Lijf & Lijn alle pijlers

Samen afvallen groepje

03-01-2016 16:17 1378 berichten
NaamLeeftijdLengteStartgewichtStreefgewichtHuidig gewichtAfgevallenTtass2828?11070102,77,3Misfit23231,7097,58088,88,7Boertje037281,65927084,67,4Lexie85301,71988083,814,2Nijntje021281,64796777,21,8Dana-100251,6887,575,585,91,6Travelgirl33401,7585,77882,43,3_helly_371,8298,888,892,86,0Jadoire201,7711480101,0113,0Soccergirl24241,65766071,24,8Chocomousse401,73767175,01,0Elfje33341,627665760

Tabel is weer bijgewerkt!

Mandarijn ik heb je er uitgehaald aangezien je je niet weegt maar meet ;), moet je je nog bedenken dan kun je t natuurlijk altijd laten weten.

Ik heb ook schaap ina en elfje er uit gehaald aangezien die al 'n maand ofzo niet meer geupdate hebben. Zo blijft de tabel een beetje schoon.

Edit: Elfje is weer back on track dus die staat er weer in :cheer2:[/quote]
Alle reacties Link kopieren
Ja ik denk dat k t zo niet echt uit kan leggen haha. Dan ben ik waarschijnlijk langer bezig dan dat ik t zelf doe ;) maar dacht misschien weet iemand zo hoe t moet en tijd over ook haha. Maar dan doe ik gewoon zelf even anders morgen want dan heb ik er wel tijd voor
Hoi iedereen

Ik wilde even wat laten weten volgende week maandag krijg ik een onderzoek voor de maagzuren

Hopelijk weet ik dan meer vandaag was het zo extreem dat alles wat ik doe pijn doet ik doe nu even geven cardio wel zwemmen nou hoop dat ze me kunnen helpen kan ik ook verder met afvallen
Hallo allemaal, ik probeer vol goede moed in te stappen in jullie geoliede trein. Wanneer ik al jullie verhalen lees heb ik nog een lange weg te gaan. Ik vind het echt heel erg knap wat jullie allemaal al zo snel bereikt hebben. Ik hoop dat ik ooit ook zover kom. Ik ben een echte zoetekauw en de wintermaanden zijn altijd extra zwaar. Gelukkig wordt het nu al snel langer licht, dat scheelt een hoop. Ik probeer af te vallen door veel te sporten. Wanneer ik sport heb ik ook geen honger en eet ik veel minder. Ik sport 5 keer per week (hockey, hardlopen en fitness). Verder probeer ik niet te snoepen en weinig koolhydraten te eten. Vorige week heb ik nauwelijks gesport omdat ik geblesseerd was, nu ga ik weer beginnen en de drempel is dan best hoog. Wegen jullie jezelf elke week?

Ik heb vandaag gegeten:

O: 250 gr. magere kwark met ananas

T: grote appel

L: 4 br. boterhammen met kaas en salami

T: krentenbol

D: snijbonen, kippepoot en 1 schep aardappelpuree

Sporten: 1,5 uur hockeytraining
quote:Elfje33 schreef op 07 maart 2016 @ 17:22:

Hoi iedereen

Ik wilde even wat laten weten volgende week maandag krijg ik een onderzoek voor de maagzuren

Hopelijk weet ik dan meer vandaag was het zo extreem dat alles wat ik doe pijn doet ik doe nu even geven cardio wel zwemmen nou hoop dat ze me kunnen helpen kan ik ook verder met afvallenSterkte ik hoop dat je eindelijk verlost wordt van de maagzuur. Sterkte alvast denk nu maar niet aan afvallen dat komt later wel. Eerst die onderzoek afwachten.
Ik heb vandaag een quinoa salade gemaakt met venkel en rozijnen.
-
Goeiemorgen allemaal,

Vanochtend op de Weegschaal:75.5 kg. Da's een pond minder dan vorige week.

Ben blij, maar had stiekum wat meer gehoopt (vaak gaat t in het begin wat sneller toch?)

