Het stamcafé VI

26-02-2016 20:32 3019 berichten
De zesde editie alweer van onze onvolprezen stamkroeg! Dit keer is het thema, op speciaal verzoek van onze Olle Grieze, Hoog. We bevinden ons in de allerhoogste Irish Pub ter wereld, gevestigd in Namche Bazaar (Nepal) op zo'n 3460 meter boven NAP.

Het uitzicht is trouwens ook niet te versmaden:

Klein stukkie lopen en je zit zomaar op zo'n 8850 meter boven NAP, dat is pas echt Hoog!

Afgezien van de locatie is er in onze kroeg gelukkig nog niks veranderd. Zuigen mag, maar alleen stof. En mocht je de aanvechting krijgen ruzie te maken, open dan lekker een eigen topic of voeg mekaar gezellig toe op FB.

Genoeg geluld, het eerste rondje is van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek!
Kennen jullie het geluid van de gekko's niet.

Daarom heten ze Gekko!

Prachtig zoals die roepen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moiren_ schreef op 06 maart 2016 @ 00:23:

[...]

Daar bestaan pillen voor hè.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:LittleRedRidingHood schreef op 05 maart 2016 @ 23:57:

[...]

Heb je wel eens heel droog Nee geantwoord? Da's ook leuk. Nee zeggen op zo'n vraag en iemand dan afwachtend en met een ietwat opgetrokken wenkbrauw aan blijven kijken.Yep gedaan, En deze persoon was toen zelf al op naar het volgende slachtoffer. Zo blij dat ik weg kon van die wekplek!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:LadyL0101 schreef op 06 maart 2016 @ 00:03:

[...]

Is er al wat meer duidelijk over je moeder?Artsen weten het niet. Suiker blijft rocken en verder nog geen resultaten. Het grote nieuws voor ons is dat ze zich nu zelf neerlegt bij het feit dat ze naar een verzorgingstehuis moet. Teglijk vertelde ze me vandaag dat het leven voor haar niet meer hoeft. Ik zit nu in haar huis in mijn oude kamertje. Man en ik hebben - mocht ze nog x tijd thuis moeten doorbrengen in afwachting van plaats in het tehuis - de benedenverdieping ingericht als haar leefruimte. Deed me heel veel omdat ik dit iin m'n eentje deed op m'n 18de toen mijn moeder bij mijn vader in het ZKH was en wij ons voorbereidde dat hij thuis kwam sterven. Nu heb ik een fantastische echtgenoot en is er een fijne dynamiek tussen de zussen. Dus ik ben dankbaar en treurig. x
quote:Moiren_ schreef op 06 maart 2016 @ 00:23:

[...]

Daar bestaan pillen voor hè. Of sterke drank!
Gossie Oudblond, bitterzoet allemaal he...

quote:Eleonora-1 schreef op 06 maart 2016 @ 01:54:

Gossie Oudblond, bitterzoet allemaal he...

Ja lieverd jij zegt het heel goed. Ik krijg de smaakjes van het leven geserveerd.

Hoe is het met je dochter? Contact gehad met je agent? Dank je liefje,
Het arme kind zit echt niet lekker in haar vel. Maar goed, het gaat beter gelukkig.

Mijn agent was heel lief.

Ik vergeet wel eens dat ze niet mijn baas is maar dat ze voor me werkt eigenlijk.

Het is een nogal ferme tante met veel overwicht en ik heb de neiging me te voegen. Vreemde combi.
Goedemorgen.
You're one of a kind - and that's already more than enough.
Week 39 van de Extremely Demotivational Calendar
Bonjour Solo.
quote:Oudblond schreef op 06 maart 2016 @ 01:39:

[...]

Artsen weten het niet. Suiker blijft rocken en verder nog geen resultaten. Het grote nieuws voor ons is dat ze zich nu zelf neerlegt bij het feit dat ze naar een verzorgingstehuis moet. Teglijk vertelde ze me vandaag dat het leven voor haar niet meer hoeft. Ik zit nu in haar huis in mijn oude kamertje. Man en ik hebben - mocht ze nog x tijd thuis moeten doorbrengen in afwachting van plaats in het tehuis - de benedenverdieping ingericht als haar leefruimte. Deed me heel veel omdat ik dit iin m'n eentje deed op m'n 18de toen mijn moeder bij mijn vader in het ZKH was en wij ons voorbereidde dat hij thuis kwam sterven. Nu heb ik een fantastische echtgenoot en is er een fijne dynamiek tussen de zussen. Dus ik ben dankbaar en treurig. x
quote:Eleonora-1 schreef op 06 maart 2016 @ 07:36:

Bonjour Solo.Kort nachtje zo te zien?
You're one of a kind - and that's already more than enough.
Week 39 van de Extremely Demotivational Calendar
Ja, kind ziek, kat ziek, die kotst en heeft diaree en een man die daar niet tegen kan, dus ik heb het alweer druk gehad.

En hoe is het met jou?
quote:yasmijn schreef op 06 maart 2016 @ 01:12:

Kennen jullie het geluid van de gekko's niet.

Daarom heten ze Gekko!

Prachtig zoals die roepen.Waant zich er eentje Freek Vonk daar in de tropen
quote:Eleonora-1 schreef op 06 maart 2016 @ 09:03:

Ja, kind ziek, kat ziek, die kotst en heeft diaree en een man die daar niet tegen kan, dus ik heb het alweer druk gehad.

En hoe is het met jou?O dat wordt een lange dag voor je
Morgen neem ik vakantie van alles Star.

Morgen doet moeders even niks.
quote:Star schreef op 06 maart 2016 @ 09:09:

[...]

Waant zich er eentje Freek Vonk daar in de tropen
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Star schreef op 06 maart 2016 @ 09:09:

[...]

Waant zich er eentje Freek Vonk daar in de tropen
Ik heb weleens gekko's gebabysit. Jaren geleden, in Den Haag. En toen heb ik hun voer per ongeluk laten ontsnappen. Niet fijn, zo'n sprinkhaan in je muur ' s nachts.

't Is hier moederdag. En vader ligt met een kater in bed. Ik heb 7 irish coffee glazen geteld in de vaatwasser, dus tja...

Gelukkig kreeg ik temninste nog chocola van de kinderen. Hij mag ons mooi mee uit lunchen nemen straks. Voor straf.
Is jouw man een Ier?

Leuk om samen te gaan lunchen, is moederdag in Ierland een echte feestgelegenheid?
Jeetje Oudblond wat was je nog jong toen je vader stierf. Fijn dat je nu in ieder geval hulptroepen hebt.

Zijn de wachttijden van het tehuis lang? Bij mijn oma werd het een paar maanden geleden acuut, en toen had ze binnen twee weken een plek. Een hele fijne plek, ze woont er echt met plezier.
Hee Woll, zijn ouders zijn Ieren maar hij is zelf in Londen opgegroeid (de Ieren emigreerden toen allemaal massaal omdat er toen ook crisis was), en hij noemt zich Engels.

Moederdag wordt inderdaad best uitgebreid gevierd. Maar nu oponthoud wegens kater dus
Oudblond

Net wakker, niet zo kakelen dames aub.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Tis hiet 17.15 Hats. Tijd voor
Goedemorgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven