Proberen zwanger te worden - deel 3
dinsdag 10 november 2015 om 20:09
Hier een forum van dames die zwanger proberen te worden. De meeste van ons zijn vanaf najaar 2014 bezig en dus al een poosje op weg. Daarom is iedereen welkom om mee te schrijven als je al minimaal 2 jaar aan het proberen bent zwanger te worden.
Lijkt het je leuk om mee te schrijven? We vinden het leuk als je je even voorstelt
.
Peach1990 en Da4ntje jullie schrijven hier al een tijd niet meer mee, maar we hopen allemaal dat jullie wens ooit vervuld zal worden!
Yeah, hieronder de dames die zwanger zijn!
.
Lieve Gadgetfreak, Proeliewoelie, Meivo, Miss94, Gurlie-1, Lisette_, Minilove, Suze27, Elliepie, Teacup, RianH, Mama_lin, Hil01, N89, Flower253, MissTiek2015, KimL en Bliss, jullie zijn inmiddels allemaal mama. Geniet van jullie kleintjes en kom af en toe nog eens langs om een update te geven.
Gebruikersnaam: Proberen2014-2015
Wachtwoord: Proberen
Lijkt het je leuk om mee te schrijven? We vinden het leuk als je je even voorstelt
| naam | leeftijd | ronde | #kind | NOD | bijzonderheden |
| flipje2 | 29/41 | ICSI1, tp5 | eerste | 15 aug? | kan alleen zwanger worden via ICSI 3x mk (jun '16, dec '16, jul '17) |
| Praatje | 34/42 | 58 | eerste | ? | 1 mk (feb '15) Gaat niet de mmm in |
Peach1990 en Da4ntje jullie schrijven hier al een tijd niet meer mee, maar we hopen allemaal dat jullie wens ooit vervuld zal worden!
Yeah, hieronder de dames die zwanger zijn!
| naam | leeftijd | #kind | afspraken | uitgerekend |
| Ylva | 31/30 | eerste | afspraken | 31 augustus '17 |
| Unicorn32 | 34/32 | eerste | 24 november '17 |
Lieve Gadgetfreak, Proeliewoelie, Meivo, Miss94, Gurlie-1, Lisette_, Minilove, Suze27, Elliepie, Teacup, RianH, Mama_lin, Hil01, N89, Flower253, MissTiek2015, KimL en Bliss, jullie zijn inmiddels allemaal mama. Geniet van jullie kleintjes en kom af en toe nog eens langs om een update te geven.
Gebruikersnaam: Proberen2014-2015
Wachtwoord: Proberen
anoniem_227911 wijzigde dit bericht op 18-07-2017 17:18
42.33% gewijzigd
zaterdag 5 maart 2016 om 09:09
@RianH Wat fijn om te lezen dat bij jullie alles goed gaat! Lekker genieten.
@Meivo wat spannend voor jou!
@Flipje waaaa ik duim hard voor jullie! Hoop zo dat de test positief is! Het is jullie zo gegund.
En ik... OMG Ik heb een positieve test in mijn handen. Oftewel ik ben gewoon ZWANGER! Ik kan het een soort niet geloven meiden. We zijn zo ontzettend blij maar tegelijkertijd ben ik ook gelijk wat onzeker.
De test gaf 2-3 weken zwanger aan. Als ik terug reken klopt dat wel. Zo hard duimen en hopen dat dit kleine inimini mensje in mij wel blijft zitten.
Mijn weekend kan niet meer stuk!
Ik duim voor jullie allemaal toppers!
@Meivo wat spannend voor jou!
@Flipje waaaa ik duim hard voor jullie! Hoop zo dat de test positief is! Het is jullie zo gegund.
En ik... OMG Ik heb een positieve test in mijn handen. Oftewel ik ben gewoon ZWANGER! Ik kan het een soort niet geloven meiden. We zijn zo ontzettend blij maar tegelijkertijd ben ik ook gelijk wat onzeker.
De test gaf 2-3 weken zwanger aan. Als ik terug reken klopt dat wel. Zo hard duimen en hopen dat dit kleine inimini mensje in mij wel blijft zitten.
Mijn weekend kan niet meer stuk!
Ik duim voor jullie allemaal toppers!
zaterdag 5 maart 2016 om 10:02
zaterdag 5 maart 2016 om 10:45
Ik denk dat mijn menstruatie dinsdag pas komt omdat ik de vorige keer ook 16 dagen na iui begon te menstrueren. Maar ik weet altijd 2a3 dagen van te voren dat het niet gelukt is doordat ik dan bruin verlies heb. Dus dat zou betekenen dat ik vandaag of morgen bruin verlies ga krijgen als het niet is gelukt.
Als ik morgen avond nog geen bruin verlies heb dan ga ik testen. Dus spannende dag vandaag en morgen met veel toilet bezoeken in de hoop dat ik geen bruin verlies opmerk.
Als ik morgen avond nog geen bruin verlies heb dan ga ik testen. Dus spannende dag vandaag en morgen met veel toilet bezoeken in de hoop dat ik geen bruin verlies opmerk.
zaterdag 5 maart 2016 om 10:53
Oh gurlie wat goed!!! Gefeliciteerd!
Proelie dat wordt dus broekloeren vandaag... ik duim!
Mijn super gevoelige en gespannen borsten van afgelopen week zijn vandaag ineens helemaal weg.... Hopelijk zegt het niets.. Maar ja... Nog 3 dagen en dan gaan we een thuis test doen.
Proelie dat wordt dus broekloeren vandaag... ik duim!
Mijn super gevoelige en gespannen borsten van afgelopen week zijn vandaag ineens helemaal weg.... Hopelijk zegt het niets.. Maar ja... Nog 3 dagen en dan gaan we een thuis test doen.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
zaterdag 5 maart 2016 om 13:09
Jaaaa Gurlie wat fijn meid gefeliciteerd!!! Super leuk!! Ik had er van de week al een heel goed gevoel bij toen ik jouw berichten las haha t kon haast niet anders.
Ik snap heel goed dat je nu nog wat afwachtend en onzeker zult zijn, heb ik zelf ook gehad de eerste 12 weken. Maar daarnaast gewoon vertrouwen proberen te hebben nu deze kleine gaat gewoon lekker groeien en blijft gewoon lekker zitten dit keer!! Komt helemaal goed meid!
Spannende dagen hier idd ik duim ook door voor jullie meiden!!
Ben benieuwd Proeliewoelie hoop dat jij ook goed nieuws hebt morgen!
Aan kwaaltjes/geen kwaaltjes valt niks af te leiden Flipje dus dat zegt gelukkig echt niks, het kan nog net zo goed gewoon raak zijn! Ik heb stiekem wel een goed gevoel bij jou hihi.
Ik snap heel goed dat je nu nog wat afwachtend en onzeker zult zijn, heb ik zelf ook gehad de eerste 12 weken. Maar daarnaast gewoon vertrouwen proberen te hebben nu deze kleine gaat gewoon lekker groeien en blijft gewoon lekker zitten dit keer!! Komt helemaal goed meid!
Spannende dagen hier idd ik duim ook door voor jullie meiden!!
Ben benieuwd Proeliewoelie hoop dat jij ook goed nieuws hebt morgen!
Aan kwaaltjes/geen kwaaltjes valt niks af te leiden Flipje dus dat zegt gelukkig echt niks, het kan nog net zo goed gewoon raak zijn! Ik heb stiekem wel een goed gevoel bij jou hihi.
zaterdag 5 maart 2016 om 14:53
zondag 6 maart 2016 om 12:57
zondag 6 maart 2016 om 22:41
maandag 7 maart 2016 om 10:41
quote:gadgetfreak schreef op 06 maart 2016 @ 22:41:
Gurlie! Super gefeliciteerd. Wat een fijn bericht zeg! Hopelijk snel een goeie echo!!
Proeliewoelie. M'n duimen draaien top uren voor jou!
Hier nog 4 nachtjes slapen. Best spannend. Operatie spannend. Maar ook spannend of m'n menstruatie wel op tijd komt...Spannende week voor jou Gadget.. ik hoop dat het voorspoedig verloopt. voor jou!
Gurlie! Super gefeliciteerd. Wat een fijn bericht zeg! Hopelijk snel een goeie echo!!
Proeliewoelie. M'n duimen draaien top uren voor jou!
Hier nog 4 nachtjes slapen. Best spannend. Operatie spannend. Maar ook spannend of m'n menstruatie wel op tijd komt...Spannende week voor jou Gadget.. ik hoop dat het voorspoedig verloopt. voor jou!
maandag 7 maart 2016 om 15:29
Thanx voor de leuke en lieve berichtjes meiden!
Ik ben benieuwd hoe het is met Proeliewoelie? Hopelijk is het niet door gezet meid.
Zo zeker spannend voor jou Gadget! Ik denk aan je!
Flipje hoe is het bij jou? Nog maar 1 nachtje slapen, ik ben zoo benieuwd! Hoop het zo voor jullie dat je gewoon positief test!!
Ik heb net geprobeerd om mijzelf in de tabel erbij te zetten. Helaas is het niet gelukt haha ik snap er niks van. Wilt iemand dit voor mij doen? Alvast bedankt!
25/32 jaar
eerste kindje
UD 1 november.
Ik heb een afspraak gemaakt bij de verloskundige ik mag maandag 21e voor een echo. Spannend!!
Ik ben benieuwd hoe het is met Proeliewoelie? Hopelijk is het niet door gezet meid.
Zo zeker spannend voor jou Gadget! Ik denk aan je!
Flipje hoe is het bij jou? Nog maar 1 nachtje slapen, ik ben zoo benieuwd! Hoop het zo voor jullie dat je gewoon positief test!!
Ik heb net geprobeerd om mijzelf in de tabel erbij te zetten. Helaas is het niet gelukt haha ik snap er niks van. Wilt iemand dit voor mij doen? Alvast bedankt!
25/32 jaar
eerste kindje
UD 1 november.
Ik heb een afspraak gemaakt bij de verloskundige ik mag maandag 21e voor een echo. Spannend!!