Napraattopic 56

25-02-2016 20:13 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:WD-40 schreef op 05 maart 2016 @ 19:40:

[...]

Volgens mij had ik het al eerder genoemd. Als ik niet tegen kritiek had gekund had ik natuurlijk geen topic geopend.

Maar gelukkig kent mijn familie mij beter dan vivaforum .Je hebt je in ieder geval flink laten kennen, met je topic.
.
quote:WD-40 schreef op 05 maart 2016 @ 19:49:

[...]

Prima Happy?Doe eens niet zo gepikeerd joh.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Wass er een " klaag hier over je schoondochter " topic? Werd tijd ook.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 maart 2016 @ 19:53:

Wass er een " klaag hier over je schoondochter " topic? Werd tijd ook.Dat was niet helemaal de strekking.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 maart 2016 @ 19:53:

Wass er een " klaag hier over je schoondochter " topic? Werd tijd ook.Het is er nog steeds, maar het komt niet helemaal van de grond.
quote:Lady_Voldemort schreef op 05 maart 2016 @ 19:55:

[...]

Het is er nog steeds, maar het komt niet helemaal van de grond.Ik heb nog geen schoondochter
quote:Lady_Voldemort schreef op 05 maart 2016 @ 19:55:

[...]

Het is er nog steeds, maar het komt niet helemaal van de grond.Op relaties ?
Yup, het heet ook gewoon 'schoondochter'.
quote:Honeymoonquiz schreef op 05 maart 2016 @ 19:54:

[...]

Dat was niet helemaal de strekking.O , jammer. Snap niet waarom niemand er zo eentje opent : drakepitten van schoondochters zat, als ik zo eens om me heen kijk.
quote:Peacy schreef op 05 maart 2016 @ 19:56:

[...]

Ik heb nog geen schoondochter Ik ook niet. Ook nog geen schoonzoon trouwens.
Op het gevaar af dat dit al is besproken in Napraat..

Is die ZKR nou een enorme forum troll of niet?! Waarom gaat dat topic over Everink nou nog door en waarom mag dit lid nog reageren zoals hij/zij doet?!
Zkr spoort iig niet.
quote:Lady_Voldemort schreef op 05 maart 2016 @ 19:58:

[...]

Ik ook niet. Ook nog geen schoonzoon trouwens.

He, dan kunnen we niet meepraten.

Of mag het ook gaan over hoe goede schoondochters wij zijn?
quote:Moiren_ schreef op 05 maart 2016 @ 20:06:

Zkr spoort iig niet.Daar waren BGB en ik het al over eens.
Je bent zelf een theepot
Even over die schoonmoeder... Mijn buurvrouw heeft er meerdere die nog springlevend zijn.

Is dat ooit in een topic ter sprake gekomen? Buurvrouw is dus ook schoondochter.

De schoonmoeders delen dus samen een en dezelfde schoondochter.

Ik weet niet waar het topic over gaat. Maar ik reik iets aan. Ik ga mijn pakket kleding openen.
quote:Lumos schreef op 05 maart 2016 @ 20:05:

Is die ZKR nou een enorme forum troll of niet?! Waarom gaat dat topic over Everink nou nog door en waarom mag dit lid nog reageren zoals hij/zij doet?! Vraag het de mods
Je bent zelf een theepot
[quote]Lumos schreef op 05 maart 2016 @ 20:05:

Is die ZKR nou een enorme forum troll of niet?! Waarom gaat dat topic over Everink nou nog door en waarom mag dit lid nog reageren zoals hij/zij doet?! :facepalm:[/quotetoen er een " zwaar geval " werd verwijderd wegens " daar kunnen we niks mee op het forum " heb ik Zkr onder de aandacht van de mods gebracht. Als zij denken dat het geen yroll is, of geen onstabiel figuur, prima,....maar dan pas ik mij. Postings wr ook niet meer op aan.
quote:Peacy schreef op 05 maart 2016 @ 20:08:

[...]

He, dan kunnen we niet meepraten.

Of mag het ook gaan over hoe goede schoondochters wij zijn?Ik vrees dat ik als schoondochter ook niet erg goed scoor.
quote:Moiren_ schreef op 05 maart 2016 @ 20:06:

Zkr spoort iig niet.Die is echt niet goed snik. Ik ga er maar niet eens op in.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 maart 2016 @ 20:16:

Is die ZKR nou een enorme forum troll of niet?! Waarom gaat dat topic over Everink nou nog door en waarom mag dit lid nog reageren zoals hij/zij doet?! :facepalm:[/quotetoen er een " zwaar geval " werd verwijderd wegens " daar kunnen we niks mee op het forum " heb ik Zkr onder de aandacht van de mods gebracht. Als zij denken dat het geen yroll is, of geen onstabiel figuur, prima,....maar dan pas ik mij. Postings wr ook niet meer op aan.Nou inderdaad. Wat een figuur. Doet me heel erg denken aan 'Het Rosie project'

Is die ZKR nou een enorme forum troll of niet?! Waarom gaat dat topic over Everink nou nog door en waarom mag dit lid nog reageren zoals hij/zij doet?! :facepalm:[/quotetoen er een " zwaar geval " werd verwijderd wegens " daar kunnen we niks mee op het forum " heb ik Zkr onder de aandacht van de mods gebracht. Als zij denken dat het geen yroll is, of geen onstabiel figuur, prima,....maar dan pas ik mij. Postings wr ook niet meer op aan.Uhm, wat zeggie?
Ik dacht dat het gewoon een fokker was.

Ik heb volgens mij nog nooit iets over mijn familie gepost dat niet complimenteus was. Ik ben een brave (schoon)dochter.

Is die ZKR nou een enorme forum troll of niet?! Waarom gaat dat topic over Everink nou nog door en waarom mag dit lid nog reageren zoals hij/zij doet?! :facepalm:[/quotetoen er een " zwaar geval " werd verwijderd wegens " daar kunnen we niks mee op het forum " heb ik Zkr onder de aandacht van de mods gebracht. Als zij denken dat het geen yroll is, of geen onstabiel figuur, prima,....maar dan pas ik mij. Postings wr ook niet meer op aan.Ja dat weet ik nog. We zeiden toen allebei hetzelfde en ik kreeg een waarschuwing en jij niet. Nu kan Zkr doorgaan op Evert terwijl ik daar werd geband om iets onbenulligs. Schiet mij naar lek. Laatst stafte ik iemand die forummers die spraken over steriliseren van verstandelijk gehandicapten serieus vergeleek met nazis en over rassenzuivering begon. En ook die mocht er gewoon nog een schepje bovenop gooien. Het moderatiebeleid gaat weer rap downhill sinds de wisseling van de wacht.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven