Napraattopic 56
donderdag 25 februari 2016 om 20:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 5 maart 2016 om 19:47
zaterdag 5 maart 2016 om 19:57
zaterdag 5 maart 2016 om 20:14
Even over die schoonmoeder... Mijn buurvrouw heeft er meerdere die nog springlevend zijn.
Is dat ooit in een topic ter sprake gekomen? Buurvrouw is dus ook schoondochter.
De schoonmoeders delen dus samen een en dezelfde schoondochter.
Ik weet niet waar het topic over gaat. Maar ik reik iets aan. Ik ga mijn pakket kleding openen.
Is dat ooit in een topic ter sprake gekomen? Buurvrouw is dus ook schoondochter.
De schoonmoeders delen dus samen een en dezelfde schoondochter.
Ik weet niet waar het topic over gaat. Maar ik reik iets aan. Ik ga mijn pakket kleding openen.
zaterdag 5 maart 2016 om 20:14
zaterdag 5 maart 2016 om 20:16
[quote]Lumos schreef op 05 maart 2016 @ 20:05:
Op het gevaar af dat dit al is besproken in Napraat..
Is die ZKR nou een enorme forum troll of niet?! Waarom gaat dat topic over Everink nou nog door en waarom mag dit lid nog reageren zoals hij/zij doet?!
[/quotetoen er een " zwaar geval " werd verwijderd wegens " daar kunnen we niks mee op het forum " heb ik Zkr onder de aandacht van de mods gebracht. Als zij denken dat het geen yroll is, of geen onstabiel figuur, prima,....maar dan pas ik mij. Postings wr ook niet meer op aan.
Is die ZKR nou een enorme forum troll of niet?! Waarom gaat dat topic over Everink nou nog door en waarom mag dit lid nog reageren zoals hij/zij doet?!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 5 maart 2016 om 20:18
quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 maart 2016 @ 20:16:
[/quotetoen er een " zwaar geval " werd verwijderd wegens " daar kunnen we niks mee op het forum " heb ik Zkr onder de aandacht van de mods gebracht. Als zij denken dat het geen yroll is, of geen onstabiel figuur, prima,....maar dan pas ik mij. Postings wr ook niet meer op aan.Nou inderdaad. Wat een figuur. Doet me heel erg denken aan 'Het Rosie project'
zaterdag 5 maart 2016 om 20:18
[/quotetoen er een " zwaar geval " werd verwijderd wegens " daar kunnen we niks mee op het forum " heb ik Zkr onder de aandacht van de mods gebracht. Als zij denken dat het geen yroll is, of geen onstabiel figuur, prima,....maar dan pas ik mij. Postings wr ook niet meer op aan.Uhm, wat zeggie?
zaterdag 5 maart 2016 om 20:26
[/quotetoen er een " zwaar geval " werd verwijderd wegens " daar kunnen we niks mee op het forum " heb ik Zkr onder de aandacht van de mods gebracht. Als zij denken dat het geen yroll is, of geen onstabiel figuur, prima,....maar dan pas ik mij. Postings wr ook niet meer op aan.Ja dat weet ik nog. We zeiden toen allebei hetzelfde en ik kreeg een waarschuwing en jij niet. Nu kan Zkr doorgaan op Evert terwijl ik daar werd geband om iets onbenulligs. Schiet mij naar lek. Laatst stafte ik iemand die forummers die spraken over steriliseren van verstandelijk gehandicapten serieus vergeleek met nazis en over rassenzuivering begon. En ook die mocht er gewoon nog een schepje bovenop gooien. Het moderatiebeleid gaat weer rap downhill sinds de wisseling van de wacht.
.