Napraattopic 56
donderdag 25 februari 2016 om 20:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 7 maart 2016 om 21:34
quote:BellatrixVanDetta schreef op 07 maart 2016 @ 21:30:
Ik lees haar niet zo veel. Wij komen niet op dezelfde pijlers denk ik.
Dus nee.
Niet op mijn lijst.
Mijn grote forum-vriendin wel.Ik vooral een paar jankers van het forum. Mensen die in mijn irritatiezone zitten. En alle TO's die een probleem posten, allerlei reacties krijgen en dan al hun eigen posts verwijderen.
Ik lees haar niet zo veel. Wij komen niet op dezelfde pijlers denk ik.
Dus nee.
Niet op mijn lijst.
Mijn grote forum-vriendin wel.Ik vooral een paar jankers van het forum. Mensen die in mijn irritatiezone zitten. En alle TO's die een probleem posten, allerlei reacties krijgen en dan al hun eigen posts verwijderen.
maandag 7 maart 2016 om 21:34
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 07 maart 2016 @ 21:31:
[...]
Ik weet niet hoe zij er uit ziet maar ik heb een Bretons streepje aan vandaag Oooh was dat die, eh, oversized mevrouw met, eh, een niet al te beste huid? Ik stond eerst aan haar kant, totdat ze ze tekeer ging en die man helemaal droevig omdat hij het nooit goed kon doen. Best snø was dat...
[...]
Ik weet niet hoe zij er uit ziet maar ik heb een Bretons streepje aan vandaag Oooh was dat die, eh, oversized mevrouw met, eh, een niet al te beste huid? Ik stond eerst aan haar kant, totdat ze ze tekeer ging en die man helemaal droevig omdat hij het nooit goed kon doen. Best snø was dat...
maandag 7 maart 2016 om 21:36
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 07 maart 2016 @ 21:34:
[...]
Ik vooral een paar jankers van het forum. Mensen die in mijn irritatiezone zitten. En alle TO's die een probleem posten, allerlei reacties krijgen en dan al hun eigen posts verwijderen.Er was/is er eentje die ik ook irritant vind. Maar toen wees een wijze mede-forummer me op het negeerknopje. Nu moet ik alleen nog leren loepen!
[...]
Ik vooral een paar jankers van het forum. Mensen die in mijn irritatiezone zitten. En alle TO's die een probleem posten, allerlei reacties krijgen en dan al hun eigen posts verwijderen.Er was/is er eentje die ik ook irritant vind. Maar toen wees een wijze mede-forummer me op het negeerknopje. Nu moet ik alleen nog leren loepen!
maandag 7 maart 2016 om 21:38
maandag 7 maart 2016 om 21:43
maandag 7 maart 2016 om 21:54
quote:Hunniebunnie schreef op 07 maart 2016 @ 21:32:
[...]
Kijk, dit is voor mij dan weer heel cryptisch. Maar ik ben een fossiel, dat kan het ook zijn
Ik ben een beginnend fossiel, dus dat komt wel goed
Mijn grote forum-vriendin kent bijna iedereen, en heeft in alle jaren dat zij hier is nog nooit, werkelijk nog nooit één aardige post gepost.
Hint genoeg?
[...]
Kijk, dit is voor mij dan weer heel cryptisch. Maar ik ben een fossiel, dat kan het ook zijn
Ik ben een beginnend fossiel, dus dat komt wel goed
Mijn grote forum-vriendin kent bijna iedereen, en heeft in alle jaren dat zij hier is nog nooit, werkelijk nog nooit één aardige post gepost.
Hint genoeg?
Huts!