Napraattopic 56
donderdag 25 februari 2016 om 20:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 5 maart 2016 om 14:46
En het gaat hier niet eens om een publiek figuur, alleen om iemand die in eerste instantie slachtoffer werd van een 'bn-er' en daardoor ineens in het nieuws kwam. Als het een doorsnee Nederlander geweest had het topic neem ik aan niet gemogen, maar nu ineens mag je iemand gewoon schaamteloos zwartmaken en overal over speculeren.
Tjezus, wat vals
zaterdag 5 maart 2016 om 15:09
quote:MevrouwJack schreef op 05 maart 2016 @ 14:46:
En het gaat hier niet eens om een publiek figuur, alleen om iemand die in eerste instantie slachtoffer werd van een 'bn-er' en daardoor ineens in het nieuws kwam. Als het een doorsnee Nederlander geweest had het topic neem ik aan niet gemogen, maar nu ineens mag je iemand gewoon schaamteloos zwartmaken en overal over speculeren.Lees maar eens op facebook discussie is daar veel erger.
En het gaat hier niet eens om een publiek figuur, alleen om iemand die in eerste instantie slachtoffer werd van een 'bn-er' en daardoor ineens in het nieuws kwam. Als het een doorsnee Nederlander geweest had het topic neem ik aan niet gemogen, maar nu ineens mag je iemand gewoon schaamteloos zwartmaken en overal over speculeren.Lees maar eens op facebook discussie is daar veel erger.
zaterdag 5 maart 2016 om 15:43
quote:KyloRen schreef op 05 maart 2016 @ 15:39:
Vooral met verwijderen van berichten in het modtopic...De pittige mod is niet aanwezig anders had die allang bannen uitgedeeld. De mods spelen het zelf in de kaart constant. Er is geen duidelijkheid met betrekking tot staffen, en wat wel en niet mag op het forum. Ze doen het zelf als ze gewoon consequent waren tjaa dan waren er geen ergenissen van forummers. Want jantje krijgt een ban voor de meest onozele dingen en een ander die komt met op de man berichten weg.
Vooral met verwijderen van berichten in het modtopic...De pittige mod is niet aanwezig anders had die allang bannen uitgedeeld. De mods spelen het zelf in de kaart constant. Er is geen duidelijkheid met betrekking tot staffen, en wat wel en niet mag op het forum. Ze doen het zelf als ze gewoon consequent waren tjaa dan waren er geen ergenissen van forummers. Want jantje krijgt een ban voor de meest onozele dingen en een ander die komt met op de man berichten weg.
zaterdag 5 maart 2016 om 15:58
zaterdag 5 maart 2016 om 16:13
quote:Miss-Pippilotta schreef op 05 maart 2016 @ 15:58:
[...]
Pfffff. Nou.
Er wordt geen reden gezien om in te grijpen, terwijl er gewoon de hele tijd dingen gebeuren die tegen de regels zijn (punt 3). Geef op z'n minst dan even een uitleg of zo...Geen idee wat er in dat topic gebeurt. Hoef ik ook niet te weten Het was gewoon een algemeen bedoelde opmerking
[...]
Pfffff. Nou.
Er wordt geen reden gezien om in te grijpen, terwijl er gewoon de hele tijd dingen gebeuren die tegen de regels zijn (punt 3). Geef op z'n minst dan even een uitleg of zo...Geen idee wat er in dat topic gebeurt. Hoef ik ook niet te weten Het was gewoon een algemeen bedoelde opmerking
zaterdag 5 maart 2016 om 16:15
quote:BridgetteDubois schreef op 04 maart 2016 @ 16:01:
[...]
Hoe was het? Ben je flink bruin geworden? Je bent best lang weggeweest toch?
Ik heb over je post heen gelezen.
Was leuk en erg gezellig. Ja ook ik ben roodbruin geworden met een lelijke zonnebril afdruk gaat wel weer weg. Ja ik was anderhalve week weg. En jij met de kids nog geskied?
[...]
Hoe was het? Ben je flink bruin geworden? Je bent best lang weggeweest toch?
Ik heb over je post heen gelezen.
Was leuk en erg gezellig. Ja ook ik ben roodbruin geworden met een lelijke zonnebril afdruk gaat wel weer weg. Ja ik was anderhalve week weg. En jij met de kids nog geskied?
zaterdag 5 maart 2016 om 16:25
quote:Nouschi schreef op 05 maart 2016 @ 16:12:
Malu heeft een permaban.Opmerking op zich zal niet zo verschrikkelijk zijn geweest, maar ze was nog niet zo lang terug van een maandban dacht ik.
Malu heeft een permaban.Opmerking op zich zal niet zo verschrikkelijk zijn geweest, maar ze was nog niet zo lang terug van een maandban dacht ik.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zaterdag 5 maart 2016 om 16:32
simbalabimba,
ik zie niet in waarom een plaatje van een puppy provocerend is. Er stond gisteren een heel verhaal over een hond en TVOH het was dus ook nog on topic. maar omdat een bepaalde forummer er bij betrokken is is het ineens provocerend terwijl iedereen weet dat ik vrijwel altijd lullige plaatjes, flauwe grappen of overbodige opmerkingen maak
ik zie niet in waarom een plaatje van een puppy provocerend is. Er stond gisteren een heel verhaal over een hond en TVOH het was dus ook nog on topic. maar omdat een bepaalde forummer er bij betrokken is is het ineens provocerend terwijl iedereen weet dat ik vrijwel altijd lullige plaatjes, flauwe grappen of overbodige opmerkingen maak
zaterdag 5 maart 2016 om 16:38
zaterdag 5 maart 2016 om 16:46
quote:sabbaticalmeds schreef op 05 maart 2016 @ 16:32:
simbalabimba,
Dacht dat het plaatje door Yasmijn gepost was?
Het plaatje + evt. opmerking) zou als provocerend gezien kunnen worden, juist omdat er een bepaalde forummer bij betrokken is, die bij een aantal forummers niet lekker ligt?
Da's iets wat bij mij opkomt als mogelijke reden voor het verwijderen.
simbalabimba,
Dacht dat het plaatje door Yasmijn gepost was?
Het plaatje + evt. opmerking) zou als provocerend gezien kunnen worden, juist omdat er een bepaalde forummer bij betrokken is, die bij een aantal forummers niet lekker ligt?
Da's iets wat bij mij opkomt als mogelijke reden voor het verwijderen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
zaterdag 5 maart 2016 om 16:47
quote:MevrouwJack schreef op 05 maart 2016 @ 16:38:
[...]
Idd, denk alleen al aan het referendumtopic, wie moet dit nu hooghouden door vage nieuwsberichten te knippen en plakken?Misschien gaan er meer mensen posten richting april 2016?
[...]
Idd, denk alleen al aan het referendumtopic, wie moet dit nu hooghouden door vage nieuwsberichten te knippen en plakken?Misschien gaan er meer mensen posten richting april 2016?