt me.Waarom niet? Zijn ook mensen die dagelijks seks hebben.
[...]
ik bedoel, zelf vind ik het ook geil en ben niet vies van zaad door slikken, maar in een relatie ga je toch niet dag in dag uit je vriend afzuigen lijkt me.Waarom niet? Zijn ook mensen die dagelijks seks hebben.