Napraattopic 56

25-02-2016 20:13 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:impala schreef op 05 maart 2016 @ 23:33:

[...]

En geen gevoel voor rechtvaardigheid.Oja, en er was er nog eentje, maar die ben ik vergeten.
quote:simbalabimba schreef op 05 maart 2016 @ 23:32:

[...]

Malu heeft de pech dat ze op het verkeerde topic op de verkeerde dag was en net terug was van een maandban.Dat noem ik geen pech. Als je een maandban hebt gehad heb je je niet netjes gedragen op het forum. Als je bij terugkomst er weer meteen vol ingaat kies je daarvoor.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Vol ingaat ???
.
Misschien moet je de Mods even mailen.
Of in Mod topic posten. Niet te veel want daar kan je ook een ban voor krijgen.
quote:impala schreef op 05 maart 2016 @ 23:36:

Vol ingaat ??? Zo voelt het voor mij wel. Dat hele topic is voor mijn gevoel gedraaid naar 'er vol ingaan'. Maar he, ik ben zelf nog in rouw en er staat me meer rouw te wachten, dus wat daar geschreven wordt komt keihard bij me binnen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:impala schreef op 05 maart 2016 @ 23:34:

[...]

Dit is geen pech. Dit is onrecht.Jij kreeg toch ook een ban, voor een vergelijkbaar 'vergrijp'? Nou zij dus ook. Haar bangeschiedenis was alleen wat langer dan die van jou, blijkbaar. Eens is de koek gewoon op, dat heeft niks te maken met onrecht verder.
quote:Oudblond schreef op 05 maart 2016 @ 23:38:

[...]

Zo voelt het voor mij wel. Dat hele topic is voor mijn gevoel gedraaid naar 'er vol ingaan'. Maar he, ik ben zelf nog in rouw en er staat me meer rouw te wachten, dus wat daar geschreven wordt komt keihard bij me binnen.Malu's bewuste posting ging niet over rouw.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Oudblond schreef op 05 maart 2016 @ 23:38:

[...]

Zo voelt het voor mij wel. Dat hele topic is voor mijn gevoel gedraaid naar 'er vol ingaan'. Maar he, ik ben zelf nog in rouw en er staat me meer rouw te wachten, dus wat daar geschreven wordt komt keihard bij me binnen.Je moet haar niet aankijken op wat er in dat hele topic is geschreven. De post waarvoor ze geband is had ook helemaal niks met wat voor speculatie ook te maken. Dat ging over een idiote stafactie. En dat staffen had ook al niks met speculaties te maken.
.
Nou, ze had ook voor andere posts al een schop richting de uitgang kunnen krijgen. Misschien zijn die ook gestaft ( en niet verwijderd)
Je bent zelf een theepot
quote:impala schreef op 05 maart 2016 @ 23:42:

[...]

Je moet haar niet aankijken op wat er in dat hele topic is geschreven. De post waarvoor ze geband is had ook helemaal niks met wat voor speculatie ook te maken.Maar het hele gedoe rondom die ban was op de man spelen.
quote:Moiren_ schreef op 05 maart 2016 @ 23:43:

[...]

Maar het hele gedoe rondom die ban was op de man spelen.Ga toch weg. Hoe vaak wordt er hier niet gevraagd of iemand onder een steen heeft geleefd? En als je nooit van Badr gehoord hebt, héb je ook wat gemist.
.
De wereld is wreed
quote:JollyJ schreef op 05 maart 2016 @ 23:46:

De wereld is wreedJe vergeet: en tegen je
Je bent zelf een theepot
quote:Lady_Voldemort schreef op 05 maart 2016 @ 23:41:

[...]

Jij kreeg toch ook een ban, voor een vergelijkbaar 'vergrijp'? Nou zij dus ook. Haar bangeschiedenis was alleen wat langer dan die van jou, blijkbaar. Eens is de koek gewoon op, dat heeft niks te maken met onrecht verder.Mijn ban was ook ontrecht. De mod vond mijn opmerking 'niet nodig'. Zo lust ik er nog wel een paar.
.
Hard, meedogenloos, en onverbiddelijk.
quote:SuzanneSuus schreef op 05 maart 2016 @ 23:48:

[...]

Je vergeet: en tegen jeEn het leven is oneerlijk
Je krijgt er ook al geen program van, wáárdeloos
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 05 maart 2016 @ 23:48:

[...]

Je vergeet: en tegen jeEn vooral: onrechtvaardig.
En onrechtvaardig!
quote:LittleRedRidingHood schreef op 05 maart 2016 @ 23:51:

[...]

En vooral: onrechtvaardig.GMTA
Ja lach maar. Tot jij een perma krijgt om niks.
.
quote:Lady_Voldemort schreef op 05 maart 2016 @ 23:50:

Hard, meedogenloos, en onverbiddelijk.

Het leven is kut,

het leven is kut,

het leven is algeheel totaal volkomen kut

absoluut totaal volslagen en volledig kut

kut, kut, kut, kut en nog een keertje kut
Huts!
quote:impala schreef op 05 maart 2016 @ 23:52:

Ja lach maar. Tot jij een perma krijgt om niks.De grap is, in die 14 jaar heb ik nog niet eens in de buurt van een perma gezeten. Ik denk ook niet dat ik die nu zomaar ineens zal krijgen.
quote:impala schreef op 05 maart 2016 @ 23:52:

Ja lach maar. Tot jij een perma krijgt om niks.Kom op zeg. Had ze hem,nu,niet gekregen dan wel over een dag of wat.
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven