Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Sorry, mevrouw de Haan, morgenavond heb ik al een andere afspraak. (met Bradt Pidt)
Alle reacties Link kopieren
Dan neem je hem toch mee koor?

Ik denk dat hij staat te springen als hij hoort dat het feestje bij mij is. Na de opnames van Oseans13 is hij mij echt niet vergeten hoor!

(oh, mijn god wat heb ik een lol met die gozer in de Grasshopper gehad!)
quote:korenwolf schreef op 30 oktober 2008 @ 16:41:

Sorry, mevrouw de Haan, morgenavond heb ik al een andere afspraak. (met Bradt Pidt)Emma, ik wil niet lullig doen hoor en ik ben ook helemaal niet jaloers, maar ben je nu niet een beetje aan het downdaten? Jij heb toch veel meer nivae nivo. Ben bang dat dat toch voor vrijving gaat sorregen in jullie relatie.
Lief van je Sabine dat je je bezorgd maakt maar ik denk dat het wel los loopt. We zijn echte zool mates namelijk.

Mevrouw de Haan, ik heb hem ge-sms't maar hij wou toch liever een avond gewoon met z'n 2-en. Hij is nogal hoog sensitief namelijk.
quote:korenwolf schreef op 30 oktober 2008 @ 17:10:

Mevrouw de Haan, ik heb hem ge-sms't maar hij wou toch liever een avond gewoon met z'n 2-en. Hij is nogal hoog sensitief

namelijk.

Hmm sorry, maar ik geloof er niets van.

Je bent gewoon hebberig!
Korenwolf, ik snap trouwens best dat je ook gewoon eens avondje iets leuks wilt doen met je broer. Maar ik zie hem vanwege zijn werk net zo weinig als jij hoor.

Snap dan op zijn minst dat ik hem ook graag weer wil zien!
heeeee geen ruzie maken over bred pit, je hebt ook nog andere mannen hoor
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Als Bert Pit komt dan kom ik niet hoor, ik heb de laatse keer dat ik hem mijn bed uitschopte gezwoeren nooit meer in een kamer met dat verwerpelijke subjet te verkeren.

Ik was een beetje afwezig de laatste dagen maar ik heb inmiddels de hobbykamer helemaal volgestouwd met zuurkoolstamp. Met de kolenschop die nog van mijn grootvader zaliger geweest is kunnen we het er uitscheppen als we de tuper waire bakken van De Haan hebben. Hoe lang zou dat goed blijven? Het riekt namelijk al een beetje in huis, naar zuurkool.

Ik ben ook van de partei morgen, dus als Bert niet komt dan he?
In mijn tupperwhere blijft iets jarenlang goed!
O, ik had het dus meteen uit de pan in de tupper wheir moeten doen en niet gewoon kuub bij kuub op moeten tasten op de vloer bedekking? Zou het helpen als ik er een paar rollen huishoud voly overheen drapeer?
nee Miss, alleen tupperwhere is goed genoeg...
Hállo meiden, is er nou níemand op het idee gekomen dat Breadpit en ze vrouw helemaal intoe Africa zijn? Ze hebben toch ook een kindje vandaro geadoreerd (Gobi of zo???). Dus die stikt van de kuttakten daar natuurlijk. Die weet ook echt wel waar of dat de meeste hongerige mensen zijn.

Dus Em, kun je even met hem praten over ons tûpûwê initiatiatief met de zure kool (zower crowt in het Engels) en de rookworsten (smoking sassages)?
Ga in therapie!
quote:MissMara schreef op 30 oktober 2008 @ 17:45:

O, ik had het dus meteen uit de pan in de tupper wheir moeten doen en niet gewoon kuub bij kuub op moeten tasten op de vloer bedekking? Zou het helpen als ik er een paar rollen huishoud voly overheen drapeer?Ik zeg: allenimium amullinuum allunimimum huishoutfolie lijkt me een uitstekend idee.
Car, je heb zulke fantastieze ideeen, jij wordt vast en zeker forummer van de maand. Wat in de pot zit verzuurt niet.
Car is echt goehoed.

Doen we trouens aleen zuurkool of ook andere stampotten? Ik ben zelf namelijk goed in hutspot en stampot rouwe andeivie.
Zeg Sabine, ik ben dus geen lesba, niet dat ik wat tegen hun heb of zo maar ik ben er dus zelf geen. Dat even voorop gestelt. Maar bedankt voor je vertrouwen

Wij, op jou ("ons") kan ik altijd rekenen! Geweldig hoe je met een paar knollen en citroenen van sop kool weet te maken! Houtshuisfollie is van plestic, ik zou toch echt voor de amillenium follie gaan qua dat het minder snel bederfd.
Ga in therapie!
Tuurlijk Carla, heb al met em afgesproken dat we morgen samen sower crowd gaan maken!

Haan, je bent in de war meid, Bradt is niet me broer, da's Sjonnie. (Ik heette Depp voor me trouwen.)

Ik heb zen lootje getrokken voor met sinterklaas, weten jullie nog een geinig idee?
quote:korenwolf schreef op 30 oktober 2008 @ 18:04:

Ik heb zen lootje getrokken voor met sinterklaas, weten jullie nog een geinig idee?How about een piratenboot?
quote:korenwolf schreef op 30 oktober 2008 @ 18:04:

Tuurlijk Carla, heb al met em afgesproken dat we morgen samen sower crowd gaan maken!

Haan, je bent in de war meid, Bradt is niet me broer, da's Sjonnie. (Ik heette Depp voor me trouwen.)

Ik heb zen lootje getrokken voor met sinterklaas, weten jullie nog een geinig idee?Een bioscoopbon?
Een cédé van Vanessa? Daar is hij toch zo fen van?
Ga in therapie!
Zeg maar tegen Pret Bid dat he is a real tough pear!
Ga in therapie!
Niet om te rodelen maar wat vonden jullie nou van die eerste vijf uur show? Ik vond het een beetje tegenvallen eigenlijk. Roel was wel toppie hoor, die praat nog de inhoud van een papierversnipperaar aan mekaar.

Ik miste eigenlijk een liefdes problemen rubriek. Jullie?
Ga in therapie!
ja een liefdesproblemen rubiek

dan kunnen wij als havettes helpen met het beantwoorden van de briefen toch
Meides, het programa Geen cent te makken met Rene en Natas Froger begint net!!! Kijken allemaal! Daar kunnen we misschien nog wat leren hoe je met een stukje tauw en een boelonblokje een gezin een voetzame maaltijd voor schotelt en dus kunnen we dat eventueel vertalen naar de afrikase toestanden.
ik wist niet dat rene en natas opeens arm waren geworden hoor. Hebben ze ook de belasting op hun dak gehad

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven