Napraattopic 56
donderdag 25 februari 2016 om 20:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 6 maart 2016 om 00:10
quote:Moiren_ schreef op 06 maart 2016 @ 00:01:
[...]
Ik denk dat de mods dat dus niet kunnen zien. Ik heb ooit namelijk een mail gehad met de vraag of ik iets gestaft had en zo ja dat er actie op ondernomen was (privégegevens op Viva gezet door iemand).Ik heb weleens iets gestaft met een vraag omdat het linken niet lukte en kreeg via de mail het antwoord.
[...]
Ik denk dat de mods dat dus niet kunnen zien. Ik heb ooit namelijk een mail gehad met de vraag of ik iets gestaft had en zo ja dat er actie op ondernomen was (privégegevens op Viva gezet door iemand).Ik heb weleens iets gestaft met een vraag omdat het linken niet lukte en kreeg via de mail het antwoord.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
zondag 6 maart 2016 om 00:13
quote:Enn schreef op 06 maart 2016 @ 00:07:
[...]
Geen idee. Ik weet niet eens wie er geband is.
Maar het kan dus maar zo dat eigen stafgedrag meespeelt op het moment dat jezelf gestaft wordt. Ik was ooit een mod (Nee niet hier, je hoeft niet te zoeken ) en op die site kon ik echt zien wie de melding deed.
Lijkt me ook dat ze dat kunnen zien, wellicht was de staf van Moi in dat voorbeeld per ongeluk gedelete ofzo.
In mijn modtijd ( ook niet hier) was dat ook te zien, ervwas uberhaupt heel veel te zien
[...]
Geen idee. Ik weet niet eens wie er geband is.
Maar het kan dus maar zo dat eigen stafgedrag meespeelt op het moment dat jezelf gestaft wordt. Ik was ooit een mod (Nee niet hier, je hoeft niet te zoeken ) en op die site kon ik echt zien wie de melding deed.
Lijkt me ook dat ze dat kunnen zien, wellicht was de staf van Moi in dat voorbeeld per ongeluk gedelete ofzo.
In mijn modtijd ( ook niet hier) was dat ook te zien, ervwas uberhaupt heel veel te zien
Je bent zelf een theepot
zondag 6 maart 2016 om 00:16
zondag 6 maart 2016 om 00:17
quote:impala schreef op 06 maart 2016 @ 00:09:
Ik staf zelf zelden, dus die theorie gaat niet op. Er zitten gewoon mods die blind op stafjes reageren. Die hele staf was gewoon een lachertje.
Dat er soms klakkeloos op stafjes wordt gereageerd beaam ik maar nogmaaals, ze heeft na haar terugkeer al andere posts geplaatst die beslist niet netjrs waren.
Ik weet niet welke post nu de druppel was want volgens mij staat de post met de tekst due jij noemde er nog
Ik staf zelf zelden, dus die theorie gaat niet op. Er zitten gewoon mods die blind op stafjes reageren. Die hele staf was gewoon een lachertje.
Dat er soms klakkeloos op stafjes wordt gereageerd beaam ik maar nogmaaals, ze heeft na haar terugkeer al andere posts geplaatst die beslist niet netjrs waren.
Ik weet niet welke post nu de druppel was want volgens mij staat de post met de tekst due jij noemde er nog
Je bent zelf een theepot
zondag 6 maart 2016 om 00:22
quote:SuzanneSuus schreef op 06 maart 2016 @ 00:17:
[...]
Ik weet niet welke post nu de druppel was want volgens mij staat de post met de tekst due jij noemde er nogNee, die is gegumd.
[...]
Ik weet niet welke post nu de druppel was want volgens mij staat de post met de tekst due jij noemde er nogNee, die is gegumd.
.
zondag 6 maart 2016 om 00:24
quote:Galileo schreef op 06 maart 2016 @ 00:23:
Met mij gaat het goed. Komende week een hoop te doen. Hoe gaat het met jou?Huh?
verkeerde topic? Of lees ik niet goed.
Ik lees niet goed,
Met mij gaat het goed. Komende week een hoop te doen. Hoe gaat het met jou?Huh?
verkeerde topic? Of lees ik niet goed.
Ik lees niet goed,
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.