Maar goed, de eerste 500 gram eraf!

Vanochtend weer een smoothie op met spinazie, banaan, sinaasappel en kiwi. Dus m'n 2 stuks fruit zitten er weer in ( ik maak 2 porties, ook 1 voor m'n man)

Daarna gaan zwemmen. En dat is knap, want ik was vanochtend eigenlijk smoezen aan t bedenken om niet te gaan.

Best fijn om dit met jullie te delen

Ik praat eigenlijk nooit over m'n gewicht, raar hè...

Het topic motiveert echt!

Ladies, We Can DO It!!!!
op naar de sportschool

ik had vorige week een sport legging gekocht, maar ik had beter een maatje kleiner kunnen nemen, hij zakt steeds af als ik ga rennen dus als iemand geinterseerd is een sportlegging maat L roept u maar
Nijntje, kan je de legging niet terug sturen?

Hier vanmorgen aan YouTube yoga gedaan. Voelde me gelijk weer fris en fruitig.

Chocomousse, ik hang ook niet aan de grote klok dat ik aan het afvallen ben. Al sta ik op dit moment stil.
Hi Chocomousse, ik kan me nog herinneren dat het bij mij best wel langzaam op gang kwam toen ik wilde afvallen. Blijkbaar moet je lichaam toch wel erg wennen aan de verandering. Gewoon volhouden en dan gaat het vanzelf goed. Goed dat je toch bent gaan zwemmen ondanks dat je geen zin had. Mijn training ging gisteren niet door. Stond ik op het veld, werd het afgelast vanwege de winterse buien. Daar ging mijn goede voornemen voor die avond. Als troost ben ik toen maar een glas wijn gaan drinken in het clubhuis met mijn vriendinnen. Vanavond ga ik 1 uurtje sporten in de fitness, dat kan dus niet afgelast worden vanwege slecht weer, lekker veilig. Nijntje kan je geen bretels kopen voor je legging, dan zakken ze niet meer af, ha, ha.
nee heb met me domme kop de bon en prijskaartjes weg gegooid
Oh mennnn wat n rotdag vandaag. Echt alles zat tegen.. Heb wel netjes gegeten. Wilde uit frustratie vanavond op de bank gaan zitten met n fles wijn en een zak chips. Heb mezelf gelukkig af kunnen leiden door aan m'n cv te werken en nieuwe banen te bekijken haha.

Bedenkt me nu wel ineens dat k de tabel niet meer bijgewerkt heb...

Ga het proberen zo snel mogelijk te doen maar moet nu echt gaan slapen en morgenavond ben ik ook de hele avond weg...

Grrrrrrr

Had denk ik nog even moeten sporten om de frustratie uit mn lijf te krijgen.
Chocomousse, gewoon doorgaan! En dit forum is inderdaad heel fijn voor de motivatie.

Nijntje, wauw als je nu al maat M hebt ben je écht goed bezig! Bij mij begint XL volgens mij nu pas groot te worden hihi.

Na de afgelopen weken vooral de Xco te hebben gedaan ga ik me morgen wagen aan hot yoga. Ik was even klaar met 'standaard' fitness ofzo... Iemand ook eerder hot yoga gedaan en nog tips?!
nounou, niet te enthousiast Dana, was een er een van de H&M en mijn ervaring met de H&M is of 2 maten groter of een maatje kleiner als het om leggings gaat weet ik nu

oh no ik vind normale yoga al zwaar ik zweet me elke woensdag al kapot als ik dan ook nog hot yoga doen val ik flauw
Hahaha ik ga ook maar leggings halen bij de h&m dan! Ik word trouwens wel bang van je yoga verhalen... Kan ik nog terug😬
hahah nee hoor ligt er aan soms zweet ik ook niet ben ik beetje plakkerig het hangt er natuurlijk ook vanaf welke les, ik doe op woensdag Hatha en dat is wel redelijk zwaar je hebt natuurlijke verschillende niveau's maar bijvoorbeeld Yin yoga kan ook best zwaar zijn maar omdat veel ligt valt het wel mee.

en ik heb me les gemist vanmorgen stomme wekker heb er doorheen geslapen dus heb zelf maar een paar oefeningen gedaan

Sommige van die joga oefeningen lijken me heel erg lastig!

