Het stamcafé VI
vrijdag 26 februari 2016 om 20:32
De zesde editie alweer van onze onvolprezen stamkroeg! Dit keer is het thema, op speciaal verzoek van onze Olle Grieze, Hoog. We bevinden ons in de allerhoogste Irish Pub ter wereld, gevestigd in Namche Bazaar (Nepal) op zo'n 3460 meter boven NAP.
Het uitzicht is trouwens ook niet te versmaden:
Klein stukkie lopen en je zit zomaar op zo'n 8850 meter boven NAP, dat is pas echt Hoog!
Afgezien van de locatie is er in onze kroeg gelukkig nog niks veranderd. Zuigen mag, maar alleen stof. En mocht je de aanvechting krijgen ruzie te maken, open dan lekker een eigen topic of voeg mekaar gezellig toe op FB.
Genoeg geluld, het eerste rondje is van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek!
Het uitzicht is trouwens ook niet te versmaden:
Klein stukkie lopen en je zit zomaar op zo'n 8850 meter boven NAP, dat is pas echt Hoog!
Afgezien van de locatie is er in onze kroeg gelukkig nog niks veranderd. Zuigen mag, maar alleen stof. En mocht je de aanvechting krijgen ruzie te maken, open dan lekker een eigen topic of voeg mekaar gezellig toe op FB.
Genoeg geluld, het eerste rondje is van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek!
zaterdag 5 maart 2016 om 16:14
quote:Eleonora-1 schreef op 05 maart 2016 @ 14:31:
[...]
O ja.
Goeie.
Kijken of ik dat kan.
Komt 'ie hoor:
Er staat toch niet voor niks 18+ op de doos?Je trekt je je qua roken en alcohol zeker ook nix van dat soort regels aan?
En?
Is het wat?
Buiten de veroordeling maak ik het nog even erger door meteen door te draven naar niet ter zake doende conclusies om je goed de maat te nemen als ouder.
Vooral doorgaan.
En blijven oefenen.
[...]
O ja.
Goeie.
Kijken of ik dat kan.
Komt 'ie hoor:
Er staat toch niet voor niks 18+ op de doos?Je trekt je je qua roken en alcohol zeker ook nix van dat soort regels aan?
En?
Is het wat?
Buiten de veroordeling maak ik het nog even erger door meteen door te draven naar niet ter zake doende conclusies om je goed de maat te nemen als ouder.
Vooral doorgaan.
En blijven oefenen.
Your opinion matters. Just not that much.
Week 40 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 5 maart 2016 om 16:15
quote:barbaracartland schreef op 05 maart 2016 @ 14:39:
Bonuspunten voor je als je ook nog 'ik houd het nu even heel erg bij mezelf hoor, maar...' gevolgd door een vilijne filering van andermans karakter, kunt doen. Ik ken zo iemand. Ik zou haar graag uitzwaaien bij haar emigratie naar een land waar ze dat soort opmerkingen wél kunnen waarderen.Of beginnen met 'met alle respect hoor, maar...........'
Bonuspunten voor je als je ook nog 'ik houd het nu even heel erg bij mezelf hoor, maar...' gevolgd door een vilijne filering van andermans karakter, kunt doen. Ik ken zo iemand. Ik zou haar graag uitzwaaien bij haar emigratie naar een land waar ze dat soort opmerkingen wél kunnen waarderen.Of beginnen met 'met alle respect hoor, maar...........'
zaterdag 5 maart 2016 om 16:20
quote:Solomio schreef op 05 maart 2016 @ 16:15:
[...]
Of beginnen met 'met alle respect hoor, maar...........'
Ik lees net deze; " je leek mij een beschaafde vriendelijke mevrouw. Maar dit is echt een beetje vreemd hoor.
Dit is overigens geen persoonlijke aanval op jou ofzo!"
[...]
Of beginnen met 'met alle respect hoor, maar...........'
Ik lees net deze; " je leek mij een beschaafde vriendelijke mevrouw. Maar dit is echt een beetje vreemd hoor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 5 maart 2016 om 16:34
quote:Nouschi schreef op 05 maart 2016 @ 16:20:
[...]
Fijn dat je die laatste zin er even bijzet.
[...]
Fijn dat je die laatste zin er even bijzet.
zaterdag 5 maart 2016 om 17:08
quote:Star schreef op 05 maart 2016 @ 16:44:
[...]
Ah stiekem vast bij Leo in de kelder! Dochter zich uit kunnen leven op alle maneges daar?
Wij zaten in Duitsland in de sneeuw. Ik heb nu zin in lente
Het was met ponyranch. Heb haar nauwelijks gezien
Sneeuw ook leuk!
[...]
Ah stiekem vast bij Leo in de kelder! Dochter zich uit kunnen leven op alle maneges daar?
Wij zaten in Duitsland in de sneeuw. Ik heb nu zin in lente
Het was met ponyranch. Heb haar nauwelijks gezien
Sneeuw ook leuk!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 5 maart 2016 om 17:19
quote:Moiren_ schreef op 05 maart 2016 @ 17:18:
Ik moet vragenlijsten laten invullen over mijn stemgebruik, maar dat schiet niet op zo. En dat is kut, want daardoor kan ik niet met een opdracht verder.Ik gok dat die heesheid tussen je oren zit: je verzet je tegen je opdrachten.
Ik moet vragenlijsten laten invullen over mijn stemgebruik, maar dat schiet niet op zo. En dat is kut, want daardoor kan ik niet met een opdracht verder.Ik gok dat die heesheid tussen je oren zit: je verzet je tegen je opdrachten.
zaterdag 5 maart 2016 om 17:22