Napraattopic 56
donderdag 25 februari 2016 om 20:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 5 maart 2016 om 20:39
welnu, beste overmijnlijk topicschrijvers. omdat ik vind dat het topic beter niet vervuild kan worden met schoolpleingedrag: hier is ruimte hoor.
Kielhaal me maar omdat ik één van jullie aangesproken heb op de stompzinnige opmerking dat sterven zo mooi en waardevol kan zijn. Spuug maar omdat ik jullie heb aangesproken op het feit dat enkelen vonden dat één van de deelnemers zo "koel en afstandelijk" deed. He gatverdarrie, ze deed niet wat het publiek wenste. Bah wat erg
Dat gezuig in het topic zelf laat ik voor wat het is.
Kielhaal me maar omdat ik één van jullie aangesproken heb op de stompzinnige opmerking dat sterven zo mooi en waardevol kan zijn. Spuug maar omdat ik jullie heb aangesproken op het feit dat enkelen vonden dat één van de deelnemers zo "koel en afstandelijk" deed. He gatverdarrie, ze deed niet wat het publiek wenste. Bah wat erg
Dat gezuig in het topic zelf laat ik voor wat het is.
zaterdag 5 maart 2016 om 20:42
quote:barbaracartland schreef op 05 maart 2016 @ 20:38:
Historisch gezien is dat een heel logische vergelijking (sterilisatie gehandicapten en het Derde Rijk). Het ligt een beetje aan de gekozen formulering.Het ging in dat topic om de bescherming van kinderen tegen incompetente ouders, niet om het uitroeien van gehandicapten.
Historisch gezien is dat een heel logische vergelijking (sterilisatie gehandicapten en het Derde Rijk). Het ligt een beetje aan de gekozen formulering.Het ging in dat topic om de bescherming van kinderen tegen incompetente ouders, niet om het uitroeien van gehandicapten.
.
zaterdag 5 maart 2016 om 20:43
quote:sabbaticalmeds schreef op 05 maart 2016 @ 20:39:
welnu, beste overmijnlijk topicschrijvers. omdat ik vind dat het topic beter niet vervuild kan worden met schoolpleingedrag: hier is ruimte hoor.
Dat gezuig in het topic zelf laat ik voor wat het is.Wut?
Dat gezuig in het topic zelf laat ik voor wat het is.Wut?
zaterdag 5 maart 2016 om 20:49
Dat gezuig in het topic zelf laat ik voor wat het is.Hear hear.
Dat gezuig in het topic zelf laat ik voor wat het is.Hear hear.
zaterdag 5 maart 2016 om 20:50
sabbaticalmeds: ik reageer niet in dat topic want ik kijk dat programma niet. Het is vast integer gemaakt, maar ik ben niet gemaakt voor dat soort tv. Ik snap precies wat je bedoelt: doodgaan is vaak gruwelijk, naar, onvoorspelbaar en hard. Daar esthetiek in willen zien, kost me veel moeite. Omdat ik zelf nogal te maken heb gehad met (en af en toe nog steeds de gevolgen merk van) een overlijden op jonge leeftijd, houd ik me verre van dat soort topics.
zaterdag 5 maart 2016 om 20:50
Kielhaal me maar omdat ik één van jullie aangesproken heb op de stompzinnige opmerking dat sterven zo mooi en waardevol kan zijn. het is.Die discussie is toch helemaal ontopic daar? Sterven mooi en waardevol. Voor wie in vredesnaam? Wat een dom gezever.
Kielhaal me maar omdat ik één van jullie aangesproken heb op de stompzinnige opmerking dat sterven zo mooi en waardevol kan zijn. het is.Die discussie is toch helemaal ontopic daar? Sterven mooi en waardevol. Voor wie in vredesnaam? Wat een dom gezever.
.
zaterdag 5 maart 2016 om 20:51
quote:impala schreef op 05 maart 2016 @ 20:50:
[...]
Die discussie is toch helemaal ontopic daar? Sterven mooi en waardevol. Voor wie in vredesnaam? Wat een dom gezever.
Ja dat vond ik ook. Maar je mag het niet zeggen, want dat is naar voor het topic.
Nare sfeer krijg je dan. Vervolgens post na post zuigen en provoceren is blijkbaar niet naar.
[...]
Die discussie is toch helemaal ontopic daar? Sterven mooi en waardevol. Voor wie in vredesnaam? Wat een dom gezever.
Ja dat vond ik ook. Maar je mag het niet zeggen, want dat is naar voor het topic.
Nare sfeer krijg je dan. Vervolgens post na post zuigen en provoceren is blijkbaar niet naar.
zaterdag 5 maart 2016 om 20:54
quote:barbaracartland schreef op 05 maart 2016 @ 20:50:
sabbaticalmeds: ik reageer niet in dat topic want ik kijk dat programma niet. Het is vast integer gemaakt, maar ik ben niet gemaakt voor dat soort tv. Ik snap precies wat je bedoelt: doodgaan is vaak gruwelijk, naar, onvoorspelbaar en hard. Daar esthetiek in willen zien, kost me veel moeite. Omdat ik zelf nogal te maken heb gehad met (en af en toe nog steeds de gevolgen merk van) een overlijden op jonge leeftijd, houd ik me verre van dat soort topics.Ik zie er ook geen esthetiek in. Ik verzet me daar tegen. Er is geen esthetiek in sterven en een stervende bekritiseren op haar persoon omdat ze het anders doet dan de anderen vind ik kotswaardig. Daarom reageer ik ook.
sabbaticalmeds: ik reageer niet in dat topic want ik kijk dat programma niet. Het is vast integer gemaakt, maar ik ben niet gemaakt voor dat soort tv. Ik snap precies wat je bedoelt: doodgaan is vaak gruwelijk, naar, onvoorspelbaar en hard. Daar esthetiek in willen zien, kost me veel moeite. Omdat ik zelf nogal te maken heb gehad met (en af en toe nog steeds de gevolgen merk van) een overlijden op jonge leeftijd, houd ik me verre van dat soort topics.Ik zie er ook geen esthetiek in. Ik verzet me daar tegen. Er is geen esthetiek in sterven en een stervende bekritiseren op haar persoon omdat ze het anders doet dan de anderen vind ik kotswaardig. Daarom reageer ik ook.
zaterdag 5 maart 2016 om 20:56
zaterdag 5 maart 2016 om 21:00
Ik snap je helemaal. Ik vrees echter dat mensen met weinig inlevingsvermogen gewoon niet nadenken. De onzin die wij naar ons hoofd geslingerd gekregen hebben na het overlijden van onze vader/mijn moeders man, van mensen die echt oprecht dachten iets zinnigs te zeggen. 'Probeer uit elke slechte ervaring iets goeds te halen, want je kunt hier ook uit leren' Er zijn echt mensen die zoiets zeggen tegen een weduwe van nog geen 30.
Stervende mensen hoeven niet wijs en berustend te zijn. Ze mogen gore klootzakken zijn, of moeilijke tantes. Ze zijn het niet aan ons verplicht verheven en bijzonder gedrag te vertonen, zodat wij met een zak chips en kerngezond kunnen genieten van de oorspronkelijke manier waarop ze langzaam van binnen doodgaan. Het is maar beter dat ik daar niet reageer
Stervende mensen hoeven niet wijs en berustend te zijn. Ze mogen gore klootzakken zijn, of moeilijke tantes. Ze zijn het niet aan ons verplicht verheven en bijzonder gedrag te vertonen, zodat wij met een zak chips en kerngezond kunnen genieten van de oorspronkelijke manier waarop ze langzaam van binnen doodgaan. Het is maar beter dat ik daar niet reageer