Doe je dat allang? Schijnt erg goed te zijn voor lichaam en geest...

Zonet een beker yoghurt met lijnzaadpitjes op. Vult enorm.

Goed hoor Misfit; dat je je hebt ingehouden en geen chips hebt genomen! Voelt de dag erna altijd extra goed he...

Sommige van jullie schrijven over kledingstukken die weer in beeld komen nu de kilo's afnemen..

Ik heb er ook één: een heel leuk, beetje aansluitend jurkje dat ik vorig jaar heb gekocht. Liefde op het eerste gezicht

Ik heb het alleen weinig gedragen omdat ik het zelf net iets te strak vond zitten. Als ik er nu aan denk dat 'ie deze zomer béter kan zitten word ik daar heeeeeel blij van!!

Dus; als ik een dip heb, moet ik denken aan dat jurkje

Getraind vandaag. Op de fiets naar de sportschool gegaan. Conditie nog niet op pijl.

Ik denk dat ik een tosti ga eten met kaas.
nee Ttass put the tosti down and step away

@chocomouse, uhm 2 jaar nu denk ik, klopt eerst had ik er geen zin in maar nu ben ik compleet verslaafd ik merk wel dat sommige oefeningen me beter af gaan dan andere, wil ook nog meditatie doen voor nog meer rust in me hoofd en Astanga Led.
quote:nijntje021 schreef op 09 maart 2016 @ 17:24:

nee Ttass put the tosti down and step away

@chocomouse, uhm 2 jaar nu denk ik, klopt eerst had ik er geen zin in maar nu ben ik compleet verslaafd ik merk wel dat sommige oefeningen me beter af gaan dan andere, wil ook nog meditatie doen voor nog meer rust in me hoofd en Astanga Led.Was een gezonde tosti speltbrood hihi met niet veel kaas
quote:Ttass28 schreef op 09 maart 2016 @ 17:26:

[...]

Was een gezonde tosti speltbrood hihi met niet veel kaas hahahha was het lekker mop?
Haha choco ik zie voor me dat je door een wei dartelt dolgelukkig in je mooie jurk

Heb ook zoveel kleding die op me wacht als ik weer wat slanker ben.. Ik probeer af en toe wat maar meeste is nog niet echt flatteus.. M'n taille is helemaal weg en doe moet eerst weer beetje terug komen.

Ttass je bent echt goed aan het sporten he? Fijn dat je meteen na je vakantie weer lekker gemotiveerd bent!

Misfit wat balen dat he een rotdag had! Probeer jezelf niet te troosten met lekkere dingen, dat is juist een patroon wat je moet verbreken. Maar snap t heel goed het gevoel van fuck it allemaal.. Zet m op je gaat zo goed!
-
-
quote:Boertje037 schreef op 09 maart 2016 @ 19:08:

Haha choco ik zie voor me dat je door een wei dartelt dolgelukkig in je mooie jurk

Heb ook zoveel kleding die op me wacht als ik weer wat slanker ben.. Ik probeer af en toe wat maar meeste is nog niet echt flatteus.. M'n taille is helemaal weg en doe moet eerst weer beetje terug komen.

Ttass je bent echt goed aan het sporten he? Fijn dat je meteen na je vakantie weer lekker gemotiveerd bent!

Misfit wat balen dat he een rotdag had! Probeer jezelf niet te troosten met lekkere dingen, dat is juist een patroon wat je moet verbreken. Maar snap t heel goed het gevoel van fuck it allemaal.. Zet m op je gaat zo goed!

Ja ik moet wel, ik ben 2 weken amper wat afgevallen

Keihard trainen nu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven