Napraattopic 56

25-02-2016 20:13 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 07 maart 2016 @ 21:29:

Hooligenn.

quote:BellatrixVanDetta schreef op 07 maart 2016 @ 21:30:

Ik lees haar niet zo veel. Wij komen niet op dezelfde pijlers denk ik.

Dus nee.

Niet op mijn lijst.

Mijn grote forum-vriendin wel.Ik vooral een paar jankers van het forum. Mensen die in mijn irritatiezone zitten. En alle TO's die een probleem posten, allerlei reacties krijgen en dan al hun eigen posts verwijderen.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 07 maart 2016 @ 21:31:

[...]

Ik weet niet hoe zij er uit ziet maar ik heb een Bretons streepje aan vandaag Oooh was dat die, eh, oversized mevrouw met, eh, een niet al te beste huid? Ik stond eerst aan haar kant, totdat ze ze tekeer ging en die man helemaal droevig omdat hij het nooit goed kon doen. Best snø was dat...
Oh die in die caravan? Dat was ik niet
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 07 maart 2016 @ 21:34:

[...]

Ik vooral een paar jankers van het forum. Mensen die in mijn irritatiezone zitten. En alle TO's die een probleem posten, allerlei reacties krijgen en dan al hun eigen posts verwijderen.Er was/is er eentje die ik ook irritant vind. Maar toen wees een wijze mede-forummer me op het negeerknopje. Nu moet ik alleen nog leren loepen!
Zou die overgevoeligheid aan en uit gezet kinnen worden al naar gelang?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 07 maart 2016 @ 21:35:

Oh die in die caravan? Dat was ik niet Die en dan een bretons streepje
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 07 maart 2016 @ 21:35:

Oh die in die caravan? Dat was ik niet Ja die! Man, wat een woede.... Lost die John het altijd met één quasi-slimme opmerking vanuit zijn laag uitgesneden shirtje zó op. Knap hoor!
quote:Hunniebunnie schreef op 07 maart 2016 @ 21:36:

[...]

Er was/is er eentje die ik ook irritant vind. Maar toen wees een wijze mede-forummer me op het negeerknopje. Nu moet ik alleen nog leren loepen!Ik heb die ook onder de negeer, maar ook dan kun je ze niet altijd ontwijken helaas.
Oh, of is dit off-topic en mag dat niet?
quote:hatsetats schreef op 07 maart 2016 @ 21:37:

Zou die overgevoeligheid aan en uit gezet kinnen worden al naar gelang?Wat bedoel je?
quote:Hunniebunnie schreef op 07 maart 2016 @ 21:38:

Oh, of is dit off-topic en mag dat niet?Hier mag je over alles praten.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 07 maart 2016 @ 21:38:

[...]

Ik heb die ook onder de negeer, maar ook dan kun je ze niet altijd ontwijken helaas.Ja, je ziet hun reacties geloof ik wel als iemand die quote?

[...]

Ik heb die ook onder de negeer, maar ook dan kun je ze niet altijd ontwijken helaas.Dat is het nadeel, mensen onder negeer zetten geeft eerst zoveel rust. Tot anderen ze quoten
Maar......van negeerknoppen en gewenste permabannen even naar een echt topic met een wereldprobleem:

blouse in broek struggle
Ja quoten inderdaad.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 07 maart 2016 @ 21:41:

Maar......van negeerknoppen en gewenste permabannen even naar een echt topic met een wereldprobleem:

blouse in broek struggleIk ben blij dat jij het antwoord durfde te geven.

[...]

Wat bedoel je?Wat er staat. Dat ik het zo raar vind dat mensen zichzelf als overgevoelig neerzetten en dat het lijkt alsof die overgevoeligheid zomaar uitgezet kan worden.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Moiren_ schreef op 07 maart 2016 @ 21:42:

[...]

Ik ben blij dat jij het antwoord durfde te geven.Volgens mij een teken dat ik beter naar bed kan gaan, vond het zo'n dom topic. Maar TO is pas 17, dus het zij hem vergeven. Misschien.
quote:hatsetats schreef op 07 maart 2016 @ 21:43:

[...]

Wat er staat. Dat ik het zo raar vind dat mensen zichzelf als overgevoelig neerzetten en dat het lijkt alsof die overgevoeligheid zomaar uitgezet kan worden.Ok, snap hem.
quote:AllyMcBeal schreef op 07 maart 2016 @ 21:21:

[...]

Dat is maar 1 naam.Haha ja precies!
Oe, dat gaat hard hier. Ik ga wandelende doden kijken, jij ook Doornroosje?
quote:Hunniebunnie schreef op 07 maart 2016 @ 21:37:

[...]

Ja die! Man, wat een woede.... Lost die John het altijd met één quasi-slimme opmerking vanuit zijn laag uitgesneden shirtje zó op. Knap hoor!Ik wil ook wel even boos doen als John dan komt.
quote:Hunniebunnie schreef op 07 maart 2016 @ 21:45:

Oe, dat gaat hard hier. Ik ga wandelende doden kijken, jij ook Doornroosje?Ja, zeker! Nog 10 minuten!
Life is short. Eat dessert first.
quote:Hunniebunnie schreef op 07 maart 2016 @ 21:32:

[...]

Kijk, dit is voor mij dan weer heel cryptisch. Maar ik ben een fossiel, dat kan het ook zijn

Ik ben een beginnend fossiel, dus dat komt wel goed

Mijn grote forum-vriendin kent bijna iedereen, en heeft in alle jaren dat zij hier is nog nooit, werkelijk nog nooit één aardige post gepost.

Hint genoeg?
Huts!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven